Strona 1 z 4
problem z odpaleniem
: wt lut 26, 2008 7:11 pm
autor: ostry
sorki że znowu nowy temat ale mam wielki problem po remoncie silnika.
rozrząd jest tak; koło na wale jest na znak (wcięcie na kole ze strzałką obok czujnika), koło od wału na znaku (wcięcie praktycznie pionowo w duł pokrywa się z takim stożkiem na głowicy, chyba dobrze) przy tym krzywki na 1 w góre na 4 w duł
zapłon; palec na znak na 4 świece
wszystko niby ok ale nie pali niekiedy walnie po wydechu ale rzadko, iskra jest a świece zalewa i co może dziwne ale przykładałem zapalniczke do dolotu i do wydechu, i co wydech ogień wciągał a dolot dmuchał !?!
nie wiem co o tym myśleć, a tak dla pewności to jaki kolor wtyczki do czujnika temp. wody ?
: wt lut 26, 2008 9:18 pm
autor: Luu
Znak na kole wałka rozrządu pokrywa ci sie wypukłym punkcikiem na wysuniętej obudowie pokrywy rozrządu?
: wt lut 26, 2008 9:57 pm
autor: ostry
kurde dzięki zabacze jutro bo ja se tam inny znalazłem fart że nie pokrzywiłem zaworów
: wt lut 26, 2008 10:01 pm
autor: Luu
pisząc pokrywe rozrządu miałem na myśli plasikowy trójkącik obudowy paska rozrządu

pozdro
: śr lut 27, 2008 2:30 pm
autor: ostry
to tak ma być ?
: śr lut 27, 2008 2:45 pm
autor: Luu
Tak, pamiętając o wysuniętym plastiku

: śr lut 27, 2008 4:48 pm
autor: DeviL
U mnie w dohc silniku widac znaki na takim kwadracie w obudowie tam od walkow , a kiedys jak mialem zle ustawione to tak jak wyzej napisane , dolot byl wydechem i na odwrot

: śr lut 27, 2008 7:54 pm
autor: ostry
i odpalił dzieki za pomoc tylko nie wiem dlaczego wolne obroty to 1000 czyli ok ale kręci sie do prawie 8 turbo mam k14 i sportowy wałek jak to coś do tego ma
pozdro
: śr lut 27, 2008 8:24 pm
autor: skadubek
Po remoncie odrazu do końca kręcisz

: śr lut 27, 2008 8:31 pm
autor: ostry
nie, dałem żeby se pochodził jakiś czas a jak się nagrzał to se przygazowałem i poleciało prawie do 8
: śr lut 27, 2008 8:43 pm
autor: skadubek
Pewnie nie masz odcinki

albo przesuniętą chyba częsty zabieg w UT
: śr lut 27, 2008 10:34 pm
autor: niuniek173
ostry napisał:
i odpalił dzieki za pomoc tylko nie wiem dlaczego wolne obroty to 1000 czyli ok ale kręci sie do prawie 8 turbo mam k14 i sportowy wałek jak to coś do tego ma
pozdro
Głowica była naprawiana tzn zawory itd??Ja też tak miałem po remoncie trzeba wyregulować obroty

: czw lut 28, 2008 3:35 pm
autor: ostry
to jak tą odcinke zrobić gdzie to jest ?
: śr cze 25, 2008 7:47 pm
autor: tusiu1988
Witam, problem jak w temacie ciężko zapala a mianowicie jak jest zimny musze dość długo kręcić żeby zapakił po zapaleniu 1,100 na silniku czyli niby ssanie działa przedtem tak nie miałem nie wiem dlaczego i zauważyłem że jak przekręce zapłon to pompa paliwa nie idzie a powinna przez chilke iść co to może być??? a i jeszcze mam dużo nagaru na swiecach powiedzcie mi na mierniku spalin ile powinno być 2 czy 1
: śr cze 25, 2008 9:55 pm
autor: tusiu1988
Bardzo prosze o pomoc do poprzedniego postu