Strona 1 z 2

turbina fiat coupe

: pt gru 26, 2008 1:07 am
autor: Tschoob
witam

czy taka turbinka w sensie mechanicznym bylaby dobra do 1.4T ? wiem ze ma potencjal ale jak myslicie czy nie bylo by zbyt duzego laga ? wiem ze flansze trzeba zmienic...

: pt gru 26, 2008 2:08 am
autor: mrowczan
Po co sobie utrudniac zycie jeszcze kolektorem? Tak poza tym to ona chyba za duza nie jest, wiec zbyt wiele nie dmuchnie, a lag pewnie bedzie porownywalny z seria :P Poszukaj lepiej czegos z Nissana

: pt gru 26, 2008 3:07 am
autor: Tschoob
przy T28 podobno lag duzy a zeby znalezc z ar .48 to podobno baaaardzo ciezko...sam przegladam juz alledrogo 2 tyg i nie spotkalem sie ;/

a jaka inna polecisz ?

: pt gru 26, 2008 8:27 am
autor: Bad_Soldier
ja sie również przyłączam do tematu ale do 1,3 jakąś sensowną turbinę szukam bez mega laga żeby była dobra zabawa po mieście ?

: pt gru 26, 2008 9:29 am
autor: ZibiUT
Chłopaki juz wam mówiłem. Czy dowiedzieliście się jakie A/R wydechu ma ta z FC?? Jak to sie dowiedzie to wtedy można coś wiecej powiedzieć.
Jak nie to to ta K14 powinna starczyć co ma wsk. Tylko szukajcie nie ze zmienną geometrią łopatek a normalną.

: pt gru 26, 2008 11:01 am
autor: Tschoob
no to z tego co wyczytalem to niestety ar .60 ;/

: pt gru 26, 2008 12:15 pm
autor: mrowczan
A mnie sie zdawalo, ze FC ma .36 - Devil ma taka.
Poza tym taki koles opycha T25, tylko ze mniejsza - kompresor .42, a zeliwo .48. Jak ktos chce, to moge podac namiary.

: pt gru 26, 2008 1:46 pm
autor: kania_
Devil ma 1.6 dohc, a tam byla mniejsza turbina niz w coupe ta z FC ma potenciał na ok 300KM

: pt gru 26, 2008 2:28 pm
autor: DeviL
Ja mam turbine z fiata coupe tb0367 a/r wydechu .48 , dolotu .42 , mam tez zajechana z themy z a/r wydechu .36 ;) Seryjnie byla T2 :P mam nawet filmik zczajony na rapidzie jak boost u mnie narasta , ale ogolnie na 3 biegu max boost jest okolo 4tys obr , a na 4ce ~3700obr :P

: pt gru 26, 2008 2:53 pm
autor: mrowczan
Aha, to pomotalem z ta z Themy :P Dmuchawa z FC ma potencjal na 300km? Nie wiem w jakim silniku i przy jakim doladowaniu :P

: pt gru 26, 2008 3:22 pm
autor: DeviL
Z FC raczej potencjal na jakies 260-280km , z delty integrale tb0385 bodajze jest na jakies 300km a moze i wiecej , tam jest a/r .60

: pt gru 26, 2008 4:01 pm
autor: Tschoob
zibi napisales ze mozna k14 ale bez zmiennej geometrii...na allegro sa tylko z golfa 1.6TD i one sa ze zmienna,nie ?

z jakiego auta najlepsza by byla turbina zeby wstawala kolo 3 i miala potencjal do 200KM bezpiecznie ? czy tak to tylko w erze ? zakladajmy ze cena nie gra roli :P

: pt gru 26, 2008 4:17 pm
autor: mrowczan
Nie ma cudow, albo wczesnie wstaje, albo duzo mocy. Za maly silnik na takie polaczenia. No chyba, ze zainwestujesz w jakies GT25/28R

: pt gru 26, 2008 4:40 pm
autor: DeviL
Ale co znaczy wstaje ? U mnie w 1.6 dohc T3 przy 3tys daje 0.3 bara na 3 biegu , na 1 nie ma laga jak sie wkreci na ~4500 , lag moze byc jedynie na 4-5 biegu jak sie jedzie 2tys obr , ale do wyscigu to chyba pomijamy , do 1.3-1.4 na 200km najlepiej sprawdzone t25 bym polecal i nie kombinowal , moze zibi by zapodal mape przebiegu boostu ? ale pewnie bedzie tak jak u mnie

: pt gru 26, 2008 7:03 pm
autor: ZibiUT
Nie mam takiej dokłądnej mapy przebiegu boostu ale poszukam z tego co mam.

http://allegro.pl/item510208940_peugeot ... zarka.html