Jakie turbiny?
- Luu
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
- Miejscowość: białystok
- Auto: Uno 1.4T
Jakie turbiny?
Jakie turbiny podejdą do uniaka bez przerabiania mocowań? Coś w stylu plug & play.
Uno Turbo 1.4 mk2
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Jesli masz 1,4T jak również dotyczy to Punto GT to wszystkie które mają flancze jak t2/t25/t28/GT2x
Ja mam np T25 z jakiegoś pontiaka, Lui chyba ma t25 z s13, koziol miał w PuntoGT GT28RS.
Oczywiście musisz się liczyć z musem przrobienia down pipe, dolotu, smarowania. Bu chyba żadna z wymienionych nie podejdzie P&P
Ja mam np T25 z jakiegoś pontiaka, Lui chyba ma t25 z s13, koziol miał w PuntoGT GT28RS.
Oczywiście musisz się liczyć z musem przrobienia down pipe, dolotu, smarowania. Bu chyba żadna z wymienionych nie podejdzie P&P
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
w przypadku T25 z 200sx podchodzi downpipe, spływ trzeba poszerczyć rozstaw dziurek i przewód smarujący ma oczko 12 a nie 10
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
teoretyczny max to 200KM, ale raczej nie w tym silniku
1bar z IHI a 1bar z T25 - różnica mocno odczuwalna
1bar z IHI a 1bar z T25 - różnica mocno odczuwalna
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
Przecież T25 nie podjedzie na kolektor z PGT bez modów bo seryjnie jest IHI.Zibi122 pisze:Jesli masz 1,4T jak również dotyczy to Punto GT to wszystkie które mają flancze jak t2/t25/t28/GT2x
Ja mam np T25 z jakiegoś pontiaka, Lui chyba ma t25 z s13, koziol miał w PuntoGT GT28RS.
Oczywiście musisz się liczyć z musem przrobienia down pipe, dolotu, smarowania. Bu chyba żadna z wymienionych nie podejdzie P&P
Zresztą ładowanie T25 na ten żeliwny seryjny kolektor jest trochę bezsensu. Lepiej sobie wykonać kolektor rurowy z kwasiaka.
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
- mouk80
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Uno 1.4T
a ja z odrobine innej beczki mam pytania:)
1. IHI czy Garret fabryczny jest lepszy?
2. No i czy ta aukcja to kogos z forum http://moto.allegro.pl/item273253917_tu ... o_1_3.html ?
3. Czy mialoby sens załozenie 2 intercoolerow w aucie?:)
1. IHI czy Garret fabryczny jest lepszy?
2. No i czy ta aukcja to kogos z forum http://moto.allegro.pl/item273253917_tu ... o_1_3.html ?
3. Czy mialoby sens załozenie 2 intercoolerow w aucie?:)
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
łał a mi podeszło t25 zamiast ihi2rotor pisze: Przecież T25 nie podjedzie na kolektor z PGT bez modów bo seryjnie jest IHI.
Zresztą ładowanie T25 na ten żeliwny seryjny kolektor jest trochę bezsensu. Lepiej sobie wykonać kolektor rurowy z kwasiaka.

podchodzi, ihi w 1.4 (uno i punto) ma flansze typu t25

można zakładać dwa intercoolery, to takie budżetowe i raczej brzydkie rozwiązanie ale też będzie działać
widziałem też taki bajer jak ktoś sobie zespawał dwa intercoolery z uno i miał dwa razy dłuższy, też jakaś opcja

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
To jeszcze dodam ze mam w 1,3T do tego załozony kolektor z Punto GT i turbiną T25 bez modyfikacji ani jednej z wymienionych czesci. Oczywiście musiałem poprowadzić torszke inaczej dolot powietrza oraz przerobić zasilanie olejem ale to raczej nie problem. Wydech robiłem od poczatku sam ale do T25 podejdzie DP z ihi bo jest taki sam. ( oczywiście nie wszystkie T25 sa takie same ale tą co ja mam tak )2rotor pisze:Przecież T25 nie podjedzie na kolektor z PGT bez modów bo seryjnie jest IHI.Zibi122 pisze:Jesli masz 1,4T jak również dotyczy to Punto GT to wszystkie które mają flancze jak t2/t25/t28/GT2x
Ja mam np T25 z jakiegoś pontiaka, Lui chyba ma t25 z s13, koziol miał w PuntoGT GT28RS.
Oczywiście musisz się liczyć z musem przrobienia down pipe, dolotu, smarowania. Bu chyba żadna z wymienionych nie podejdzie P&P
Zresztą ładowanie T25 na ten żeliwny seryjny kolektor jest trochę bezsensu. Lepiej sobie wykonać kolektor rurowy z kwasiaka.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Zibi122 pisze:To jeszcze dodam ze mam w 1,3T do tego załozony kolektor z Punto GT i turbiną T25 bez modyfikacji ani jednej z wymienionych czesci. Oczywiście musiałem poprowadzić torszke inaczej dolot powietrza oraz przerobić zasilanie olejem ale to raczej nie problem. Wydech robiłem od poczatku sam ale do T25 podejdzie DP z ihi bo jest taki sam. ( oczywiście nie wszystkie T25 sa takie same ale tą co ja mam tak )2rotor pisze:Przecież T25 nie podjedzie na kolektor z PGT bez modów bo seryjnie jest IHI.Zibi122 pisze:Jesli masz 1,4T jak również dotyczy to Punto GT to wszystkie które mają flancze jak t2/t25/t28/GT2x
Ja mam np T25 z jakiegoś pontiaka, Lui chyba ma t25 z s13, koziol miał w PuntoGT GT28RS.
Oczywiście musisz się liczyć z musem przrobienia down pipe, dolotu, smarowania. Bu chyba żadna z wymienionych nie podejdzie P&P
Zresztą ładowanie T25 na ten żeliwny seryjny kolektor jest trochę bezsensu. Lepiej sobie wykonać kolektor rurowy z kwasiaka.
No to zobaczę czy T25 a/r 0,64 które do mnie idzie będzie pasować. Chociaż i tak skłaniam sie raczej do zrobienia kolektora z kwasiaka pod to turbo.
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Lui ma t25 z a/r 0.64 a raczej miał. Z tą turbiną bedziesz miał laga niezłego. Ja na 0.48 mam dopiero od 3200-3500 dobre ciśnienie a pamietam ze lui to chyba miał od 4000.
Połaczenie kolektor -> turbina jest we wszystkich T25 takie samo. Mozesz nawet spokojnie zakładac T28 czy np GT25 GT28. Nissan miał T25 które powinno pasowac.
Połaczenie kolektor -> turbina jest we wszystkich T25 takie samo. Mozesz nawet spokojnie zakładac T28 czy np GT25 GT28. Nissan miał T25 które powinno pasowac.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
trochę lagowate to jest, ale napewno nie powiem że złe, trzeba się przyzwyczaić, nie polatasz za szybko w KJS, na ulicy trzeba dłuższego odcinka żeby kogoś dojść
ale jak już się wkręci to masakra, nie spada też między biegami, szybcitko wstaje (bova mam podróbkę ssqv i na tym chodzi najlepiej)
polecam, ale ostrzegam że jest odczuwalny lag i turbodziura i nie każdemu to może odpowiadać
na pierwszym biegu nadciśnienie pojawia się przy ok 5tyś obr, drugi ok 4 trzeci 3,5 czwarty piąty 3
lag też jest spory bo jadąc już np. na 4tym biegu 3tyś obr wciska się gaz do dechy to trzeba poczekać ze 3 sekundy żeby zaczęło jechać.... ale wtedy ten co jedzie przed tobą zastanawia się czemu mu auto zwalnia
ale jak już się wkręci to masakra, nie spada też między biegami, szybcitko wstaje (bova mam podróbkę ssqv i na tym chodzi najlepiej)
polecam, ale ostrzegam że jest odczuwalny lag i turbodziura i nie każdemu to może odpowiadać
na pierwszym biegu nadciśnienie pojawia się przy ok 5tyś obr, drugi ok 4 trzeci 3,5 czwarty piąty 3
lag też jest spory bo jadąc już np. na 4tym biegu 3tyś obr wciska się gaz do dechy to trzeba poczekać ze 3 sekundy żeby zaczęło jechać.... ale wtedy ten co jedzie przed tobą zastanawia się czemu mu auto zwalnia

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl