TURBINA do PGT

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

TURBINA do PGT

Post autor: rosssssa »

Czy takie coś

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_3.htm

Będzie dobre??
A może zaproponujecie coś innego z tej strony??
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Kto Ci taka niefajna turbine doradzil ? BIer gt60 :twisted:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

Kto Ci taka niefajna turbine doradzil ? BIer gt60
A pomyslales czym ja napedzi odpowiednio?? chyba jak napierdzi to by ja dobrze napedzil.

Ja osobiscie zastanawiam sie nad innym rozwiazaniem do swojego a mianowicie:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_9.htm
UT 1,4 Racing
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

McBanan pisze:
Kto Ci taka niefajna turbine doradzil ? BIer gt60
A pomyslales czym ja napedzi odpowiednio?? chyba jak napierdzi to by ja dobrze napedzil.

Ja osobiscie zastanawiam sie nad innym rozwiazaniem do swojego a mianowicie:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_9.htm
Jak popatrzysz na mapy,itd to zobaczysz ze to taka sama turbina jak 2554r :wink: Dziwne ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

@McBanan- Nieroumiem twojej wypowiedzi.

Jak mam to rozumieć. Za mała czy za duża.

A może lepsza była by taka

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 9548_1.htm
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

DeviL pisze:
McBanan pisze:
Kto Ci taka niefajna turbine doradzil ? BIer gt60
A pomyslales czym ja napedzi odpowiednio?? chyba jak napierdzi to by ja dobrze napedzil.

Ja osobiscie zastanawiam sie nad innym rozwiazaniem do swojego a mianowicie:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_9.htm
Jak popatrzysz na mapy,itd to zobaczysz ze to taka sama turbina jak 2554r :wink: Dziwne ?
gt28 ma większy wirnik wydechowy, pewnie ma większego laga ale i mniejszy backpressure
:)


z podanych wybrałbym GT2554R bo jest najmniejsza :) 200KM wystarczy, po co na siłe dawać większe turbo i użerać się z beznadziejną rekcją :) chyba że ktoś ma ambicje na dużo więcej :)
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Lui pisze:
DeviL pisze:
McBanan pisze: A pomyslales czym ja napedzi odpowiednio?? chyba jak napierdzi to by ja dobrze napedzil.

Ja osobiscie zastanawiam sie nad innym rozwiazaniem do swojego a mianowicie:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_9.htm
Jak popatrzysz na mapy,itd to zobaczysz ze to taka sama turbina jak 2554r :wink: Dziwne ?
gt28 ma większy wirnik wydechowy, pewnie ma większego laga ale i mniejszy backpressure
:)


z podanych wybrałbym GT2554R bo jest najmniejsza :) 200KM wystarczy, po co na siłe dawać większe turbo i użerać się z beznadziejną rekcją :) chyba że ktoś ma ambicje na dużo więcej :)
rosssa chce dac gt2860rs :twisted: , wg mnie bez sensu brac tylko po to by miec :wink: Moze ktos inny mu przetlumaczy ,ze gt2554r to najlepszy wybor do jego silnika :idea:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Ale kolega chce z tego silnikla krzesac moce min 200 km wiec GT25 moze być za mała, GT28 to już by było coś
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

GT2554 daje rade do 270km , i tak 200km bedzie problematyczne do osiagniecia , a na seryjnych tlokach moze byc zabawnie ;) Juz mi rosssa wyjasnil dlaczego mysli o gt2860rs , no coz ;)
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

No tak moja T25 tyeż nimy ma do 250 km ale nie przy silniku 1,3. Przy 1,8-2.0 porafią nawet pod 300 km wykrzesać tylko ze na którko pewnie.

Na twoim 1,6 moja t25 tez pewnie by już do ponad 200 km spokojnie starczyła
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Ja tam bardziej patrze na przeplyw turbiny niz na te tegeski ile to max mocy mozna zrobic . Na t3 przy 1-1.2 bara chcialbym 200-210km i styka
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

panowie a czy ktoś próbował stosować turbine ze zmienną geometrią tzw kierownicą spalin?
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

No to sam nie wiem :roll:

A jak myślicie duży będzie lag na GT2860RS??
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
colin
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:58 am

Post autor: colin »

rosssssa pisze:No to sam nie wiem :roll:

A jak myślicie duży będzie lag na GT2860RS??
Z muszla wydechowa a/r 0.86 to 1bar zobaczysz gdzies przy 5000obr a wczesniej bedzie tak do 2500obr cienko. Fajne turbo, ale jak sie nie chce miec 300 kuni to troche przerost formy nad trescia. Jak juz brac, to z a/r 0.64 zeby sie wczesniej doladowanie pojawialo.
Poza tym to turbo max co moze nadmuchac to 1,7bar, a gt2560 1,5bar - jest to maximum doladowania niezaleznie od samochodu w jakim sa.
Ze sprezarek mozna polecic jeszcze IHI VF34 - starczy na 350KM a doladowanie produkowac zaczyna juz od 2000obr (ale bez szalenstw), mitsukishi td04h-13 z imprezy - 1bar przy 4tys obr, od 1500obr praktycznie nadcisnienie sie pojawia, wydoli na 270-280KM. No i t28 z 200sx s14 - wydatek tez kolo 280KM bezpiecznie. Trzeba by bylo sprawdzic mapy kompresora od nich, bo domniemywam, ze 1,5bar moze nie starczyc :P
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

No ale jest jeszcze GT2860RS z A/R 64 i chyba tego bym brał jeśli już.

Więc wydaje mi się że spadają troszke obroty przy któych będzie doładowanie.
Jak by było przy 3500RPM to już gitara, bo seria tak ma :lol:
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
ODPOWIEDZ