turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275 Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła
Post
autor: ciemol » czw sty 15, 2009 5:16 pm
Moze wiecie jak zmienia sie charakterystyka (wykres) po samym załozeniu bez podkrecania, czy wogole sie zmienia i jak po podkreceniu?
W sensie ze jaki doł i gora po załozeniu bez podkrecenia i po załozeniu i podkreceniu
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366 Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Post
autor: ostry » czw sty 15, 2009 6:17 pm
w obu przypadkach jest lepiej
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » czw sty 15, 2009 7:00 pm
Ja czekam na cieplejsze dni by testowac MBC zamiast EBC
moze utrzyma mi boost powyzej 5tys
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275 Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła
Post
autor: ciemol » sob sty 17, 2009 6:41 am
hehe, dzieki
ze jest lepiej to ja wiem, chodzi mi o bardziej dokładne informacje
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997 Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA
Post
autor: turbomaniak » sob sty 17, 2009 9:06 am
Bez podkrecania czy z podkrecaniem najwieksza roznica po zalozeniu mbc jest taka ze turbo duzo szybciej ma pelne doladowanie
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275 Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła
Post
autor: ciemol » sob sty 17, 2009 5:04 pm
dół sie jakos zmienia?
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997 Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA
Post
autor: turbomaniak » sob sty 17, 2009 6:47 pm
Sam dol nie, wytlumacze ci to w inny sposob, jezeli turbina zaczyna pompowac to w penym momencie WG zaczyna sie powoli otwierac i juz wtedy spaliny uciekaja bokiem zamiast atakowac wirnik turbiny, jak zalozysz MBC to WG otworzy sie dopiero wtedy gdy turbina napompuje zadane cisnienie. MBC ma bardzo duzy wplyw na szybkosc powstawania cisnienia w kolektorze dolotowym. Mam nadzieje ze wyjasnilem to zrozumiale:)
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275 Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła
Post
autor: ciemol » sob sty 17, 2009 11:18 pm
czyli krotko mowiac szybciej (i jezeli podkrece to wiecej) nabija
Bad_Soldier
Użytkownik
Posty: 147 Rejestracja: sob paź 25, 2008 10:30 am
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: Bad_Soldier » sob sty 17, 2009 11:25 pm
A jaki najlepiej kupić do Uno jakaś konkretna marka model ? może ktoś coś polecić czy to niema większego znaczenia prosił bym o linki
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997 Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA
Post
autor: turbomaniak » ndz sty 18, 2009 2:17 am
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997 Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA
Post
autor: turbomaniak » ndz sty 18, 2009 10:39 am
Roznica taka ze ten co ty podales mozesz zamontowac w kabinie
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » ndz sty 18, 2009 10:56 am
A czemu obu nie mozna montowac w kabinie ?
bo bedzie nam syczec w kolano ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494 Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój
Post
autor: tusiu1988 » ndz sty 18, 2009 11:04 am
Jak dokupisz sobie wężyki do montażu w kabinie to nie ma problemu
oba są takie same
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW
Post
autor: kania_ » śr sty 28, 2009 7:53 pm
To jest ten MBC z kulka a jak to sie ma do tego bez kulki?