Waste gate

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Waste gate

Post autor: KYS »

Witam, waszym zdaniem lepie zrobic regulowany waste gate (skracac lub wydluzac to ramie), czy lepiej "uposcic" troche powietrza do atmosfery - tu oszukuje sie troche przeplywomierz przec co mieszanka pownna byc bogatsza trocha, jak sadzicie ktore rozwiazanie jest lepsze??

---
merror
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

zdejmij z niego ten wezyk - to jest frajda

---
mops
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

Ja bym wybral upuszczanie powietrza. Bogatsza mieszanka to dodatkowy plus. W silnikach z turbo wzbogaca sie mieszanke m.in. po to, zeby benzyna chlodzila komore spalania.

---
MadMar
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

mops pisze:zdejmij z niego ten wezyk - to jest frajda
Ale dowcipny jestes. Chociaz pomysl nie jest taki glupi, krótką próbę jazdy ze zdjetym wezykiem silnik powinien przezyc.

---
MadMar
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

u mnie silnik wytrzymal - turbina zdechla (ale juz zdychajaca byla)

---
mops
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

a jakie cisnienie dawala turbina?? skala sie chyba skonczyla?? IHI daje max 1,5 BAR-a czy ile??

---
merror
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

Najlepiej zrobić zewnętrzy waste gate i regulowac go elektronicznie. Ale z braku kasy sugerowałbym zdjąć oryginalny wężyk, zastąpić go innym i masz wtedy dwie opcje.
pierwsza opcja to ręczny boost kontroler na zasadzie zaworu, a druga opcja to nawiercić sobie malutkie otworki w przewodzie. Zawór, jeśli otworzysz za dużo, można przykręcić. Przewód, jeśli otwór jest za duży lub jest ich za dużo małych, wymienić.

---
fazzy
ODPOWIEDZ