Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym"
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » ndz gru 27, 2009 3:46 pm
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
uniak 1.4T
Spamer :P
Posty: 522 Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT
Post
autor: uniak 1.4T » ndz gru 27, 2009 7:01 pm
no ciekawe porownanie, szkoda ze slaba jakosc i wykresow nie da sie przesledzic i ze turbinki troche nie do naszych silnikow
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233 Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne
Post
autor: mrowczan » ndz gru 27, 2009 7:20 pm
No na pewno ktos zalozy ktoras z tych sprezarek do 1,4
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » ndz gru 27, 2009 7:28 pm
Raczej chodzi o porownanie jak wstaja , jak trzymaja doladowanie i jak rozna jest moc i moment mimo podobnego boostu
Jakosc slaba ,ale w GT tez malo widac
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
uniak 1.4T
Spamer :P
Posty: 522 Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT
Post
autor: uniak 1.4T » ndz gru 27, 2009 7:49 pm
mogli jeszcze napisac jaka jest rozpietosc a/r w tych dmuchawkach
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » ndz gru 27, 2009 9:37 pm
mrowczan pisze: No na pewno ktos zalozy ktoras z tych sprezarek do 1,4
jedna z nich jest w moim uno 1.3
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233 Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne
Post
autor: mrowczan » ndz gru 27, 2009 9:54 pm
hz10 pisze: mrowczan pisze: No na pewno ktos zalozy ktoras z tych sprezarek do 1,4
jedna z nich jest w moim uno 1.3
Ale Ty masz kompresor
Tak z ciekawosci - ktora
??
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » ndz gru 27, 2009 10:01 pm
t3/t4, bez kompresora też fajnie jeździł tylko ten surge
nie wiedziałem że ta franca może nadmuchać 1.5 bara, to po kompresorze będzie jakieś 2.4
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233 Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne
Post
autor: mrowczan » ndz gru 27, 2009 10:26 pm
Jak Ci to wstaje? Jaki boost przy jakich obrotach? moc/moment;>
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » ndz gru 27, 2009 10:33 pm
bez kompresora max moment był przy 5500 a moc 7600 ecumaster pokazał 210 whp
przy około 1 bar, ale to było dawno a z kompresorem niestety sie nie najeździłem ale mam nadzieje że przyszłym roku pokrzywie korby
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233 Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne
Post
autor: mrowczan » ndz gru 27, 2009 10:36 pm
Lomatko, to jednak zdziebko za duze
goofer007
Spamer :P
Posty: 722 Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT
Post
autor: goofer007 » ndz gru 27, 2009 11:41 pm
Eeee tam za duże, są w sam raz
Tutaj holset HY35W i maszyna wydmuchała 355HP
Załączniki
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » pn gru 28, 2009 12:15 pm
ale to na metanolu akurat