No i zaczęły się problemy !!!
Sytuacja jest taka że silnik gaśnie i szarpie ale nie zawsze.
Rano było OK ale teraz już jest to nagminne.
No i nie trzyma obrotów i gaśnie
Od pomki paliwa słychać rzężenie i to chyba jej wina
Dziś już nie bede robił niczego bo trzeba do OZU się przygotować ale jak wrócę to wymienię pompke paliwa na drugą.
Niestety turbina też zaczęła rzucać olejem bo widać to po BOV-ie i po wydechu
Szarpanie i gaśnięcie - no i sie zaczęło
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Szarpanie i gaśnięcie - no i sie zaczęło
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
A jak to pomierzyć ?? Multimetr mam :]
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Do ciśnienia paliwa musisz mieć manometr do cieczy do 10 bar(kupisz taki np. w sklepach z hydrauliką).
Do zapłonu potrzebna lampa stroboskopowa-albo pożycz albo kup(trochę droższa w porównaniu z manometrem
).
Jeżeli sondę lambda masz 3 żyłową to podpinasz się w ten pojedynczy kabel(w wiązce w aucie jest zielony-przynajmniej u mnie
), plusowy kabel z multimetru przyłączasz właśnie do tego kabla a minusowy do masy auta, nastawiasz multimetr na prąd stały w zakresie ok. 5V i odczytujesz dane w postaci napięcia od 0 do 1V i porównujesz do z charakterystyką sondy
.
Do zapłonu potrzebna lampa stroboskopowa-albo pożycz albo kup(trochę droższa w porównaniu z manometrem

Jeżeli sondę lambda masz 3 żyłową to podpinasz się w ten pojedynczy kabel(w wiązce w aucie jest zielony-przynajmniej u mnie

