Strona 1 z 3
ODHAMIŁEM UNO :)
: pt maja 25, 2007 11:49 pm
autor: KFAS
:Dzisiaj wpadłem do Jastrzębia Zdroju na ulice przemysłowa 21 i w ramach bezpłatnych pomiarów mocy i momentu zhamowałem moje maleństwo 1,3
na Pb wypluło 144,7 Km oraz 278Nm
oraz na LPG (świezo sobie załozyłem i przesadziłem z dyszmi wiec go zaslewa) 128,5Km oraz 222Nm
autko zhamowane na 4-tym biegu prekość końcowa przy odcince to 191km/h temperatura otoczenia 33 stopnie
Chyba nie najgożej jak na 17 letni egzemplaz w seri + MBC z Noviteca i większy coller??
JAK DORWE APARAT TO WRZUCE WYKRES[img]
: sob maja 26, 2007 8:36 am
autor: Artur
no dobrze dobrze musez kiedys moje sprawdzic a jaki gaz masz sekwencje czy zwykla na kompie tylko jak chodzi???
: sob maja 26, 2007 8:42 am
autor: Rogii
KFAS sam wrzucałeś gaz? LPG? czy ktości założył ile płaciłeś ??? bo myśle nad tym
: sob maja 26, 2007 1:41 pm
autor: KFAS
Gaz sekwencja zakładałem sam bo tym zajmuje się od 7 lat
STAG 300 wtryskiwacze valtec 1 om cena na dzień dzisiejszy 2700zł
: sob maja 26, 2007 2:25 pm
autor: DeviL
Przy jakich obrotach moc i moment ? Ogolnie to sporo tego momentu , 1.8t ma 150km i chyba 210Nm , a 1.4 jest mniejszym silnikiem

: ndz maja 27, 2007 8:25 am
autor: rosssssa
Devil przestań teoretyzować!!!!!!!!!!!!!
ja też mam 1,4 i więcej momentu niż 1,8t
ładna seria

: ndz maja 27, 2007 9:32 am
autor: KFAS
DeviL pisze:Przy jakich obrotach moc i moment ? Ogolnie to sporo tego momentu , 1.8t ma 150km i chyba 210Nm , a 1.4 jest mniejszym silnikiem

To nie jest 1,4 a 1,3
Jak dorwe aparat to wrzuce fotki wykresu bo skaner mam padniety.
: ndz maja 27, 2007 2:02 pm
autor: DeviL
Kfas wystarczy ze podasz wartosci przy jakich obrotach co i jak , ale zeby taki moment byl z tak malego silnika to dziwne

Musialby miec nisko moment a wysoko moc , chyba ze to biturbo ?
: pn maja 28, 2007 8:42 am
autor: KFAS
Nie ma biturbo jest podtlenek ale jakos dziwnie zamontowany strzela do środka przy wyprzedaniu aby było WESOŁO

: pn maja 28, 2007 8:45 am
autor: KFAS
DeviL pisze:Kfas wystarczy ze podasz wartosci przy jakich obrotach co i jak , ale zeby taki moment byl z tak malego silnika to dziwne

Musialby miec nisko moment a wysoko moc , chyba ze to biturbo ?
Podjade jeszcze na maha i sprawdze jeszcze raz.
: wt maja 29, 2007 9:48 am
autor: KFAS
Fotka malenstwa na rolkach & wykres.
: wt maja 29, 2007 3:01 pm
autor: DeviL
Kfas ten pomiar gdzie masz 278Nm jest dziwny bo masz max moc przy 3800 , a moment 100 obr nizej , czyli gdybys krecil do jakis 7500 to bys niby mial 270km

Ten na gazie jest juz bardziej realny (podobnie wyszlo w pgt 1.4) , chociaz wartosci obrotowe i tak sa wg mnie za niskie . Zmierz to jeszcze na jakiejs lepszej hamowni obciazeniowej , bo na inercji roznosci wychodza niezbyt realne
: wt maja 29, 2007 9:43 pm
autor: hz10
a mnie to wygląda na zajechane uno

podobnie jeździło moje od 3 do 4 jakoś tam a potem kicha . kfas masz za mało paliwa w górnym zakresie obrotów albo zajechany wałek rozrządu

chociaż z drugiej strony jakby tak tą góre pociągnąć do końca to i tak było by nieźle
: wt maja 29, 2007 10:40 pm
autor: KFAS
hz10 pisze:a mnie to wygląda na zajechane uno

podobnie jeździło moje od 3 do 4 jakoś tam a potem kicha . kfas masz za mało paliwa w górnym zakresie obrotów albo zajechany wałek rozrządu

chociaż z drugiej strony jakby tak tą góre pociągnąć do końca to i tak było by nieźle
PANOWIE TO JEST SERYJNE SERDUSZKO Z DUŻYM PRZEBIEGIEM
Tak zajechane jak cholera
Pewnie dlatego e36 2,5 24V zostaje w tyle na V-max
Na szczęście auto jest wybebeszone na maxa i czuć na dupohamowni, że jedzie.
Przypuszczam, ze winne za taki strzał momentu jest doładowanie które akurat w tym momencie jest przez moment maksymalne (wskazówka na budziku obraca sie na około i pokazuje 0,3bar) Potem spada do równego bara i tak juz do końca obrotomierza.
Paliwka nie brakuje w całym zakresie obrotów robiłem sobie nawet wykresy podczas kalibracji gazu i do odcinki jest bogato.
Wałek sprawdze jak znajde czas albo silnik padnie

Jak ustawiałem zaworki nie było widać żeby któraś krzywka była wytarta ale nic nie zastapi pomiaru czujnikiem na stole.
Narazie jest sezon na gazowanie autek i trzeba kasiórke zarabiać

Jak bedzie czas lenistwa to benda mody w uno.
Na chwile obecna i tak sieje postrach w okolicy

i mało kto chce sie ścigać spod swiateł

: wt maja 29, 2007 11:18 pm
autor: DeviL
Bez jaj , ja mam wiekszy silnik turbo , przy doladowaniu 1.5 bara na t3 , mialem sporo mniej momentu niz ty
