
Dół mam ustawiony tak że kropka na kole zamachowym w okienku skrzyni jest równo z 0 na obudowie. Znak na kole pasowym (taki nacięty) pokrywa się w jednej lini z takim dziubkiem po prawej obok czujnika położenia wału, jednocześnie jedna wypustka z koła jest pod czujnikiem...., po zdjęciu koła klin jest równo z takim znakiem na pokrywie z uszczelniaczem.
Czyli tu chyba wszystko ok ?
Na górze taka jakby malutka wypustka na kółku od wałka (tylko to jest) jest na równi z tym wysuniętym dziubkiem na obudowie....
Krzywki na garze pierwszym od rozrządu są skierowane do dołu /\ a na tym przy skrzyni do góry V....
Dobrze tak jest czy ten wałek ma być obrócony o 180stopni ??
Bo tak jak czytałem na forum to już się pogubiłem...
Jak składałem nie swój silnik to szło raz dwa i działało jak należy, u mnie zawsze musze widzieć jakieś problemy hehe

Druga sprawa zapłon.
Przy ustawieniu rozrządu na znaki palec ma być na tym takim nacięciu na obudowie rozdzielacza?