Kilka pytań

pozostałe tematy nie związane z istniejącymi działami.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
Luu
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
Miejscowość: białystok
Auto: Uno 1.4T

Kilka pytań

Post autor: Luu »

Ponieważ niedługo będe miał prawdopodobnie możliwość wjazdu na kanał mam kilka problemów, ktore wypadałoby zlikwidować.

1. Słabo działa hamulec ręczny w lewym kole. Jak to poprawić?
2. Zużywają mi sie zbyt szybko klocki z przodu przy czym z tyłu są praktycznie nie ruszone. Ostanio podczas zmiany przednie poszły do kosza a tylne miały jeszcze 3/4 okładziny. Wiem, że jest jakiś regulator do ustawiania siły hamowania... ale gdzie?
3. W ilu miejscach jest mocowany tylny zderzak do karoserii?
4. Mam zamiar zmienić olej w silniku i zastanawiam sie nad wypłukaniem chłodnicy oleju. Zbiera sie tam jakiś osad? czy dać sobie z tym spokój i nie odkręcać jej?
Uno Turbo 1.4 mk2
Awatar użytkownika
niuniek173
Użytkownik
Posty: 68
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 7:42 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Włocławk

Post autor: niuniek173 »

1. Prawe tylne koło jest połączone z dźwignią ręcznego bezpośrednio a lewe poprzez blaszkę z kółkiem po którym porusza sie linka prawa,sprawdź kółko i blaszkę czy swobodzie sie poruszają oraz linkę.Z tego co pamiętam to można pogrzebać przy dźwigni(linka jest na niej zaczepiona), która wypycha tłoczek podczas zaciągnięcia ręcznego.
2.Jest coś takiego co się nazywa korektor sił hamowania,znajduje sie pod spodem autka z lewej strony,dochodzą do niego dwa przewody hamulcowe ,jeden od pompy drugi idzie pod zbiornikiem paliwa do prawego tylnego koła, do korektora powinna być przymocowana duża sprężynka,a sprężynka zamocowana do tylniej belki tzn że sprężynka reguluje poprzez kolektor siłę hamowania. Być może sprężynki nie ma lub kolektor się zapiekł,na początek poleciłbym sprawdzić poprawność działania kolektora i odpowietrzyć tylne hamulce.
3.Chyba w 4 miejscach.
4.Daj sobie spokój.Sprawdź czy nie ma syfu z przodu chłodnicy oleju(z Zewnętrznej części).

Jak się gdzieś pomyliłem to proszę mnie poprawić :oops:
Fiat Uno 1.3 turbo mk1 105hp- było
Fiat Croma 2.0 Turbo mk1 155hp-obecnie
Fiat Uno 2.0 Turbo 200hp- będzie:)
ODPOWIEDZ