Strona 1 z 1

Zapłon

: pt lip 31, 2009 3:41 pm
autor: kuba1174
Witam mam problem z pgt. mianowicie jak jest zimny to pali bez problemu, ale jak pojeżdżę troszkę to muszę go kręcić. Zapłon jest ustawiony, nowa cewka, świece, przewody. :(

Re: Zapłon

: sob sie 01, 2009 12:03 am
autor: turbomaniak
A jak niby ustawiles zaplon? Masz jakas swinke?

Re: Zapłon

: sob sie 01, 2009 12:36 am
autor: ziuzio
kuba1174 pisze:Witam mam problem z pgt. mianowicie jak jest zimny to pali bez problemu, ale jak pojeżdżę troszkę to muszę go kręcić. Zapłon jest ustawiony, nowa cewka, świece, przewody. :(
To jeszcze sprawdź czujnik temperatury płynu dla ECU oraz sprawdź luzy zaworowe.

Re: Zapłon

: sob sie 01, 2009 11:58 am
autor: lukasz1t
ziuzio pisze:To jeszcze sprawdź czujnik temperatury płynu dla ECU oraz sprawdź luzy zaworowe.
A dlaczego nieprawidłowe luzy zaworowe mogą mieć negatywny wpływ na odpalanie ciepłego silnika? :hmm:

Re: Zapłon

: sob sie 01, 2009 7:27 pm
autor: turbomaniak
A dlatego ze jak sa za male luzy, przy goracym silniku zawory moga sie niedomykac.

Re: Zapłon

: sob sie 01, 2009 9:51 pm
autor: lukasz1t
turbomaniak pisze:A dlatego ze jak sa za male luzy, przy goracym silniku zawory moga sie niedomykac.
No tak, z tym się zgodzę. Tylko że wydaje mi się, że w takim wypadku silnik w ogóle by źle pracował, nie tylko źle się odpalał, bo w końcu ciśnienie sprężania cały czas by uciekało... :hmm:

Re: Zapłon

: sob sie 01, 2009 10:31 pm
autor: dzikidaniel
Czujnik położenia wału sprawdzony?

Re: Zapłon

: sob sie 01, 2009 11:52 pm
autor: wsk
Hmmmm... U mnie wszytske 4 zawory wydechowe nie trzymaly bo sie przytarly w prowadnicach i jakims dziwnym cudem zapalal za kazdym razem bez roznicy czy zimny czy cieply :D :D :D.

Re: Zapłon

: czw lis 26, 2009 11:16 pm
autor: simon1989
Gdzie mam przyłożyć przewody miernika żeby sprawdzić oporność na uzwojeniu pierwotnym i wtórnym cewki zapłonowej? Moja ma dwa plusy i dwa minusy i oraz WN.