Ale te 570km to raczej nie wydłubane na seryjnym bloku, wale, nie wspominając o tłokach i korbach-kres możliwości na tym bloku to coś ok. 300km, później blok już zaczyna się giąć i pękać. Przypuszczam nawet że nie na silniku Fiata, tylko Lancii 2.0 DOHC(nawet z 1.6 byłoby ciężko wydymać tyle km ).
Jeżeli nie kombinuje się ze skrzynią do pędzenia czterech kół i UT dalej jest FWD to nie ma z tym problemu , kwestia przerobienia mocowania silnika do budy, resztę łap da się przykręcić do skrzyni.
Tylko po co w UTcie więcej niż 300km- no chyba że ma się już te 300km i ciągle mało
ciekawe jak mocno musiałbym pociąć podłogę żeby zapakować torsena z integrale może ktoś wie co siedzi w tym punto turbo 4x4 ?? bo tam chyba jest sprzęglo wiskotyczne ale niewiem napewno
Moze toche OT - ile wytrzymuja graty z silnikow lanci ?
Szczegolnie chodzi mi o wytrzymalosc silnika 1.6 dohc.
Czy sa rozniece w wytrzymalosci tych silnikow z wersji gt i turbo ?
ViscoDrive ?? czyli ma stały napęd na tylne koła ejjjjj w delcie napęd to torsen czyli stały taki jak w audi jak to połączyli ze sprzęgłem wskotycznym ??
jugo500 pisze:tylko szukam informacji jak wygląda sprawa zapakowania tego silnika do ut i jaka tam siedzi skrzynia
Wbrew pozorom nie jest to mega trudne. Silniki 831 mają takie same mocowania, jak stare diesle Fiata (od 1.4 td do 1.9 td). Skrzynia np. z Tipo 2.0 16v (te same przełożenia, obudowa sprzęgła pasująca do 831), trochę cierpliwości i gotowe. No, prawie to takie proste...