Kody błędów Punto 1.4Gt
-
- Obserwator
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz sie 24, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: śląśk
Kody błędów Punto 1.4Gt
Jestem od niedawna posiadaczem PGT, świeci mi cały czas kontrolka wtrysków, zdiagnozowałem go i wyszły mi błędy. Proszę kolegów o możliwą pomoc od czego powinienem zacząc co sprawdzić aby usunąć usterke.Z góry dziękuję
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Błąd oczytu sygnałów z wałka oraz bład odczytu temperatury silnika.
Skasuj błędy i pojeździj kilka dni i sprawdz ponownie. Jezeli kontrolka wtysku zapali Ci się wcześniej to jedz odrazu na sprawdzenie od czego. Możliwe ze siadaja te czujniki.
Skasuj błędy i pojeździj kilka dni i sprawdz ponownie. Jezeli kontrolka wtysku zapali Ci się wcześniej to jedz odrazu na sprawdzenie od czego. Możliwe ze siadaja te czujniki.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
Czujnik temperatury silnika wkręcony jest w termostat, poniżej masz sposób sprawdzenia go. Natomiast czujnika obrotów wałka to najprawdopodobniej chodzi o czujnik obrótów wału umieszony przy kole pasowym.robertss pisze:Dzięki za szybką informacje. Te błędy kasowałem, ale jak tylko ponownie załacze zapłon to błąd wyskakuje znowu. Postaram się jutro zlokalizować te czujniki bo faktycznie nie wiem gdzie są usytuowane.
-
- Obserwator
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz sie 24, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: śląśk
Wielkie dzięki dla kolegów Zibi122 i JARO_Cz-wa. Wiem już od czego zacząć. Dodam że usterek w tym samochodzie było dużo, z większąścią sobie poradziłem, został mi wlaśnie silnik i airbag który też ma błąd który nie mogę skasować, najprawdopodobniej poducha była wystrzelona, a gość dla świętego spokoju poprostu wyciągnął żaróweczke z kontrolki w zegarach. Komunikaty przy diagnozie to:PRE-TENSIONERS:ON;CRASH DATA STORED;ECU SUPPLY VOOLTAGE LOW. Poinformuje o postępach i oczywiście już z góry dziękuję za wszelkie następne informacje
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
-
- Obserwator
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz sie 24, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: śląśk
Chciałbym jeszcze raz podziękować za pomoc. Autko opanowane. Jak się okazało czujnik wałka był sprawny, wymagał jedynie regulacji a uszkodzeniu uległ czujnik temperatury. Po wymianie i diagnozie euroscanem błędy udało się wykasować i nie ponawiają się.
Został mi jeszcze AIRBAG.Komunikaty błędów to:PRE-TENSIONERS:ON;CRASH DATA STORED;ECU SUPPLY VOOLTAGE LOW.Nie można normalnie to skasować. Jeśli można o poradę w tym zakresie to z góry dziękuje
Został mi jeszcze AIRBAG.Komunikaty błędów to:PRE-TENSIONERS:ON;CRASH DATA STORED;ECU SUPPLY VOOLTAGE LOW.Nie można normalnie to skasować. Jeśli można o poradę w tym zakresie to z góry dziękuje
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
Dokładnie, wystarczy na jakies 5 minut odpiąć kleme od aku. Jeśli czujnik jest sprawny i prawidłowo ustawiony, błędu nie będzie w pamięcigoofer007 pisze:Odświeżam temat, czy po wymianie/regulacji czujnika faz wtrysku w PGT kod błędu powinien sam zniknąć, czy trzeba go jakoś skasować:?:
W książce pisze, że wystarczy odpiąć klemę od akumulatora...

Kasowanie można też oczywiście zrobić bez odpinania klemy, ale trzeba mieć do tego examiner serwisowy lub tym podobny sprzęt

- goofer007
- Spamer :P
- Posty: 722
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
- Miejscowość: SZA
- Auto: Punto GT
U znajomego w pgt walczymy z tym czujnikiem, był sprawdzany, i niby jest ok, autodiagnoza tez nie wywala błędu czujnika, tylko błąd sygnału czujnika, kable sprawdzone, ustawiany był we wszystkich możliwych pozycjach i kicha
Rozumiem, że rozrząd trzeba ustawić na znakach i kręcić tym czujnikiem tak, żeby ta czerwona kreska pokrywała się z ...
Bo tam jest jedno szerokie wycięcie i jedno nacięcie między niebieskimi kreskami (n.kreska||pół cm luzu||nacięcie||pół cm luzu||n. kreska)

Rozumiem, że rozrząd trzeba ustawić na znakach i kręcić tym czujnikiem tak, żeby ta czerwona kreska pokrywała się z ...
Bo tam jest jedno szerokie wycięcie i jedno nacięcie między niebieskimi kreskami (n.kreska||pół cm luzu||nacięcie||pół cm luzu||n. kreska)
- Załączniki
-
- cz.JPG (5.28 KiB) Przejrzano 13663 razy