Strona 1 z 2

TURBINA do PGT

: wt gru 05, 2006 8:35 pm
autor: rosssssa
Czy takie coś

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_3.htm

Będzie dobre??
A może zaproponujecie coś innego z tej strony??

: wt gru 05, 2006 8:59 pm
autor: DeviL
Kto Ci taka niefajna turbine doradzil ? BIer gt60 :twisted:

: śr gru 06, 2006 5:21 pm
autor: McBanan
Kto Ci taka niefajna turbine doradzil ? BIer gt60
A pomyslales czym ja napedzi odpowiednio?? chyba jak napierdzi to by ja dobrze napedzil.

Ja osobiscie zastanawiam sie nad innym rozwiazaniem do swojego a mianowicie:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_9.htm

: śr gru 06, 2006 5:28 pm
autor: DeviL
McBanan pisze:
Kto Ci taka niefajna turbine doradzil ? BIer gt60
A pomyslales czym ja napedzi odpowiednio?? chyba jak napierdzi to by ja dobrze napedzil.

Ja osobiscie zastanawiam sie nad innym rozwiazaniem do swojego a mianowicie:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_9.htm
Jak popatrzysz na mapy,itd to zobaczysz ze to taka sama turbina jak 2554r :wink: Dziwne ?

: śr gru 06, 2006 5:28 pm
autor: rosssssa
@McBanan- Nieroumiem twojej wypowiedzi.

Jak mam to rozumieć. Za mała czy za duża.

A może lepsza była by taka

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 9548_1.htm

: śr gru 06, 2006 6:33 pm
autor: Lui
DeviL pisze:
McBanan pisze:
Kto Ci taka niefajna turbine doradzil ? BIer gt60
A pomyslales czym ja napedzi odpowiednio?? chyba jak napierdzi to by ja dobrze napedzil.

Ja osobiscie zastanawiam sie nad innym rozwiazaniem do swojego a mianowicie:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_9.htm
Jak popatrzysz na mapy,itd to zobaczysz ze to taka sama turbina jak 2554r :wink: Dziwne ?
gt28 ma większy wirnik wydechowy, pewnie ma większego laga ale i mniejszy backpressure
:)


z podanych wybrałbym GT2554R bo jest najmniejsza :) 200KM wystarczy, po co na siłe dawać większe turbo i użerać się z beznadziejną rekcją :) chyba że ktoś ma ambicje na dużo więcej :)

: śr gru 06, 2006 6:46 pm
autor: DeviL
Lui pisze:
DeviL pisze:
McBanan pisze: A pomyslales czym ja napedzi odpowiednio?? chyba jak napierdzi to by ja dobrze napedzil.

Ja osobiscie zastanawiam sie nad innym rozwiazaniem do swojego a mianowicie:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_9.htm
Jak popatrzysz na mapy,itd to zobaczysz ze to taka sama turbina jak 2554r :wink: Dziwne ?
gt28 ma większy wirnik wydechowy, pewnie ma większego laga ale i mniejszy backpressure
:)


z podanych wybrałbym GT2554R bo jest najmniejsza :) 200KM wystarczy, po co na siłe dawać większe turbo i użerać się z beznadziejną rekcją :) chyba że ktoś ma ambicje na dużo więcej :)
rosssa chce dac gt2860rs :twisted: , wg mnie bez sensu brac tylko po to by miec :wink: Moze ktos inny mu przetlumaczy ,ze gt2554r to najlepszy wybor do jego silnika :idea:

: śr gru 06, 2006 7:19 pm
autor: ZibiUT
Ale kolega chce z tego silnikla krzesac moce min 200 km wiec GT25 moze być za mała, GT28 to już by było coś

: śr gru 06, 2006 7:42 pm
autor: DeviL
GT2554 daje rade do 270km , i tak 200km bedzie problematyczne do osiagniecia , a na seryjnych tlokach moze byc zabawnie ;) Juz mi rosssa wyjasnil dlaczego mysli o gt2860rs , no coz ;)

: śr gru 06, 2006 8:15 pm
autor: ZibiUT
No tak moja T25 tyeż nimy ma do 250 km ale nie przy silniku 1,3. Przy 1,8-2.0 porafią nawet pod 300 km wykrzesać tylko ze na którko pewnie.

Na twoim 1,6 moja t25 tez pewnie by już do ponad 200 km spokojnie starczyła

: śr gru 06, 2006 8:31 pm
autor: DeviL
Ja tam bardziej patrze na przeplyw turbiny niz na te tegeski ile to max mocy mozna zrobic . Na t3 przy 1-1.2 bara chcialbym 200-210km i styka

: śr gru 06, 2006 8:53 pm
autor: hz10
panowie a czy ktoś próbował stosować turbine ze zmienną geometrią tzw kierownicą spalin?

: czw gru 07, 2006 7:32 am
autor: rosssssa
No to sam nie wiem :roll:

A jak myślicie duży będzie lag na GT2860RS??

: czw gru 07, 2006 9:42 am
autor: colin
rosssssa pisze:No to sam nie wiem :roll:

A jak myślicie duży będzie lag na GT2860RS??
Z muszla wydechowa a/r 0.86 to 1bar zobaczysz gdzies przy 5000obr a wczesniej bedzie tak do 2500obr cienko. Fajne turbo, ale jak sie nie chce miec 300 kuni to troche przerost formy nad trescia. Jak juz brac, to z a/r 0.64 zeby sie wczesniej doladowanie pojawialo.
Poza tym to turbo max co moze nadmuchac to 1,7bar, a gt2560 1,5bar - jest to maximum doladowania niezaleznie od samochodu w jakim sa.
Ze sprezarek mozna polecic jeszcze IHI VF34 - starczy na 350KM a doladowanie produkowac zaczyna juz od 2000obr (ale bez szalenstw), mitsukishi td04h-13 z imprezy - 1bar przy 4tys obr, od 1500obr praktycznie nadcisnienie sie pojawia, wydoli na 270-280KM. No i t28 z 200sx s14 - wydatek tez kolo 280KM bezpiecznie. Trzeba by bylo sprawdzic mapy kompresora od nich, bo domniemywam, ze 1,5bar moze nie starczyc :P

: czw gru 07, 2006 9:50 am
autor: rosssssa
No ale jest jeszcze GT2860RS z A/R 64 i chyba tego bym brał jeśli już.

Więc wydaje mi się że spadają troszke obroty przy któych będzie doładowanie.
Jak by było przy 3500RPM to już gitara, bo seria tak ma :lol: