Strona 1 z 1
Waste gate
: czw gru 09, 2004 5:47 pm
autor: KYS
Witam, waszym zdaniem lepie zrobic regulowany waste gate (skracac lub wydluzac to ramie), czy lepiej "uposcic" troche powietrza do atmosfery - tu oszukuje sie troche przeplywomierz przec co mieszanka pownna byc bogatsza trocha, jak sadzicie ktore rozwiazanie jest lepsze??
---
merror
: czw gru 09, 2004 5:47 pm
autor: KYS
zdejmij z niego ten wezyk - to jest frajda
---
mops
: czw gru 09, 2004 5:48 pm
autor: KYS
Ja bym wybral upuszczanie powietrza. Bogatsza mieszanka to dodatkowy plus. W silnikach z turbo wzbogaca sie mieszanke m.in. po to, zeby benzyna chlodzila komore spalania.
---
MadMar
: czw gru 09, 2004 5:49 pm
autor: KYS
mops pisze:zdejmij z niego ten wezyk - to jest frajda
Ale dowcipny jestes. Chociaz pomysl nie jest taki glupi, krótką próbę jazdy ze zdjetym wezykiem silnik powinien przezyc.
---
MadMar
: czw gru 09, 2004 5:49 pm
autor: KYS
u mnie silnik wytrzymal - turbina zdechla (ale juz zdychajaca byla)
---
mops
: czw gru 09, 2004 5:50 pm
autor: KYS
a jakie cisnienie dawala turbina?? skala sie chyba skonczyla?? IHI daje max 1,5 BAR-a czy ile??
---
merror
: czw gru 09, 2004 5:50 pm
autor: KYS
Najlepiej zrobić zewnętrzy waste gate i regulowac go elektronicznie. Ale z braku kasy sugerowałbym zdjąć oryginalny wężyk, zastąpić go innym i masz wtedy dwie opcje.
pierwsza opcja to ręczny boost kontroler na zasadzie zaworu, a druga opcja to nawiercić sobie malutkie otworki w przewodzie. Zawór, jeśli otworzysz za dużo, można przykręcić. Przewód, jeśli otwór jest za duży lub jest ich za dużo małych, wymienić.
---
fazzy