leci z miesca gdzie jest bagnet od stanu oleju, jest zaolejona cała rura od IC i wokół, zaczęło kapać po jeździe (po zatrzymaniu kapie kilka minut), ta gumka od bagnetu wydaje się w porządku , co jest przyczyną zaolejenia rury IC
marcin77 pisze:leci z miesca gdzie jest bagnet od stanu oleju, jest zaolejona cała rura od IC i wokół, zaczęło kapać po jeździe (po zatrzymaniu kapie kilka minut), ta gumka od bagnetu wydaje się w porządku , co jest przyczyną zaolejenia rury IC
Najpierw sprawdz odme czy nie jest zagiete/zatkana. Potem ta odme odepnij aby nie byla podlaczona do dolotu, zaslep miejsce podlaczenia w dolocie a odme pod auto... Jak to nie pomoze to poprostu masz za duze przedmuchy na pierscieniach/tlokach i przy doladowaniu robi sie troche duze cisnienie w skrzyni korbowej, ktorego odma juz nie jest w stanie zrzucic. Cos remoncik widze chyba.