Strona 1 z 1
manual boost control pomocy
: czw mar 27, 2008 9:47 am
autor: Artur
Witam wiem ze ten temat juz byl ale nie moge dokladnie znalesc tego czego szukam mianowicie kupilem mbc properfekt z sterowaniem w kabinie i nie mam pojecia gdzie to podpiac w jakie przewody mbc ma 3 wyjscia i pokretlo prosze o pomoc bo nie chce nic spieprzyc samemu wole spytac znawcow tematu dzieki za pomoc jak ktos ma jakies fotki z montazu bylo by fajnie zobaczyc a chce zalozyc do uno turbo 1,3
: pt mar 28, 2008 2:12 am
autor: ziuzio
Jeden przewód np. na muszlę zimną, drugi przewód do WG, a trzeci przewód albo w atmosferę albo między przepływkę a turbo:).
Wklej foto MBC to zobaczymy który gdzie wpiąć:).
: pt mar 28, 2008 6:30 pm
autor: Artur
: pt mar 28, 2008 8:09 pm
autor: ziuzio
Musimy jeszcze wiedzieć, który przewód to Vent:).
: sob mar 29, 2008 12:55 pm
autor: Artur
tzn??bo nie wiem co to znaczy:D wczesniej mialem blad velv chyba tak sie to pisze i dzialalo super ale chcialem zmienic na bajer wewnatrz regulowany wiec nie wiem jak go podlaczyc zapiolem tak samo czyli na zimna i cpeilna strone turbo i jeden w atmosfere i nie reaguje na pokretlo wogole mozliwe ze przewody maja byc odwrotnietez z zimnej na ciepla????
: sob mar 29, 2008 2:05 pm
autor: Pawlak
Miałem podobny problem z MBC tez miałem trzy króćce vent to raczej króciec co puszcza w atmosfere jak pamietam ja jego miałem z przeciwko sruby do regulacji a pozostałe dwa to jeden do turbo drugi do WG
Re: manual boost control pomocy
: wt mar 19, 2013 9:00 am
autor: BladeRunner
Przepraszam że odgrzewam kotleta ale chcę się upewnić. Podłączając MBC, wykorzystujemy 2 wężyki z Pierburga.
Oznaczony na niebiesko idzie od muszli/kompresora?
Oznaczony na czerwono idzie do Aktuatora?
Co z przewodem idącym z Pierburga do dolotu (wejście za przepływomierzem)? Czy można to wykorzystać jako Vent - upust powietrza z MBC?
Poniżej obrazek.

Re: manual boost control pomocy
: wt mar 19, 2013 5:28 pm
autor: BladeRunner
I jeszcze jedna kwestia: jeśli zastosuje się MBC z dwoma króćcami to używany przewodów oznaczonych na czerwono i niebiesko. Pytanie pozostaje co z przewodem idącym zza przepływki do pierburga? Zostawić?
Re: manual boost control pomocy
: wt mar 19, 2013 8:56 pm
autor: punto 1.6
co do MBC z dwoma króćcami używasz przewodu z turbo i do gruchy (aktuator) , a wlot za przeplywki zaślepiasz,
co do MBC sterowanego z wewnątrz auta (ta fotka co podrzuciłeś), to upust powietrza podciągnąć do króćca za przeplywke, lub zostawić nie podpięty
podsyłam temacik o podłączenie MBC jest tego trochę na forum tylko poszukać

tu lub uzyc googla
http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?f=22&t=3306" target="_blank
Re: manual boost control pomocy
: śr mar 20, 2013 2:04 pm
autor: BladeRunner
Wszystko fajnie, tematy wcześniej przejżałem, i nje ma tam odpowiedzi, jakim kolorem jest oznaczony przewod to aktuatora i jakim przewód do turbo.
Co do wejścia za przepływką, to dzięki

Re: manual boost control pomocy
: śr mar 20, 2013 6:34 pm
autor: punto 1.6
No kolego już bez przesady , żeby sprawdzić jaki wężyk idzie do gruchy i turbo wystarczy zaglądnąć pod maskę
