Zawieszenie gwintowane
- KYS
- ' TDI '
- Posty: 310
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
- Miejscowość: Warszawa / Julianów
- Auto: Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zawieszenie gwintowane
Pytałem się na autokąciku to mi napisał koleś że mało kto się decyduje na tak hardcorowy tuning
Czy ktoś tu może wie czy można dostać taką zawieche do uniaka ??
A może lepiej normalnie obniżać ? czyli sprężyny i amorki inne
Wiem że w UT zawiecha jest twardsza.....ale w sumie to bym chciał go troche przerobić...więc się pytam kolegów
---
stasinek
Czy ktoś tu może wie czy można dostać taką zawieche do uniaka ??
A może lepiej normalnie obniżać ? czyli sprężyny i amorki inne
Wiem że w UT zawiecha jest twardsza.....ale w sumie to bym chciał go troche przerobić...więc się pytam kolegów
---
stasinek
- KYS
- ' TDI '
- Posty: 310
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
- Miejscowość: Warszawa / Julianów
- Auto: Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kolega chyba nie zdaje sobie sprawy ile takowe coś kosztuje. Gwintowane zaiwszenie to koszt od 4000 zł w górę. A do uno to chyba w Polsce w ogóle takiego zestawu nie dostaniesz. Także na nasze warunki to największy hardcore to utwardzone/obniżone sprężyny + regulowane amortyzatory (bilstein, koni albo coś w tym stylu). Koszt - tylko jakieś 2500 - 3000 zł
---
murcki
---
murcki
- KYS
- ' TDI '
- Posty: 310
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
- Miejscowość: Warszawa / Julianów
- Auto: Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W przypadku regulowanych amortyzatorów regulujesz tylko twardość (siłę tłumienia). Za prześwit odpowiadają tylko sprężyny. Czy dużo dają? Czy ja wiem? Do codziennej jazdy po drogach to wydaje mi się, że nie ma sensu się w takie coś pakować. Wystarczą jakieś bardziej porządne gazówki + twarde sprężyny i wsio.
---
murcki
---
murcki
- KYS
- ' TDI '
- Posty: 310
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
- Miejscowość: Warszawa / Julianów
- Auto: Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A jeśli chodzi o spręzyny...to....czy z przodu lepiej dać krótsze niż z tyłu ?
Nie wiem jak jest w UNO..ale w CC żeby to lepiej wyglądało to się daje np. układ 60/50 ..... bo jak się da 40/40 to przód wygląda jakby był wyżej troche
No i jeszcze jedno....czy orientujesz się ile kosztuje komplet sprężyn obniżających? bo ucinać serii nie mam zamiaru.... wole kupić progresywne czy cusik
---
stasinek
Nie wiem jak jest w UNO..ale w CC żeby to lepiej wyglądało to się daje np. układ 60/50 ..... bo jak się da 40/40 to przód wygląda jakby był wyżej troche
No i jeszcze jedno....czy orientujesz się ile kosztuje komplet sprężyn obniżających? bo ucinać serii nie mam zamiaru.... wole kupić progresywne czy cusik
---
stasinek
- KYS
- ' TDI '
- Posty: 310
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
- Miejscowość: Warszawa / Julianów
- Auto: Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
napiszę krótko: NIE WIERZĘ!!!KYS pisze:Nie dawno sie dowiadywałem się o zawieszenie gwintowane do Uno i chłopak podał mi cene 1800 zł za komplet . Nie pamiętam dokładnie czy był to supersprint czy inne . W kąplecie są 4 spręzyny i 4 amorki.
Nowe, nieużywane, kompletne gwintowane zawieszenie do uno????
---
murcki
- KYS
- ' TDI '
- Posty: 310
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
- Miejscowość: Warszawa / Julianów
- Auto: Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Przepraszam za wprowadzenie was w błąd
Dowiedziałem sie następującej rzeczy a raczej znalazłem w ofercie sklepu
sklep.tuning.pl
amortyzatory sportowe firmy OMP regulowane poprzez przekręcanie trzpienia:
przód - 477 zł/szt
tył - 388 zł/szt
477+477+388+388=1730 zł / kpl
sprężynki mogą być standardowe lub niższe np OMP = 524zł/kpl
Reasumująć za 2250 zł można założyć całe sportowe zawieszenie z regulacją.
---
Zibi122
Dowiedziałem sie następującej rzeczy a raczej znalazłem w ofercie sklepu
sklep.tuning.pl
amortyzatory sportowe firmy OMP regulowane poprzez przekręcanie trzpienia:
przód - 477 zł/szt
tył - 388 zł/szt
477+477+388+388=1730 zł / kpl
sprężynki mogą być standardowe lub niższe np OMP = 524zł/kpl
Reasumująć za 2250 zł można założyć całe sportowe zawieszenie z regulacją.
---
Zibi122