Ile przejeżdżacie na jedym zbiorniku km?
- Luu
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
- Miejscowość: białystok
- Auto: Uno 1.4T
Ile przejeżdżacie na jedym zbiorniku km?
Pytanie z czystej ciekawości:
Ile średnio przejeżdżacie na jedym baku km?
Ile średnio przejeżdżacie na jedym baku km?
Uno Turbo 1.4 mk2
- Grzegorz1987
- Użytkownik
- Posty: 116
- Rejestracja: wt lis 06, 2007 11:18 am
- Miejscowość: Dobiesz (Piaseczno)
- Auto: Inne
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
Mi sie udało na trasie Częstochowa-Darłówko na zbiorniku czyli około 45L (nieuwzględniając rezerwy) przejechać 590km, średnia v = 110km/h, nadciśnienia sporadyczne max do 0,5bara; czyli spalił około 7,6L/100km.
Jednak jak z początku testowałem osiągi to spalił 24L/100km co w przeliczeniu dałoby około 190km na zbiorniku.


- DJ
- Użytkownik
- Posty: 32
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 8:28 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Powiem tak, zwykłe uniaki mają zbiornik 42 litry, UT maja 50 litrów, które jest ciężko zatankować do pełna, chyba że, ma się sprytną stację(pod domem).
Na której to stacji jest duży skos i autko stoi mocno ukośnie(jak na jakimś zboczu) w lewą stronę(patrząc z tyłu), więc wlew jest z prawej wysoko i udało mi się tam dwa razy zatankować pod korek 51 litrów.
Na innych stacja ni huhu.
A dla czego ciężko zatankować do pełna
UT posiada zbiornik z komorą wstępną, która z komorą główną jest połączona przekrojem ± fi 40 na wysokości dna zbiornika, przy słabym odpowietrzeniu(nie mówię już o jego braku) tworzy się poduszka powietrzna w tej dużej komorze i dotankowujesz tylko małą do pełna. Cześć pozostaje niezapełniona z poduszką powietrzną, stąd taka różnica lub ktoś wcześniej wymienił zbiornik na taki ze zwykłego uniaka.
Co do spalania, nadal 10 L w mieście, przy żwawej jeździe.
Na której to stacji jest duży skos i autko stoi mocno ukośnie(jak na jakimś zboczu) w lewą stronę(patrząc z tyłu), więc wlew jest z prawej wysoko i udało mi się tam dwa razy zatankować pod korek 51 litrów.
Na innych stacja ni huhu.
A dla czego ciężko zatankować do pełna

UT posiada zbiornik z komorą wstępną, która z komorą główną jest połączona przekrojem ± fi 40 na wysokości dna zbiornika, przy słabym odpowietrzeniu(nie mówię już o jego braku) tworzy się poduszka powietrzna w tej dużej komorze i dotankowujesz tylko małą do pełna. Cześć pozostaje niezapełniona z poduszką powietrzną, stąd taka różnica lub ktoś wcześniej wymienił zbiornik na taki ze zwykłego uniaka.
Co do spalania, nadal 10 L w mieście, przy żwawej jeździe.
UT 1,3 MK II 88` Czy to możliwe
Mobilny ponad przeciętną
http://www.ruffdrivers.pl/forum/viewtopic.php?t=3637
http://www.RuffDrivers.pl

Mobilny ponad przeciętną
http://www.ruffdrivers.pl/forum/viewtopic.php?t=3637
http://www.RuffDrivers.pl
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 3:52 pm
- Miejscowość: Białystok
- Auto: Inne
Ja mam zbiornik jeszcze oryginalny i faktycznie ma taką komorę, o której wspominasz (przez nią po dolaniu 4l nadal nie chciał odpalić, bo stał z uniesionym przodem) i przez to jest taki efekt, że przy ostrym hamowaniu "zwiększa" się nieco poziom paliwa 
U mnie w mieście wyszło też 10 l, ale raczej przy spokojnej jeździe...

U mnie w mieście wyszło też 10 l, ale raczej przy spokojnej jeździe...
