układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
Bad_Soldier
Użytkownik
Posty: 147 Rejestracja: sob paź 25, 2008 10:30 am
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: Bad_Soldier » pn mar 16, 2009 8:46 pm
nie wiem dlaczego mam tak duże podciśnienie ? turbina walnięta ..? przy pełnym gazie ładuje 0,4-05 bar tak na oko czy mam zegar przestawiony czy co bo nie wiem ? dodam że zdjęcie jest zrobione na biegu jałowym na postoju a doładowanie rzędu około 0,4 bar jest na pełnym gazie bieg 2
Załączniki
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » pn mar 16, 2009 8:48 pm
Zdjecie zrobione na zgaszonym czy zapalonym silniku??
Bad_Soldier
Użytkownik
Posty: 147 Rejestracja: sob paź 25, 2008 10:30 am
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: Bad_Soldier » pn mar 16, 2009 8:52 pm
na biegu jałowym zapalonym silniku jak delikatnie pyka
Bad_Soldier
Użytkownik
Posty: 147 Rejestracja: sob paź 25, 2008 10:30 am
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: Bad_Soldier » pn mar 16, 2009 8:56 pm
myślałem żeby odkręcić tablice i przestawić wskazania tak żeby zaczynał od zera ale na zgaszonym silniku wraca na zero !! więc nie wiem ;/
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » pn mar 16, 2009 8:57 pm
Hmm. No to wskaźnik bedzie do wymiany raczej.
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366 Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Post
autor: ostry » pn mar 16, 2009 9:07 pm
dobry jest tylko pewnie ustawiłeś za duże ciśnienie i się przekręcił też tak miałem jak jesteś troche kumaty to rozbierzesz i naprawisz
Luu
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334 Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
Miejscowość: białystok
Auto: Uno 1.4T
Post
autor: Luu » pn mar 16, 2009 9:09 pm
Fajne ciśnienie oleju masz na biegu jałowym
Uno Turbo 1.4 mk2
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » pn mar 16, 2009 9:11 pm
Czujnik nie działa.
Luu
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334 Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
Miejscowość: białystok
Auto: Uno 1.4T
Post
autor: Luu » pn mar 16, 2009 9:11 pm
Zibi122 pisze: Czujnik nie działa.
Oczywista sprawa
Uno Turbo 1.4 mk2
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233 Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne
Post
autor: mrowczan » pn mar 16, 2009 11:33 pm
Tak swoja droga nie za niskie obroty jak na jalowy
?? Jak Ci to w ogole dziala
??
Bad_Soldier
Użytkownik
Posty: 147 Rejestracja: sob paź 25, 2008 10:30 am
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: Bad_Soldier » pn mar 16, 2009 11:50 pm
temat wcześniej pisze że obrotek nie działa !!! nie chce sie powtarzać
lukasz1t
Aktywny użytkownik
Posty: 269 Rejestracja: pt lut 08, 2008 3:52 pm
Miejscowość: Białystok
Auto: Inne
Post
autor: lukasz1t » wt mar 17, 2009 12:02 pm
Widzę, że tu połowa zegarów na razie nie działa...
Mi się też wydaje, że to po prostu kwestia rozebrania zegarów i naprawienia wskaźnika ciśnienia doładowania, tym bardziej że jak mówisz przy pełnym gazie masz ciśnienie ok. 0,4 bara, a jeśli nie podkręcałeś turbiny to powinno być ok 0,5.
Bad_Soldier
Użytkownik
Posty: 147 Rejestracja: sob paź 25, 2008 10:30 am
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: Bad_Soldier » pn mar 23, 2009 8:57 am
A jak naprawić taki przestawiony zegar żeby było dobrze co mam po koleji zrobić ?
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494 Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój
Post
autor: tusiu1988 » pn mar 23, 2009 9:07 am
powinno być 0,6 w 1.3 a 0,7 w 1.4
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
Bad_Soldier
Użytkownik
Posty: 147 Rejestracja: sob paź 25, 2008 10:30 am
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: Bad_Soldier » wt mar 24, 2009 4:09 pm
pomoże mi ktoś kurde nie wiem jak to zrobić naprawdę a chciał bym żeby to działało A jak naprawić taki przestawiony zegar żeby było dobrze co mam po kolei zrobić ?