Strona 1 z 2

Turbo

: ndz sie 16, 2009 10:35 pm
autor: s1ralf
Witam mam pytanie co do turbinki z punto 1.4t czy bedzie pasowac spokojnie do uno 1.3t??

Re: Turbo

: ndz sie 16, 2009 10:38 pm
autor: wsk
Jak to jest Garrett T2 to nie bo inny kolektor wydechowy jest. Musial bys caly kolektor wydechowy od 1.4T przerzucic, a jezeli IHI VL5 to powinno pasic pod kolektor ale nie wiem jak dp.

Re: Turbo

: ndz sie 16, 2009 10:39 pm
autor: s1ralf
Ok dzięki i mam jeszce jedno pytanko czy do cinquecento bedzie pasowac silnik uno 1.3T

Re: Turbo

: ndz sie 16, 2009 10:44 pm
autor: ZibiUT
Turbina w PuntoGT to najczesciej IHI VL7 i nie pasuje bezpośrednio na kolektor w 1,3T. Trzeba tak jak napisał wsk cały kolektor wydechowy i turbine. Reszta spokojnie sie przerobi. DP też trzeba inny niż w 1,3T.

Co do CC to w dziale chwalimy sie sa chyba 2 czy 3 CC z silnikiem 1,3T

Re: Turbo

: ndz sie 16, 2009 10:45 pm
autor: s1ralf
Ok dzieki pozdrawiam

Re: Turbo

: ndz sie 16, 2009 10:48 pm
autor: s1ralf
A jesli dam turbo z punto to silnik do uno wytrzyma to spokojnie??

Re: Turbo

: ndz sie 16, 2009 11:25 pm
autor: DeviL
s1ralf pisze:A jesli dam turbo z punto to silnik do uno wytrzyma to spokojnie??
poczytalbys forum , piszesz jakbys mial 12 lat :cisza:

Re: Turbo

: ndz sie 16, 2009 11:28 pm
autor: s1ralf
nie mam czasu na czytanie w forum

Re: Turbo

: ndz sie 16, 2009 11:36 pm
autor: ziuzio
s1ralf pisze:nie mam czasu na czytanie w forum
A Forumowicze nie mają czasu na odpowiadanie na pytania, które już dawno były i są rozpracowane w każdą stronę.

Re: Turbo

: pn sie 17, 2009 12:23 am
autor: szymons1990
zuzio ma racje :D a co do pytania to silnik una na vl7 wytrzyma spokojnie, tylko wtryski zamale beda pewnie a jak dasz wieksze to znowu komp jakis i cena rosnie. proponuje jednak poczytac forum a napewno znajdziesz odp na wiekszosc pytan codo takich przerobek

Re: Turbo

: pn sie 17, 2009 12:46 am
autor: s1ralf
ok dzieki serdeczne

Re: Turbo

: pn sie 17, 2009 1:22 pm
autor: rożek
s1ralf pisze:ok dzieki serdeczne

Ale ja radze zostawić turbine od 1,3T bo jest mniejsza a w cc jest mało miejsca to samo tyczy się kolektora ssącego.

Re: Turbo

: wt sie 18, 2009 1:05 pm
autor: adrian055
Koledzy moj problem turbo pompuje ale przy mocniejszym dodaniu gazu jak by raz pompowalo raz nie " tak kaszle" ale rozpedza sie cały czas . PGT. ma moze ktos jakis pomysl co to moze byc?

Re: Turbo

: wt sie 18, 2009 8:08 pm
autor: skadubek
To nie wina turbo tylko pewno masz nieszczelnosc w ukladzie...

Re: Turbo

: wt sie 18, 2009 8:43 pm
autor: adrian055
hmm ale w dolocie od filtra czy od turba do IC i do kolektora ssacego? ale objawy sa podczas jazdy na postoju wszystko ok i nie zawsze podczas jazdy raz ładuje ok raz nie ....