mops napisal na starym forum:
jakies szczegoly ?? bo jakos nic mi to nie mowi.......
MadMaR napisal na starym forum:
Mnie wlasnie tez to nic nie mowi i chcialem sie poradzic ekspertow na tym forum
MadMaR napisal na starym forum:
W poszukiwaniu info o hybrid turbo znalazlem zdjecia turbiny od starej celici gt4:
http://homepage.ntlworld.com/celicagt4/ ... /turbo.htm
murcki napisal na starym forum:
Nie wiem czy to aby przypadkiem o to chodzi, ale słyszałem że co poniektórzy robili coś takiego, że łączyli kompresor z jednej sprężarki z turbiną z innego typu sprężarki. Może to to ta hybryda?
MadMaR napisal na starym forum:
Znalazlem info o hybrid turbo
http://www.turbotechnics.com/turbo/hybrid.htm
murcki napisal na starym forum:
czyli rozumiem, że chodzi o coś w rodzaju tuningu sprężarki?
MadMaR napisal na starym forum:
Tak, jest to turbina o lepszych parametrach.
Czy jezdzac na doladowaniu 1bar zauwazyliscie spadek doladowania przy wysokich obrotach? Seryjne turbo moze miec za mala wydolnosc (prawdopodobnie chodzi o turbine IHI) i przy wysokich obrotach nie daje rady utrzymac wysokiego cisnienia.
murcki napisal na starym forum:
Ja mam garretta t2. No i właśnie nie potrafię określić jak duża jest różnica przy doładowaniu 0,75, a powyżej 1 bara (?) Oprócz większego wychylenia manometru Musiałbym to kiedyś dokładnie przeanalizować.
mops napisal na starym forum:
dokladnie - seryja IHI nie utrzyma cisnienie powyzej jednego bara za dlugo na wysokich obrotach....... ma za mala wydajnosc.... z kolei wieksza sprezarka najczescien ma wiekszego laga ;( dlatego ludzie robia hybrydy by bez znacznej straty wydajnowsci zmniejszyc turbodziure.....
murcki napisal na starym forum:
A jednak dobrze mi się wydawało Hybrydyzacja turbo polega między innymi na tym, że łączy się kompresor z większej sprężarki z turbiną od mniejszej.
mops napisal na starym forum:
hmmmmmm... korpusy mam 2 w garazu - teraz by trza pokombinowac z wirnikiem i jakims kolem kompresora
murcki napisal na starym forum:
polecam z garretta t7, albo t8