Strona 1 z 3

ODHAMIŁEM UNO :)

: pt maja 25, 2007 11:49 pm
autor: KFAS
:Dzisiaj wpadłem do Jastrzębia Zdroju na ulice przemysłowa 21 i w ramach bezpłatnych pomiarów mocy i momentu zhamowałem moje maleństwo 1,3
na Pb wypluło 144,7 Km oraz 278Nm
oraz na LPG (świezo sobie załozyłem i przesadziłem z dyszmi wiec go zaslewa) 128,5Km oraz 222Nm
autko zhamowane na 4-tym biegu prekość końcowa przy odcince to 191km/h temperatura otoczenia 33 stopnie

Chyba nie najgożej jak na 17 letni egzemplaz w seri + MBC z Noviteca i większy coller??

JAK DORWE APARAT TO WRZUCE WYKRES[img]

: sob maja 26, 2007 8:36 am
autor: Artur
no dobrze dobrze musez kiedys moje sprawdzic a jaki gaz masz sekwencje czy zwykla na kompie tylko jak chodzi???

: sob maja 26, 2007 8:42 am
autor: Rogii
KFAS sam wrzucałeś gaz? LPG? czy ktości założył ile płaciłeś ??? bo myśle nad tym

: sob maja 26, 2007 1:41 pm
autor: KFAS
Gaz sekwencja zakładałem sam bo tym zajmuje się od 7 lat :)
STAG 300 wtryskiwacze valtec 1 om cena na dzień dzisiejszy 2700zł

: sob maja 26, 2007 2:25 pm
autor: DeviL
Przy jakich obrotach moc i moment ? Ogolnie to sporo tego momentu , 1.8t ma 150km i chyba 210Nm , a 1.4 jest mniejszym silnikiem :roll:

: ndz maja 27, 2007 8:25 am
autor: rosssssa
Devil przestań teoretyzować!!!!!!!!!!!!!


ja też mam 1,4 i więcej momentu niż 1,8t


ładna seria :D

: ndz maja 27, 2007 9:32 am
autor: KFAS
DeviL pisze:Przy jakich obrotach moc i moment ? Ogolnie to sporo tego momentu , 1.8t ma 150km i chyba 210Nm , a 1.4 jest mniejszym silnikiem :roll:
To nie jest 1,4 a 1,3 :D


Jak dorwe aparat to wrzuce fotki wykresu bo skaner mam padniety.

: ndz maja 27, 2007 2:02 pm
autor: DeviL
Kfas wystarczy ze podasz wartosci przy jakich obrotach co i jak , ale zeby taki moment byl z tak malego silnika to dziwne :roll: Musialby miec nisko moment a wysoko moc , chyba ze to biturbo ?

: pn maja 28, 2007 8:42 am
autor: KFAS
Nie ma biturbo jest podtlenek ale jakos dziwnie zamontowany strzela do środka przy wyprzedaniu aby było WESOŁO :D

: pn maja 28, 2007 8:45 am
autor: KFAS
DeviL pisze:Kfas wystarczy ze podasz wartosci przy jakich obrotach co i jak , ale zeby taki moment byl z tak malego silnika to dziwne :roll: Musialby miec nisko moment a wysoko moc , chyba ze to biturbo ?

Podjade jeszcze na maha i sprawdze jeszcze raz.

: wt maja 29, 2007 9:48 am
autor: KFAS
Fotka malenstwa na rolkach & wykres.

: wt maja 29, 2007 3:01 pm
autor: DeviL
Kfas ten pomiar gdzie masz 278Nm jest dziwny bo masz max moc przy 3800 , a moment 100 obr nizej , czyli gdybys krecil do jakis 7500 to bys niby mial 270km :roll: :P Ten na gazie jest juz bardziej realny (podobnie wyszlo w pgt 1.4) , chociaz wartosci obrotowe i tak sa wg mnie za niskie . Zmierz to jeszcze na jakiejs lepszej hamowni obciazeniowej , bo na inercji roznosci wychodza niezbyt realne

: wt maja 29, 2007 9:43 pm
autor: hz10
a mnie to wygląda na zajechane uno :? podobnie jeździło moje od 3 do 4 jakoś tam a potem kicha . kfas masz za mało paliwa w górnym zakresie obrotów albo zajechany wałek rozrządu :wink: chociaż z drugiej strony jakby tak tą góre pociągnąć do końca to i tak było by nieźle

: wt maja 29, 2007 10:40 pm
autor: KFAS
hz10 pisze:a mnie to wygląda na zajechane uno :? podobnie jeździło moje od 3 do 4 jakoś tam a potem kicha . kfas masz za mało paliwa w górnym zakresie obrotów albo zajechany wałek rozrządu :wink: chociaż z drugiej strony jakby tak tą góre pociągnąć do końca to i tak było by nieźle
PANOWIE TO JEST SERYJNE SERDUSZKO Z DUŻYM PRZEBIEGIEM

Tak zajechane jak cholera :D
Pewnie dlatego e36 2,5 24V zostaje w tyle na V-max
Na szczęście auto jest wybebeszone na maxa i czuć na dupohamowni, że jedzie.



Przypuszczam, ze winne za taki strzał momentu jest doładowanie które akurat w tym momencie jest przez moment maksymalne (wskazówka na budziku obraca sie na około i pokazuje 0,3bar) Potem spada do równego bara i tak juz do końca obrotomierza.
Paliwka nie brakuje w całym zakresie obrotów robiłem sobie nawet wykresy podczas kalibracji gazu i do odcinki jest bogato.

Wałek sprawdze jak znajde czas albo silnik padnie :D Jak ustawiałem zaworki nie było widać żeby któraś krzywka była wytarta ale nic nie zastapi pomiaru czujnikiem na stole.

Narazie jest sezon na gazowanie autek i trzeba kasiórke zarabiać :D
Jak bedzie czas lenistwa to benda mody w uno.

Na chwile obecna i tak sieje postrach w okolicy :D :D :D i mało kto chce sie ścigać spod swiateł :x

: wt maja 29, 2007 11:18 pm
autor: DeviL
Bez jaj , ja mam wiekszy silnik turbo , przy doladowaniu 1.5 bara na t3 , mialem sporo mniej momentu niz ty :twisted: