PRZEŁADOWANIE
PRZEŁADOWANIE
jestem nowym posiadaczem Punto gt i mam pytanie zmieniłem uszczelke między kolektorem wydechowym a turbiną i teraz zaczęły się kłopoty! jak depne gaz do końca to przeładowywuje i przechodzi w tryb awaryjny!! na wskaźniku wali do ponad 1.6 bara zaczyna szarpać autem i potem wielkie BUM z wydechu bez żadnego dymu!
Poprzedni właściciel założył BOV i wiem ze usunoł jakieś trzy malutkie rureczki!! sadze że to właśnie może być problemem bo nie otwiera się w odpowiednim momencie WG
czy ktoś ma schemat wszystkich wężyków i węży ciśnieniowych i podciśnieniowych do tego silniczka z góry dziękuje za pomoc!
Poprzedni właściciel założył BOV i wiem ze usunoł jakieś trzy malutkie rureczki!! sadze że to właśnie może być problemem bo nie otwiera się w odpowiednim momencie WG
czy ktoś ma schemat wszystkich wężyków i węży ciśnieniowych i podciśnieniowych do tego silniczka z góry dziękuje za pomoc!
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Heh sprawdz czy od wastegate-a (taki teges sterujacy doladowaniem , zazwyczaj ma "baczka") idzie przewod jakis , jesli nie to nie widzac doladowania nie otwiera klapki ,przez co turbo laduje max . Niekiedy tez niektorzy podlaczaja bov pod WG (tak sie nie robi) , tez obadaj czy z bova idzie rurka do kolektora dolotowego czy nie, a najlepiej jesli masz mozliwosc bier aparat i porob fotki to sie obada
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
proponuje też sprawdzić czy klapka WG wogole się da poruszyć, u mnie się poprostu zapiekła
, było tak że była dziura w dolocie i nigdy nie było takiego ciśnienia by otworzyć WG, stary właściciel tak jezdził i sie zastało
jak miałeś wydmuchaną uszczelkę przez dłuższy czas to efekt może być ten sam

jak miałeś wydmuchaną uszczelkę przez dłuższy czas to efekt może być ten sam
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
Porób foty tego co masz pod maską to Ci powiem co i jak jest, a jak powinno być
A później jeszcze schematy ci podeśle
Pozdro
A później jeszcze schematy ci podeśle
Pozdro

Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 184
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
- Miejscowość: Gdansk
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: PRZEŁADOWANIE
nie jezdzij tak silnik to wytrzyma ale turbina niezbrojak pisze:jestem nowym posiadaczem Punto gt i mam pytanie zmieniłem uszczelke między kolektorem wydechowym a turbiną i teraz zaczęły się kłopoty! jak depne gaz do końca to przeładowywuje i przechodzi w tryb awaryjny!! na wskaźniku wali do ponad 1.6 bara zaczyna szarpać autem i potem wielkie BUM z wydechu bez żadnego dymu!
Poprzedni właściciel założył BOV i wiem ze usunoł jakieś trzy malutkie rureczki!! sadze że to właśnie może być problemem bo nie otwiera się w odpowiednim momencie WG
czy ktoś ma schemat wszystkich wężyków i węży ciśnieniowych i podciśnieniowych do tego silniczka z góry dziękuje za pomoc!
po lewej absow jest taki maly baczek wchodzi do niego wtyczka 2 pinowa i 2 wezyki i z turbiny tez powinny takie wezyki isc takze 2, schemat pozniej Ci podesle albo Rossssa mnie uprzedzi

Punto GT 2.0 8VT
-
- Użytkownik
- Posty: 79
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 11:21 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: PRZEŁADOWANIE
No to jak problem rozwiązany, to popytam o wymiane uszczelki.... fajnie było?? Bo u mnie tez uszczelke wydmuchało i autko stoi kilka miesięcy bo po drodze sie nazbierało jeszcze więcej jak zaczęło sie rozbierać hehe
pozdroffka
pozdroffka