570 KM

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

570 KM

Post autor: jugo500 »

http://www.risi-engineering.it/Sito/products.htm ciekawa strona - polecam .
szukam informacji na temat tego uno 570 KM jak coś wiecie to sie podzielcie :D


http://www.risi-engineering.it/Sito/delt2.jpg :shock: :shock: :shock:
Obrazek
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Ale te 570km to raczej nie wydłubane na seryjnym bloku, wale, nie wspominając o tłokach i korbach-kres możliwości na tym bloku to coś ok. 300km, później blok już zaczyna się giąć i pękać. Przypuszczam nawet że nie na silniku Fiata, tylko Lancii 2.0 DOHC(nawet z 1.6 byłoby ciężko wydymać tyle km :wink: ).
Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jugo500 »

silnik na 99 % jest z integrale . tylko szukam informacji jak wygląda sprawa zapakowania tego silnika do ut i jaka tam siedzi skrzynia :shock:
Obrazek
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Jeżeli nie kombinuje się ze skrzynią do pędzenia czterech kół i UT dalej jest FWD to nie ma z tym problemu :) , kwestia przerobienia mocowania silnika do budy, resztę łap da się przykręcić do skrzyni.
Tylko po co w UTcie więcej niż 300km- no chyba że ma się już te 300km i ciągle mało :twisted:
Awatar użytkownika
MadMaR
Swistak
Posty: 99
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:08 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MadMaR »

Film z tym potworem http://www.turbs.com/~the_fourth/videos/570cv.wmv

Moze ktos przetlumaczy co tam ciekawego mowia.
Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jugo500 »

ciekawe jak mocno musiałbym pociąć podłogę żeby zapakować torsena z integrale :lol: może ktoś wie co siedzi w tym punto turbo 4x4 ?? bo tam chyba jest sprzęglo wiskotyczne ale niewiem napewno :oops:
Obrazek
Bini0
Aktywny użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Post autor: Bini0 »

Moze toche OT - ile wytrzymuja graty z silnikow lanci ?
Szczegolnie chodzi mi o wytrzymalosc silnika 1.6 dohc.
Czy sa rozniece w wytrzymalosci tych silnikow z wersji gt i turbo ?
Pozdrawiam - Binio
Obrazek
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

MadMaR pisze: Moze ktos przetlumaczy co tam ciekawego mowia.
2s do 100km/h ale to chyba każdy rozumie 8)

Sprytne zdzichy go w zimie testują żeby był szybszy :twisted:
spavatch
Użytkownik
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 9:32 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: spavatch »

jugo500 pisze:może ktoś wie co siedzi w tym punto turbo 4x4 ?? bo tam chyba jest sprzęglo wiskotyczne ale niewiem napewno :oops:
Ja wiem ;). Silnik i przeniesienie napedu na tyl z Delty Integrale, skrzynia szostka i dyfer przedni ViscoDrive z Coupe Turbo :).
Spavatch
Wrum-Psss-Zium CLUB

Vanishing Point GT ;]
Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jugo500 »

ViscoDrive ?? czyli ma stały napęd na tylne koła :shock: ejjjjj w delcie napęd to torsen czyli stały taki jak w audi jak to połączyli ze sprzęgłem wskotycznym ??
Obrazek
spavatch
Użytkownik
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 9:32 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: spavatch »

Nie wiem jak, mnie sie nie pytaj ;).
Spavatch
Wrum-Psss-Zium CLUB

Vanishing Point GT ;]
Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey

Post autor: Yaninnya »

jugo500 pisze:silnik na 99 % jest z integrale .
Kolektor ssący jest z Coupe Turbo.
jugo500 pisze:tylko szukam informacji jak wygląda sprawa zapakowania tego silnika do ut i jaka tam siedzi skrzynia :shock:
Wbrew pozorom nie jest to mega trudne. Silniki 831 mają takie same mocowania, jak stare diesle Fiata (od 1.4 td do 1.9 td). Skrzynia np. z Tipo 2.0 16v (te same przełożenia, obudowa sprzęgła pasująca do 831), trochę cierpliwości i gotowe. No, prawie to takie proste... :wink:
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: 570 KM

Post autor: simon1989 »

UndrasGT
Użytkownik
Posty: 86
Rejestracja: sob sty 29, 2011 12:21 pm
Miejscowość: Wrocław
Auto: Punto GT

Re: 570 KM

Post autor: UndrasGT »

Robi wrażenie to punto.. :shock:
megazord
Aktywny użytkownik
Posty: 223
Rejestracja: sob lip 17, 2010 2:07 am
Miejscowość: slask
Auto: Inne

Re: 570 KM

Post autor: megazord »

Ciekawe jak to lata z napędem na 4 kółka.
ODPOWIEDZ