turbina fiat coupe

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

turbina fiat coupe

Post autor: Tschoob »

witam

czy taka turbinka w sensie mechanicznym bylaby dobra do 1.4T ? wiem ze ma potencjal ale jak myslicie czy nie bylo by zbyt duzego laga ? wiem ze flansze trzeba zmienic...
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
Awatar użytkownika
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233
Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne

Post autor: mrowczan »

Po co sobie utrudniac zycie jeszcze kolektorem? Tak poza tym to ona chyba za duza nie jest, wiec zbyt wiele nie dmuchnie, a lag pewnie bedzie porownywalny z seria :P Poszukaj lepiej czegos z Nissana
Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tschoob »

przy T28 podobno lag duzy a zeby znalezc z ar .48 to podobno baaaardzo ciezko...sam przegladam juz alledrogo 2 tyg i nie spotkalem sie ;/

a jaka inna polecisz ?
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
Awatar użytkownika
Bad_Soldier
Użytkownik
Posty: 147
Rejestracja: sob paź 25, 2008 10:30 am
Auto: Uno 1.3T

Post autor: Bad_Soldier »

ja sie również przyłączam do tematu ale do 1,3 jakąś sensowną turbinę szukam bez mega laga żeby była dobra zabawa po mieście ?
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Chłopaki juz wam mówiłem. Czy dowiedzieliście się jakie A/R wydechu ma ta z FC?? Jak to sie dowiedzie to wtedy można coś wiecej powiedzieć.
Jak nie to to ta K14 powinna starczyć co ma wsk. Tylko szukajcie nie ze zmienną geometrią łopatek a normalną.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tschoob »

no to z tego co wyczytalem to niestety ar .60 ;/
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
Awatar użytkownika
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233
Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne

Post autor: mrowczan »

A mnie sie zdawalo, ze FC ma .36 - Devil ma taka.
Poza tym taki koles opycha T25, tylko ze mniejsza - kompresor .42, a zeliwo .48. Jak ktos chce, to moge podac namiary.
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

Devil ma 1.6 dohc, a tam byla mniejsza turbina niz w coupe ta z FC ma potenciał na ok 300KM
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Ja mam turbine z fiata coupe tb0367 a/r wydechu .48 , dolotu .42 , mam tez zajechana z themy z a/r wydechu .36 ;) Seryjnie byla T2 :P mam nawet filmik zczajony na rapidzie jak boost u mnie narasta , ale ogolnie na 3 biegu max boost jest okolo 4tys obr , a na 4ce ~3700obr :P
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233
Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne

Post autor: mrowczan »

Aha, to pomotalem z ta z Themy :P Dmuchawa z FC ma potencjal na 300km? Nie wiem w jakim silniku i przy jakim doladowaniu :P
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Z FC raczej potencjal na jakies 260-280km , z delty integrale tb0385 bodajze jest na jakies 300km a moze i wiecej , tam jest a/r .60
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tschoob »

zibi napisales ze mozna k14 ale bez zmiennej geometrii...na allegro sa tylko z golfa 1.6TD i one sa ze zmienna,nie ?

z jakiego auta najlepsza by byla turbina zeby wstawala kolo 3 i miala potencjal do 200KM bezpiecznie ? czy tak to tylko w erze ? zakladajmy ze cena nie gra roli :P
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
Awatar użytkownika
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233
Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne

Post autor: mrowczan »

Nie ma cudow, albo wczesnie wstaje, albo duzo mocy. Za maly silnik na takie polaczenia. No chyba, ze zainwestujesz w jakies GT25/28R
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Ale co znaczy wstaje ? U mnie w 1.6 dohc T3 przy 3tys daje 0.3 bara na 3 biegu , na 1 nie ma laga jak sie wkreci na ~4500 , lag moze byc jedynie na 4-5 biegu jak sie jedzie 2tys obr , ale do wyscigu to chyba pomijamy , do 1.3-1.4 na 200km najlepiej sprawdzone t25 bym polecal i nie kombinowal , moze zibi by zapodal mape przebiegu boostu ? ale pewnie bedzie tak jak u mnie
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Nie mam takiej dokłądnej mapy przebiegu boostu ale poszukam z tego co mam.

http://allegro.pl/item510208940_peugeot ... zarka.html
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ODPOWIEDZ