MBC

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

MBC

Post autor: ciemol »

Moze wiecie jak zmienia sie charakterystyka (wykres) po samym załozeniu bez podkrecania, czy wogole sie zmienia i jak po podkreceniu?
W sensie ze jaki doł i gora po załozeniu bez podkrecenia i po załozeniu i podkreceniu
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

w obu przypadkach jest lepiej :D
Obrazek
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Ja czekam na cieplejsze dni by testowac MBC zamiast EBC ;) moze utrzyma mi boost powyzej 5tys
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Post autor: ciemol »

hehe, dzieki :D ze jest lepiej to ja wiem, chodzi mi o bardziej dokładne informacje
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Post autor: turbomaniak »

Bez podkrecania czy z podkrecaniem najwieksza roznica po zalozeniu mbc jest taka ze turbo duzo szybciej ma pelne doladowanie
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Post autor: ciemol »

dół sie jakos zmienia?
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Post autor: turbomaniak »

Sam dol nie, wytlumacze ci to w inny sposob, jezeli turbina zaczyna pompowac to w penym momencie WG zaczyna sie powoli otwierac i juz wtedy spaliny uciekaja bokiem zamiast atakowac wirnik turbiny, jak zalozysz MBC to WG otworzy sie dopiero wtedy gdy turbina napompuje zadane cisnienie. MBC ma bardzo duzy wplyw na szybkosc powstawania cisnienia w kolektorze dolotowym. Mam nadzieje ze wyjasnilem to zrozumiale:)
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Post autor: ciemol »

czyli krotko mowiac szybciej (i jezeli podkrece to wiecej) nabija
Awatar użytkownika
Bad_Soldier
Użytkownik
Posty: 147
Rejestracja: sob paź 25, 2008 10:30 am
Auto: Uno 1.3T

Post autor: Bad_Soldier »

A jaki najlepiej kupić do Uno jakaś konkretna marka model ? może ktoś coś polecić czy to niema większego znaczenia prosił bym o linki :)
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Post autor: turbomaniak »

Awatar użytkownika
Bad_Soldier
Użytkownik
Posty: 147
Rejestracja: sob paź 25, 2008 10:30 am
Auto: Uno 1.3T

Post autor: Bad_Soldier »

a powiedz mi który jest lepszy ten http://www.allegro.pl/item477026127_man ... uning.html
czy ten który mi podałeś widać że one sie różnią czy to ważna rzecz ? mówimy o zastosowaniu do uno turbo
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Post autor: turbomaniak »

Roznica taka ze ten co ty podales mozesz zamontowac w kabinie :D
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

A czemu obu nie mozna montowac w kabinie ? :P bo bedzie nam syczec w kolano ? :twisted:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Post autor: tusiu1988 »

Jak dokupisz sobie wężyki do montażu w kabinie to nie ma problemu
oba są takie same
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

To jest ten MBC z kulka a jak to sie ma do tego bez kulki?
ODPOWIEDZ