znowu microplex

układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

znowu microplex

Post autor: hz10 »

panowie pytałem sie kiedyś czy ten z czerwoną naklejką pasuje plug&play zamiast orginału i odpowiedź brzmiała oczywiście TAK niestety u mnie nie działa iskra jest a giną impulsy na wtryski :roll: jakieś pomysły bo ja już zwątpiłem :?
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

hmm

na schemacie widac ze jest chyba roznica w pinie 13... jak masz haynsa to zerknij, jak nie to zaraz dam tu ta strone ze schematami.....
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

nie mam jak możesz to zapodaj, będzie też dla potomnych :wink:
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

Obrazek

Obrazek
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

wielkie dzięki ze schematu wynika jasno że nie może działać tak jak miało działać czyli stary micoplex i nowy ecu także dupa zbita odcinka pozostaje tam gdzie jest :x
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

mały update po powrocie z garażu takwięc przy obrotach max odcinane są wtryski a nie zapłon!!!! i micopleksy mozna wymieniać do woli a i tak nic to nie da pozostaje albo wymiana ecu albo jakaś mądra głowa która by odcinke przesuneła w wyższe partie obrotów w oprogramowaniu ecu :twisted:
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Dziwne, bo ja do 1.4T wsadziłem zamiast z niebieską naklejką Micro z czerwoną z 1.3T bez kata i wszystko bangla jak należy:), jedyne co poprawiłem, to doprowadzenie masy do obudowy oraz zapłon w smt6 o 3 stopnie do przodu. Odcinka także zniknęła... - w logach z smt pojawia się do 7600rpm zamiast uprzednich 6750rpm:).

edit: Co do odcinki wtryskami, to automatycznie je odcina jeżeli nie ma sygnału do wytworzenia iskry:).
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

hz10 pisze:mały update po powrocie z garażu takwięc przy obrotach max odcinane są wtryski a nie zapłon:
to by było niebezpieczne dla silnika.....
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

ziuzio pisze:Dziwne, bo ja do 1.4T wsadziłem zamiast z niebieską naklejką Micro z czerwoną z 1.3T bez kata i wszystko bangla jak należy:), jedyne co poprawiłem, to doprowadzenie masy do obudowy oraz zapłon w smt6 o 3 stopnie do przodu. Odcinka także zniknęła... - w logach z smt pojawia się do 7600rpm zamiast uprzednich 6750rpm:).

edit: Co do odcinki wtryskami, to automatycznie je odcina jeżeli nie ma sygnału do wytworzenia iskry:).
to masz coś pokopane bo w nowym microplexie idzie kabel do synchronizacji z ecu nr 21 wtyczka microplex jeżeli go odłączysz auto przestanie działać i dlatego po podłączeniu czerwonego silnik nie działa poprawnie mało tego po rozbiórce obu niestety brakuje całego układu do pinu 21.
ad. lui masz racje w pewnym sensie dotyczy to aut wyczynowych które działają na granicy śmierci silnika i tam oczywiście odcinanie wtrysków jest nie na miejscu ale uno to auto nie wyczynowe tylko zwykłe i jeżeli były by odcinany zapłon to ktalizator zapłonołby pięknym żywym ogniem :wink: (oczywiście w wersji z katem)
rożek
Aktywny użytkownik
Posty: 209
Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: rożek »

mi 1,5 od uno kręci się do 8 tys pod obciążeniem tyle że ja mam gaźnik heheh
Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apac »

rożek pisze:mi 1,5 od uno kręci się do 8 tys pod obciążeniem tyle że ja mam gaźnik heheh
Ma sie nie tylko krecic, ale tez jechac :P :lol:
Bylo UT, jest Bravo GT.
rożek
Aktywny użytkownik
Posty: 209
Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: rożek »

apac pisze:
rożek pisze:mi 1,5 od uno kręci się do 8 tys pod obciążeniem tyle że ja mam gaźnik heheh
Ma sie nie tylko krecic, ale tez jechac :P :lol:
no i też jedzie 8)
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

ze schematu który podałem wynika że na 11 ma być masa, na schematach z autodaty też tak wynika a u mnie żadnej masy nie ma...

jedyny kontakt z masą jest przez moduł
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
mouk80
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T

Post autor: mouk80 »

Czy ten jest bez odcinki?
Załączniki
komp.jpg
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

niby tak :P
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
ODPOWIEDZ