Strona 1 z 1

570 KM

: wt maja 31, 2005 5:50 pm
autor: jugo500
http://www.risi-engineering.it/Sito/products.htm ciekawa strona - polecam .
szukam informacji na temat tego uno 570 KM jak coś wiecie to sie podzielcie :D


http://www.risi-engineering.it/Sito/delt2.jpg :shock: :shock: :shock:

: wt maja 31, 2005 6:15 pm
autor: ziuzio
Ale te 570km to raczej nie wydłubane na seryjnym bloku, wale, nie wspominając o tłokach i korbach-kres możliwości na tym bloku to coś ok. 300km, później blok już zaczyna się giąć i pękać. Przypuszczam nawet że nie na silniku Fiata, tylko Lancii 2.0 DOHC(nawet z 1.6 byłoby ciężko wydymać tyle km :wink: ).

: wt maja 31, 2005 7:39 pm
autor: jugo500
silnik na 99 % jest z integrale . tylko szukam informacji jak wygląda sprawa zapakowania tego silnika do ut i jaka tam siedzi skrzynia :shock:

: wt maja 31, 2005 9:29 pm
autor: ziuzio
Jeżeli nie kombinuje się ze skrzynią do pędzenia czterech kół i UT dalej jest FWD to nie ma z tym problemu :) , kwestia przerobienia mocowania silnika do budy, resztę łap da się przykręcić do skrzyni.
Tylko po co w UTcie więcej niż 300km- no chyba że ma się już te 300km i ciągle mało :twisted:

: śr cze 01, 2005 10:07 am
autor: MadMaR
Film z tym potworem http://www.turbs.com/~the_fourth/videos/570cv.wmv

Moze ktos przetlumaczy co tam ciekawego mowia.

: śr cze 01, 2005 1:24 pm
autor: jugo500
ciekawe jak mocno musiałbym pociąć podłogę żeby zapakować torsena z integrale :lol: może ktoś wie co siedzi w tym punto turbo 4x4 ?? bo tam chyba jest sprzęglo wiskotyczne ale niewiem napewno :oops:

: śr cze 01, 2005 2:58 pm
autor: Bini0
Moze toche OT - ile wytrzymuja graty z silnikow lanci ?
Szczegolnie chodzi mi o wytrzymalosc silnika 1.6 dohc.
Czy sa rozniece w wytrzymalosci tych silnikow z wersji gt i turbo ?

: śr cze 01, 2005 6:10 pm
autor: Lui
MadMaR pisze: Moze ktos przetlumaczy co tam ciekawego mowia.
2s do 100km/h ale to chyba każdy rozumie 8)

Sprytne zdzichy go w zimie testują żeby był szybszy :twisted:

: czw cze 09, 2005 8:52 am
autor: spavatch
jugo500 pisze:może ktoś wie co siedzi w tym punto turbo 4x4 ?? bo tam chyba jest sprzęglo wiskotyczne ale niewiem napewno :oops:
Ja wiem ;). Silnik i przeniesienie napedu na tyl z Delty Integrale, skrzynia szostka i dyfer przedni ViscoDrive z Coupe Turbo :).

: czw cze 09, 2005 7:12 pm
autor: jugo500
ViscoDrive ?? czyli ma stały napęd na tylne koła :shock: ejjjjj w delcie napęd to torsen czyli stały taki jak w audi jak to połączyli ze sprzęgłem wskotycznym ??

: sob cze 11, 2005 4:44 pm
autor: spavatch
Nie wiem jak, mnie sie nie pytaj ;).

: wt sie 09, 2005 10:48 pm
autor: Yaninnya
jugo500 pisze:silnik na 99 % jest z integrale .
Kolektor ssący jest z Coupe Turbo.
jugo500 pisze:tylko szukam informacji jak wygląda sprawa zapakowania tego silnika do ut i jaka tam siedzi skrzynia :shock:
Wbrew pozorom nie jest to mega trudne. Silniki 831 mają takie same mocowania, jak stare diesle Fiata (od 1.4 td do 1.9 td). Skrzynia np. z Tipo 2.0 16v (te same przełożenia, obudowa sprzęgła pasująca do 831), trochę cierpliwości i gotowe. No, prawie to takie proste... :wink:

Re: 570 KM

: śr lut 23, 2011 3:46 pm
autor: simon1989

Re: 570 KM

: śr lut 23, 2011 4:02 pm
autor: UndrasGT
Robi wrażenie to punto.. :shock:

Re: 570 KM

: czw lut 24, 2011 3:14 pm
autor: megazord
Ciekawe jak to lata z napędem na 4 kółka.