Strona 1 z 1
Pytanie o turbosprezarki i gore silnika
: śr cze 17, 2009 5:19 pm
autor: wooly
Witam, czy w Uno Turbo MK I oraz MK II byly takie same turbosprezarki oraz czy dawaly takie samo doladowanie? Druga sprawa czy da sie posadzic glowice od 1.4 na blok 1.3 ?
Re: Pytanie o turbosprezarki i gore silnika
: śr cze 17, 2009 6:12 pm
autor: wsk
Turbosprezarki byly inne w 1.3T byla IHI VL5 , w 1.4T Garrett T2. Głowice sa zamienne miedzy tymi silnikami aczkolwiek roznia sie komorami spalania. Doładowanie w 1.3T bylo bodajze 0,55 bara a w 1.4T 0,6-0,7bara jakos tak

.
Re: Pytanie o turbosprezarki i gore silnika
: śr cze 17, 2009 8:28 pm
autor: Tschoob
w 1.3 byly jeszcze VL2 i VL3
zalezy na jaki rynek auto szlo i z jaka moca...jak wiadomo u zachodnich sasiadow placi sie za moc a nie pojemnosc wiec ograniczali i wsadzali slabsze srezarki...
Re: Pytanie o turbosprezarki i gore silnika
: śr cze 17, 2009 10:41 pm
autor: ZibiUT
w 1,3:
IHI RHB5 VL2/VL3
1,4:
IHI RHB5 VL5 lub Garrett T2
PuntoGT
IHI RHB5 VL7
Re: Pytanie o turbosprezarki i gore silnika
: śr cze 17, 2009 10:56 pm
autor: Tschoob
Zibi122 pisze:w 1,3:
IHI RHB5 VL2/VL3
1,4:
IHI RHB5 VL5 lub Garrett T2
PuntoGT
IHI RHB5 VL7
to w 1.3 nie bylo VL5 ? nie szly nigdy fabrycznie ?
Re: Pytanie o turbosprezarki i gore silnika
: śr cze 17, 2009 11:42 pm
autor: turbomaniak
Dokladnie tak jak napisal Zibi, w 1.3 nie bylo vl5
Re: Pytanie o turbosprezarki i gore silnika
: czw cze 18, 2009 3:16 pm
autor: wooly
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Dzis dotarla cala gora od silnika 1.4T i mam zamiar posadzic to na bloku 1.3T, dodatkowo bedzie IHI z Thunderbirda 2.3 wiec troszke dmuchniemy. Na IC musze poczekac az przysla. Potem zajme sie wydechem

Re: Pytanie o turbosprezarki i gore silnika
: czw cze 18, 2009 7:05 pm
autor: wsk
A bylem pewny ze byly vl5 w 1.3T

.