Ponieważ niedługo będe miał prawdopodobnie możliwość wjazdu na kanał mam kilka problemów, ktore wypadałoby zlikwidować.
1. Słabo działa hamulec ręczny w lewym kole. Jak to poprawić?
2. Zużywają mi sie zbyt szybko klocki z przodu przy czym z tyłu są praktycznie nie ruszone. Ostanio podczas zmiany przednie poszły do kosza a tylne miały jeszcze 3/4 okładziny. Wiem, że jest jakiś regulator do ustawiania siły hamowania... ale gdzie?
3. W ilu miejscach jest mocowany tylny zderzak do karoserii?
4. Mam zamiar zmienić olej w silniku i zastanawiam sie nad wypłukaniem chłodnicy oleju. Zbiera sie tam jakiś osad? czy dać sobie z tym spokój i nie odkręcać jej?
Kilka pytań
- Luu
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
- Miejscowość: białystok
- Auto: Uno 1.4T
Kilka pytań
Uno Turbo 1.4 mk2
- niuniek173
- Użytkownik
- Posty: 68
- Rejestracja: ndz mar 11, 2007 7:42 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Włocławk
1. Prawe tylne koło jest połączone z dźwignią ręcznego bezpośrednio a lewe poprzez blaszkę z kółkiem po którym porusza sie linka prawa,sprawdź kółko i blaszkę czy swobodzie sie poruszają oraz linkę.Z tego co pamiętam to można pogrzebać przy dźwigni(linka jest na niej zaczepiona), która wypycha tłoczek podczas zaciągnięcia ręcznego.
2.Jest coś takiego co się nazywa korektor sił hamowania,znajduje sie pod spodem autka z lewej strony,dochodzą do niego dwa przewody hamulcowe ,jeden od pompy drugi idzie pod zbiornikiem paliwa do prawego tylnego koła, do korektora powinna być przymocowana duża sprężynka,a sprężynka zamocowana do tylniej belki tzn że sprężynka reguluje poprzez kolektor siłę hamowania. Być może sprężynki nie ma lub kolektor się zapiekł,na początek poleciłbym sprawdzić poprawność działania kolektora i odpowietrzyć tylne hamulce.
3.Chyba w 4 miejscach.
4.Daj sobie spokój.Sprawdź czy nie ma syfu z przodu chłodnicy oleju(z Zewnętrznej części).
Jak się gdzieś pomyliłem to proszę mnie poprawić
2.Jest coś takiego co się nazywa korektor sił hamowania,znajduje sie pod spodem autka z lewej strony,dochodzą do niego dwa przewody hamulcowe ,jeden od pompy drugi idzie pod zbiornikiem paliwa do prawego tylnego koła, do korektora powinna być przymocowana duża sprężynka,a sprężynka zamocowana do tylniej belki tzn że sprężynka reguluje poprzez kolektor siłę hamowania. Być może sprężynki nie ma lub kolektor się zapiekł,na początek poleciłbym sprawdzić poprawność działania kolektora i odpowietrzyć tylne hamulce.
3.Chyba w 4 miejscach.
4.Daj sobie spokój.Sprawdź czy nie ma syfu z przodu chłodnicy oleju(z Zewnętrznej części).
Jak się gdzieś pomyliłem to proszę mnie poprawić

Fiat Uno 1.3 turbo mk1 105hp- było
Fiat Croma 2.0 Turbo mk1 155hp-obecnie
Fiat Uno 2.0 Turbo 200hp- będzie:)
Fiat Croma 2.0 Turbo mk1 155hp-obecnie
Fiat Uno 2.0 Turbo 200hp- będzie:)