O ile sie nie myle to 1lb/min = ok.10KM ,pewny nie jestem jak sie myle to porawcie. Ale to i tak wszystko zalezy od sprawnosci silnika itd. Widze ze kazdy patrzy zeby wsadzic wieksza turbine do seryjnego silnika i wdmuchac jak najwiecej ale nie wtym rzecz, najpierw wypadaloby poprawic sprawnosc i dopiero myslec o wiekszym turbo
kazdy chcialby miez wieksze turbo ale to wiaze sie z dodatkowymi kosztami bo sama turbina to na polce moze lezec bo np wtryski rady niedadza wydech tez tzeba przerobic to nietakie latwe niestety
a to cisnienie podawane to jest w barach?
tam na tych mapach jakies kosmiczne wartosci np w garecie GT15 wykres cisnienia konczy sie na 2,5
przy 1.2 dmuchnie kolo 120km? http://www.not2fast.com/turbo/maps/GT15compress.jpg
W barach ale to jest cisnienie bezwzgledne, czyli jak na mapie masz podane 2.5 bara to jest 1.5 bara. Czytaj dokladnie temat na SR tam jest wszystko dokladnie napisane
Banalnie ? Trza znac cisnienie spalin dla danych obrotow , potem kukasz na mape tam podany boost jest tak ,ze trza se odjac od cyfry 1 by miec boost na wskazniku
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a