TURBINA do PGT
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
TURBINA do PGT
Czy takie coś
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_3.htm
Będzie dobre??
A może zaproponujecie coś innego z tej strony??
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_3.htm
Będzie dobre??
A może zaproponujecie coś innego z tej strony??
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
- McBanan
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
- Miejscowość: CK Kielce
- Auto: Uno 1.4T
- Kontakt:
A pomyslales czym ja napedzi odpowiednio?? chyba jak napierdzi to by ja dobrze napedzil.Kto Ci taka niefajna turbine doradzil ? BIer gt60
Ja osobiscie zastanawiam sie nad innym rozwiazaniem do swojego a mianowicie:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_9.htm
UT 1,4 Racing
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Jak popatrzysz na mapy,itd to zobaczysz ze to taka sama turbina jak 2554rMcBanan pisze:A pomyslales czym ja napedzi odpowiednio?? chyba jak napierdzi to by ja dobrze napedzil.Kto Ci taka niefajna turbine doradzil ? BIer gt60
Ja osobiscie zastanawiam sie nad innym rozwiazaniem do swojego a mianowicie:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_9.htm

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
@McBanan- Nieroumiem twojej wypowiedzi.
Jak mam to rozumieć. Za mała czy za duża.
A może lepsza była by taka
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 9548_1.htm
Jak mam to rozumieć. Za mała czy za duża.
A może lepsza była by taka
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 9548_1.htm
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
gt28 ma większy wirnik wydechowy, pewnie ma większego laga ale i mniejszy backpressureDeviL pisze:Jak popatrzysz na mapy,itd to zobaczysz ze to taka sama turbina jak 2554rMcBanan pisze:A pomyslales czym ja napedzi odpowiednio?? chyba jak napierdzi to by ja dobrze napedzil.Kto Ci taka niefajna turbine doradzil ? BIer gt60
Ja osobiscie zastanawiam sie nad innym rozwiazaniem do swojego a mianowicie:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_9.htmDziwne ?

z podanych wybrałbym GT2554R bo jest najmniejsza



Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
rosssa chce dac gt2860rsLui pisze:gt28 ma większy wirnik wydechowy, pewnie ma większego laga ale i mniejszy backpressureDeviL pisze:Jak popatrzysz na mapy,itd to zobaczysz ze to taka sama turbina jak 2554rMcBanan pisze: A pomyslales czym ja napedzi odpowiednio?? chyba jak napierdzi to by ja dobrze napedzil.
Ja osobiscie zastanawiam sie nad innym rozwiazaniem do swojego a mianowicie:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_9.htmDziwne ?
![]()
z podanych wybrałbym GT2554R bo jest najmniejsza200KM wystarczy, po co na siłe dawać większe turbo i użerać się z beznadziejną rekcją
chyba że ktoś ma ambicje na dużo więcej



Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Ale kolega chce z tego silnikla krzesac moce min 200 km wiec GT25 moze być za mała, GT28 to już by było coś
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
No tak moja T25 tyeż nimy ma do 250 km ale nie przy silniku 1,3. Przy 1,8-2.0 porafią nawet pod 300 km wykrzesać tylko ze na którko pewnie.
Na twoim 1,6 moja t25 tez pewnie by już do ponad 200 km spokojnie starczyła
Na twoim 1,6 moja t25 tez pewnie by już do ponad 200 km spokojnie starczyła
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
No to sam nie wiem
A jak myślicie duży będzie lag na GT2860RS??

A jak myślicie duży będzie lag na GT2860RS??
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Z muszla wydechowa a/r 0.86 to 1bar zobaczysz gdzies przy 5000obr a wczesniej bedzie tak do 2500obr cienko. Fajne turbo, ale jak sie nie chce miec 300 kuni to troche przerost formy nad trescia. Jak juz brac, to z a/r 0.64 zeby sie wczesniej doladowanie pojawialo.rosssssa pisze:No to sam nie wiem![]()
A jak myślicie duży będzie lag na GT2860RS??
Poza tym to turbo max co moze nadmuchac to 1,7bar, a gt2560 1,5bar - jest to maximum doladowania niezaleznie od samochodu w jakim sa.
Ze sprezarek mozna polecic jeszcze IHI VF34 - starczy na 350KM a doladowanie produkowac zaczyna juz od 2000obr (ale bez szalenstw), mitsukishi td04h-13 z imprezy - 1bar przy 4tys obr, od 1500obr praktycznie nadcisnienie sie pojawia, wydoli na 270-280KM. No i t28 z 200sx s14 - wydatek tez kolo 280KM bezpiecznie. Trzeba by bylo sprawdzic mapy kompresora od nich, bo domniemywam, ze 1,5bar moze nie starczyc

-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
No ale jest jeszcze GT2860RS z A/R 64 i chyba tego bym brał jeśli już.
Więc wydaje mi się że spadają troszke obroty przy któych będzie doładowanie.
Jak by było przy 3500RPM to już gitara, bo seria tak ma
Więc wydaje mi się że spadają troszke obroty przy któych będzie doładowanie.
Jak by było przy 3500RPM to już gitara, bo seria tak ma

Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa