Strona 1 z 1
PRZEŁADOWANIE
: pn lut 05, 2007 10:46 pm
autor: zbrojak
jestem nowym posiadaczem Punto gt i mam pytanie zmieniłem uszczelke między kolektorem wydechowym a turbiną i teraz zaczęły się kłopoty! jak depne gaz do końca to przeładowywuje i przechodzi w tryb awaryjny!! na wskaźniku wali do ponad 1.6 bara zaczyna szarpać autem i potem wielkie BUM z wydechu bez żadnego dymu!
Poprzedni właściciel założył BOV i wiem ze usunoł jakieś trzy malutkie rureczki!! sadze że to właśnie może być problemem bo nie otwiera się w odpowiednim momencie WG
czy ktoś ma schemat wszystkich wężyków i węży ciśnieniowych i podciśnieniowych do tego silniczka z góry dziękuje za pomoc!
: pn lut 05, 2007 10:57 pm
autor: DeviL
Heh sprawdz czy od wastegate-a (taki teges sterujacy doladowaniem , zazwyczaj ma "baczka") idzie przewod jakis , jesli nie to nie widzac doladowania nie otwiera klapki ,przez co turbo laduje max . Niekiedy tez niektorzy podlaczaja bov pod WG (tak sie nie robi) , tez obadaj czy z bova idzie rurka do kolektora dolotowego czy nie, a najlepiej jesli masz mozliwosc bier aparat i porob fotki to sie obada
: pn lut 05, 2007 11:33 pm
autor: Lui
proponuje też sprawdzić czy klapka WG wogole się da poruszyć, u mnie się poprostu zapiekła

, było tak że była dziura w dolocie i nigdy nie było takiego ciśnienia by otworzyć WG, stary właściciel tak jezdził i sie zastało
jak miałeś wydmuchaną uszczelkę przez dłuższy czas to efekt może być ten sam
: wt lut 06, 2007 9:11 am
autor: skadubek
Też stawiam że coś jest nie tak z tym WG trzeba zajżeć pod maske bo tak nic sie nie załatwi dawaj foto
Lub ten BOV jest nie umijętnie założony, wiadaomo kto to żeźbił
Pzdr. dla czerwonego PGT
: wt lut 06, 2007 9:30 pm
autor: rosssssa
Porób foty tego co masz pod maską to Ci powiem co i jak jest, a jak powinno być
A później jeszcze schematy ci podeśle
Pozdro

Re: PRZEŁADOWANIE
: śr lut 21, 2007 11:35 am
autor: Eagle
zbrojak pisze:jestem nowym posiadaczem Punto gt i mam pytanie zmieniłem uszczelke między kolektorem wydechowym a turbiną i teraz zaczęły się kłopoty! jak depne gaz do końca to przeładowywuje i przechodzi w tryb awaryjny!! na wskaźniku wali do ponad 1.6 bara zaczyna szarpać autem i potem wielkie BUM z wydechu bez żadnego dymu!
Poprzedni właściciel założył BOV i wiem ze usunoł jakieś trzy malutkie rureczki!! sadze że to właśnie może być problemem bo nie otwiera się w odpowiednim momencie WG
czy ktoś ma schemat wszystkich wężyków i węży ciśnieniowych i podciśnieniowych do tego silniczka z góry dziękuje za pomoc!
nie jezdzij tak silnik to wytrzyma ale turbina nie
po lewej absow jest taki maly baczek wchodzi do niego wtyczka 2 pinowa i 2 wezyki i z turbiny tez powinny takie wezyki isc takze 2, schemat pozniej Ci podesle albo Rossssa mnie uprzedzi

posprawdzaj te wezyki bo mi sie jeden zsunal i wtedy turbina laduje max
: śr lut 21, 2007 12:42 pm
autor: skadubek
Odpowiem za kolege bo ja go tu przysłałem
Wsatwił do mechanika od turbo i źle był BOV podłączony...
Autko juz śmiga....
Re: PRZEŁADOWANIE
: czw lut 22, 2007 12:24 pm
autor: JacekGD
No to jak problem rozwiązany, to popytam o wymiane uszczelki.... fajnie było?? Bo u mnie tez uszczelke wydmuchało i autko stoi kilka miesięcy bo po drodze sie nazbierało jeszcze więcej jak zaczęło sie rozbierać hehe
pozdroffka