Strona 1 z 1

Blacha w UnoT Mk1

: ndz cze 05, 2005 9:41 pm
autor: MadMaR
Jak ocenić czy buda uno mk1 nadaje się do napraw blacharskich, a nie na szrot? Postępujaca korozja, ktorych elementow dyskwalifikuje nadwozie do naprawy?

: ndz cze 05, 2005 10:17 pm
autor: ziuzio
Wszystko zależy od gotówki jaką możesz przeznaczyć na remont :wink: , można kupić wszystkie balchy oryginalne Fiata, sklecić w kupę, ocynkować i masz nową budę :D (kwestia że tak nie możno w świetle prawa to już inna bajka :lol: ).

A tak na poważnie to jeżeli podłużnice w komorze silnika są zjedzone przez 'rudą' to raczej wolałbym już odpuścić takiego Uniaka(chociaż w sprzedaży są całe boczki wraz z mocowaniami amortyzatorów i podłużnicami, ale mało kto, to na tyle dobrze przyspawa że nie pęknie na naszych drogach, po drugie z reguły jak 'zeżarte są podłużnice, to nie ma już do czego dospawać :? ).
Drugim miejscem które eliminuje budę to przednie słupki(choć je też można wymienić z całym dache i to już mniejszy problem niż nieszczęsne podłużnice :) ).
Resztę da się wyspawać przy odrobinie gotówki lub czasu+umiejętności spawacza(względnie można się nauczyć przy tym spawać :D )