turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315 Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT
Post
autor: szymons1990 » ndz sty 11, 2009 9:44 pm
co w unie 1.4T odpowiada za wolne obroty przy zimnym silniku??
jest taki problem ze zaraz po odpaleniu dopóki sie nie nagrzeje obroty sa zaniskie, zeby niezgasl tzeba mu dac gazu i jakos nierowno chodzi, po nagrzaniu problem znika, im cieplejszy tym obroty wyzsze i chodzi rowniej
co to moze byc
PGT T25
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494 Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój
Post
autor: tusiu1988 » ndz sty 11, 2009 9:47 pm
Czujnik ssania w termostacie do wymiany
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315 Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT
Post
autor: szymons1990 » ndz sty 11, 2009 9:49 pm
ile takie ustrojstwo moze kosztowac??
dzieki za odp
PGT T25
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494 Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój
Post
autor: tusiu1988 » ndz sty 11, 2009 9:52 pm
nie mam pojęcia, ale nie powinno być strasznie drogie stawiam na 20zł
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315 Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT
Post
autor: szymons1990 » ndz sty 11, 2009 9:57 pm
a z 1.3T pasuje
PGT T25
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366 Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Post
autor: ostry » ndz sty 11, 2009 10:02 pm
mam podobnie tyle że nie gaśnie, na zimnym obroty około 1000 na ciepłym 1300 mniej więcej
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315 Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT
Post
autor: szymons1990 » ndz sty 11, 2009 10:08 pm
u mnie na zimnym okolo 500 a na cieplym 1300-1400
nie wiem co to ale tak byc niemoze
PGT T25
pietro
Użytkownik
Posty: 73 Rejestracja: śr maja 31, 2006 10:22 pm
Miejscowość: Zimna Woda
Auto: Punto GT
Lokalizacja: jasło/Cold Water/podkarpacie
Post
autor: pietro » ndz sty 11, 2009 10:39 pm
szymons1990 pisze: u mnie na zimnym okolo 500 a na cieplym 1300-1400
nie wiem co to ale tak byc niemoze
dokładnie mam tak samo jak Ty, wymieniałem czujnik temp. w termostacie, i dalej nic, wiązka jest oki? i nie wiem co jest grane
...UT 1,4 i.e...
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275 Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła
Post
autor: ciemol » ndz sty 11, 2009 10:50 pm
kolega tam wyzej wspomina o czujniku ssania, wymieniałes to moze?
mam nadzieje ze to pomoze bo szczerze strasznie mnie denerwuje ten objawco oprocz tego moze jeszcze szwankowac?
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » pn sty 12, 2009 12:14 pm
macie uszkodzone boczniki do wolnych obrotów a nie czujniki
lukasz1t
Aktywny użytkownik
Posty: 269 Rejestracja: pt lut 08, 2008 3:52 pm
Miejscowość: Białystok
Auto: Inne
Post
autor: lukasz1t » pn sty 12, 2009 12:20 pm
hz10 pisze: macie uszkodzone boczniki do wolnych obrotów a nie czujniki
A gdzie to w ogóle jest? Bo u mnie też czasami z tym bywają problemy...
pietro
Użytkownik
Posty: 73 Rejestracja: śr maja 31, 2006 10:22 pm
Miejscowość: Zimna Woda
Auto: Punto GT
Lokalizacja: jasło/Cold Water/podkarpacie
Post
autor: pietro » pn sty 12, 2009 12:37 pm
hz10 pisze: macie uszkodzone boczniki do wolnych obrotów a nie czujniki
Cóż to takiego te boczniki? gdzie się znajdują? jak to wymienić?
...UT 1,4 i.e...
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275 Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła
Post
autor: ciemol » pn sty 12, 2009 1:26 pm
hehe:) widze ze co post to inna teoria, co to te boczniki, gdzie to jest i co z tym zrobic
wsk
Spamer :P
Posty: 650 Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: wsk » pn sty 12, 2009 1:37 pm
Raczej to te boczki co pisze hz10. U kumpla wlasnie bylo bo czy byl podpiety czy nie to i tak byly takie niskie wolne obroty czyli sie wogule nie otwiera.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
pietro
Użytkownik
Posty: 73 Rejestracja: śr maja 31, 2006 10:22 pm
Miejscowość: Zimna Woda
Auto: Punto GT
Lokalizacja: jasło/Cold Water/podkarpacie
Post
autor: pietro » pn sty 12, 2009 1:44 pm
wsk pisze: Raczej to te boczki co pisze hz10. U kumpla wlasnie bylo bo czy byl podpiety czy nie to i tak byly takie niskie wolne obroty czyli sie wogule nie otwiera.
a mógł byś napisać gdzie to się znajduje? czy to się wymienia itd.itp
...UT 1,4 i.e...