Co jest, że wypala mi te uszelki? Już czwarty zestaw padł . 1. i 2. kupowany w sklepie, dał rade niewiele dłuzej niż 3. i 4. dorabiany na zamówienie - niby miał być trwalszy. Pali je głównie od strony kolektora wydechowego. Mam nadal podwyższone spalanie paliwka, około 11l na 100 jeżdżąc spkojnie. Wymieniłem ostatnio zjechany wałek rozrządu, pomimo wymiany nadal uszelki lecą... gdzie tkwi problem? nie moge sie już od dawien dawna uporać z tym spalaniem. od razu mówie, że nie mam dostępu do sondy afr. Wymieniona sonda lambda, czujniki raczej ok, pozostała jeszcze przepływka i nie pamiętam co tam jeszcze odpowiada za spalanie.
jakieś pomysły?
tak wyglądają uszelki od strony kolektora wydechowego:
od strony głowicy:
Kurde no najlepsza by była sonda afr ewentualnie EGT .Moze byc tak ze jest bardzo ubogo i nie wytrzymuja temperatury. Nie wiem nic innego mi sie nie nasuwa.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo - śmigam
hmm.... sam sie skrzywił ? Pamiętam, że daaawno temu wszystko grało. A teraz średnio co 500km uszczelki padają a do tego to zbyt duże spalanie paliwka....
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo - śmigam
W życiu... za mojej kadecji to auto zawsze było delikatnie traktowane przed rozgrzaniem silnika, sorry ale wiem jak sie obchodzić z takim autem. Może Lui też pałował auto na zimnym... Bez przesady co...
Luu pisze:Mi sie wydaje, że raczej za bogato, za dużo sie spala paliwa i za duża jest temperatura tyle, że nie wiem już gdzie szukać przyczyny
Jest na odwrót - ubogo = wyższa temperatura, bogato = niższa.
dzięki, zawsze wydawało mi sie, że odwrotnie
No dobra ale co gdzie mi wcina te 11l na 100 km? W trasie jadąc spokojnie powinno być conajmniej 8 jak nie mniej.
Nie no bez nerwów . Mało paliwa to temp rosnie i odwrotnie.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo - śmigam
Ja obstawiam na skrzywienie przy montarzuuszczelki najlepiej splanowoać, a co do spalania zobacz czy nie masz gdzieś wilgotnego wężyka między wtryskami mi też nagle wzrosło spalanie i przypadkiem to wypatrzyłem po zgaszeniu jest mokro i śmierdzi paliwskiem
Kupiłem blache miadzianą, będe wycinał sobie uszczelki - może na dłuzej starczą.
Wycieków nie mam nigdzie, nic paliwem nie zalatuje... to auto poprostu je spala. Lui podsunął mi myśl, bo nie mam uszczelki między kolektorem wydechowym a turbosprężarką, nigdy jej tam nie było, może są przedmuchy i faktycznie ssa lewe powietrze. Sprawdze.