
Phantom grip
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 198
- Rejestracja: ndz sty 11, 2009 8:08 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Zawiercie
Phantom grip
Panowie jezeli ktos z Was ma wiedze na temat phantoma, to prosilbym zeby sie ze mna (z nami) podzielil ów wiedza 

-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła
Re: Phantom grip
podnosze temat, ma ktos z was jakies konkretniejsze info na ten temat zeby moc zmontowac cos takiego samemu?
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Re: Phantom grip
Jakby porzyczył ktoś dyfer to chętnie bym pokombinował 

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 198
- Rejestracja: ndz sty 11, 2009 8:08 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Zawiercie
Re:
mimo ze samemu, to takie to tanie nie jest, ja potrzebuje do mojego 125p i konsultowalem sie z chlopakiem ktory jest w trakcie wymiarowania, beta testow i mowil mi ze zabawa okolo 600zl. W Twoim przypadku- mowie o Uno moze lepiej kupic dyfer od kolegi hz10 lub szukac tanszej produkcji.beza pisze:ojjj to szkoda bo ja chcialem zrobic do innego auta, a jakbys mial na wierzchu to bys mi mogl zwymiarowac, a tak to szkoda, ale dzieki za info
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła
Re: Phantom grip
jak tak patrze to zrobic cos takiego, jśli chodzi o te płytki bynajmniej to zaden problem jest, musiałbym tylko wiedzieć z jakiego to materiału no i miec konkretne wymiary.
Problem stanowia spręzyny, jakie one duze i jaka maja miec wytrzymałosć, ostatnio roziberałem silnik z saaba i tak porownując te spręzyny z phantoma (niestety tylko ze zdjecia) z zaworowymi z saaba wyglada dosc podobnie, rzekłbym obiecująco
Problem stanowia spręzyny, jakie one duze i jaka maja miec wytrzymałosć, ostatnio roziberałem silnik z saaba i tak porownując te spręzyny z phantoma (niestety tylko ze zdjecia) z zaworowymi z saaba wyglada dosc podobnie, rzekłbym obiecująco

-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Re: Phantom grip
Żeby dobrać materiał trzeba pomierzyć z czym to ma współpracować. Mając już jakąś parę cierną trzeba by wyznaczyć jakiej potrzeba siły (sprężyn) aby było odpowiednie tarcie, w zależności od tego jak mocną chcemy mieć szperę.
Zastanawiałem się czy nie dało by się wcisnąć specjlnych okładziń ciernych do pracy na mokro -koszt kilkanaście zł ale trzeba wymieniać co jakiś czas.... za to znacznie ograniczyło by koszt materiału na całą resztę.
Zastanawiałem się czy nie dało by się wcisnąć specjlnych okładziń ciernych do pracy na mokro -koszt kilkanaście zł ale trzeba wymieniać co jakiś czas.... za to znacznie ograniczyło by koszt materiału na całą resztę.
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła
Re: Phantom grip
http://www.phantomgrip.com/images/Phant ... l_2008.pdf
nie wiem czy takie okładziny dadza cokolwiek, tam sa jakies zabezpieczenia juz po zamontowaniu a takie okładziny nie wiem na jakiej zasadzie dałoby zamontowac.
z tego co wyczytałem i zapamietałem chodzi jedynie i głownie o siłe sprężyn
nie wiem czy takie okładziny dadza cokolwiek, tam sa jakies zabezpieczenia juz po zamontowaniu a takie okładziny nie wiem na jakiej zasadzie dałoby zamontowac.
z tego co wyczytałem i zapamietałem chodzi jedynie i głownie o siłe sprężyn
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: Phantom grip
tak więc po kolei
1 odpowiednia stal do nawęglania
2. ktoś kto to wstępnie wykona tzn z grubsza potem do nawęglania następnie hartowanie odpuszczanie, szlifowanie
3. trzeba przeszlifować styk koła zębatego z płytką
koszty tego wszystkiego małe nie są
1 odpowiednia stal do nawęglania
2. ktoś kto to wstępnie wykona tzn z grubsza potem do nawęglania następnie hartowanie odpuszczanie, szlifowanie
3. trzeba przeszlifować styk koła zębatego z płytką
koszty tego wszystkiego małe nie są
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: Phantom grip
Jak dla mnie gra nie watra swieczki, jak juz to blokada 100% to dopiero jest zabawa
i nie mowie tu o tylnym napedzie
