Układ Hamulcowy

amortyzatory, sprężyny, koła, hamulce, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
Abarth
Spamer :P
Posty: 649
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 6:23 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Uno 1.3T

Układ Hamulcowy

Post autor: Abarth »

Witam wszystkich mam następujące pytanie czy jest różnica w pompie hamulcowej od Uno Turbo a Uno 1,4 I.E, oraz na czym polega różnica w układzie hamulcowym porównywanych modeli jeśli chodzi o tył wiem że w UT mamy tarcze ale czy różni się też tylną belką?? przód tarcze i zaciski większe w UT :?:
...::: Italian Pocket Rocket Fiat Uno Turbo MK1 Project
New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

Obrazek
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Post autor: turbomaniak »

Pompa w turbo ma wieksza srednice niz w 1.4 n/a, nie pamietam dokladnie ale 1.4 n/a ma srednice okolo 20 mm a turbo okolo 22 mm, tylna belka jest taka sama w kazdym uniaku. Wazniejsza rzecza w ukladzie hamulcowym jest serwo ktore w UT ma srednice 7" a w zwyklych 6". Pompe mozesz zostawic od 1.4n/a i dokupic serwo od CC ktore tez ma 7". Pompa od n/a nie pasuje do serwa od turbo
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

turbomaniak pisze:tylna belka jest taka sama w kazdym uniaku.
Belka jest taka sama ale piasty w UT są inne przez co trzeba albo mieć piasty z turbo albo pomiedzy piaste z zwykłego uno a tarcze dać podkładkę 5 mm ( dystans )
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
Abarth
Spamer :P
Posty: 649
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 6:23 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Uno 1.3T

Post autor: Abarth »

Przymierzam się właśnie do zakupu kompletu układu hamulcowego od UT i zastanawiałem się czy warto coś kombinować ale widzę że chyba lepiej nie bawić się tylko cały układ zapodać z belką włącznie Plug&Play i Jazda 8)
...::: Italian Pocket Rocket Fiat Uno Turbo MK1 Project
New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

Obrazek
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Post autor: ciemol »

mowisz o mojej belce :D ?
Awatar użytkownika
Abarth
Spamer :P
Posty: 649
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 6:23 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Uno 1.3T

Post autor: Abarth »

Ha no dokładnie o Tobie Kolego mowa :P
...::: Italian Pocket Rocket Fiat Uno Turbo MK1 Project
New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

Obrazek
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Post autor: ciemol »

belka z piastami i hamulcami jeszcze na aucie ale jutro zakończe rozbiorke
mowiłem Ci kiedys tak i gdzies tam ze jest taka sama :)
Awatar użytkownika
Abarth
Spamer :P
Posty: 649
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 6:23 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Uno 1.3T

Post autor: Abarth »

NO więc proszę mi tam graty odkładać :P po wypłacie się do Ciebie wybieram obczaić sprawę i dograć temat :wink:
...::: Italian Pocket Rocket Fiat Uno Turbo MK1 Project
New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

Obrazek
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Post autor: turbomaniak »

Co do piast tylnych- mozna zrobic tak jak zibi pisze, albo kupic tarcze hamulcowe od sc cc i ztoczyc na srednice 227. Wtedy mozna zakladac na zwykle piasty bez podkladek :wink:
ODPOWIEDZ