krzywy_bajbus pisze:to może ktoś określi która lepsza. bo ja teraz stoję przed wyborem i nie wiem do końca która. T25/28 GT2056 GT20 K14 . warunki jakie ma spełniać: możliwie wczesny start(jazda po mieście) , stabilne doładowanie w szerokim zakresie obrotów, moc okolice 200. wtryski już jadą 373ccm. kolektory od PGT z przepustnicą od FC. wałek zamówiony u Świątka(chyba że ktoś ma lepsze w dobrej cenie). IC duży o przelocie 63mm.
garrett t25 , t25/28 , t28
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
GT2056
-
- Obserwator
- Posty: 17
- Rejestracja: pn lip 16, 2012 9:54 pm
- Miejscowość: wawa
- Auto: Uno 1.4T
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
jaki numer dokładnie tej turbiny? byłem w warsztacie co turbiny naprawiają . fachowiec doradził podkręcenie fabrycznej IHI o 30% . czy to ma sens? jaka wydajność i ile pompuje fabryczna a ile gt2056 / t25 ??
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Najpierw piszesz ze chcesz okolo 200km a teraz ze seryjna turbine chcesz podkrecac, 150km z seryjnej to wszystko. Jesli chcesz miec szybko wstajaca turbine na 200km to tylko gt2056
-
- Obserwator
- Posty: 17
- Rejestracja: pn lip 16, 2012 9:54 pm
- Miejscowość: wawa
- Auto: Uno 1.4T
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
ja tylko zadałem pytanie czy warto. skoro 2056 wstaje nisko (przy jakich obrotach) to mi wystarczy . prosze tylko o numer bo jest duzo typów. jaka podejdzie do mnie. silnik 1.3 . kolektor albo od 1.3 albo 1.4 do wyboru do koloru.
-
- Obserwator
- Posty: 17
- Rejestracja: pn lip 16, 2012 9:54 pm
- Miejscowość: wawa
- Auto: Uno 1.4T
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
No to ciekawostka . Napisałem do garretta znaczy producenta i proponują o dziwo 1548 , 2052 ?!?!? Z zaleceniem na 2052 . Twierdza ze 2056 tez może być ale nie będzie pompowala dostatecznie . Mała ciekawostka. Co na to nasi tunerzy ?? 2052 ma zapas spokojnie 230KM
- DymusPGT
- Użytkownik
- Posty: 100
- Rejestracja: pn maja 11, 2009 10:53 pm
- Miejscowość: Starogard Gdański
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
ja polecam GT25r mialem t25 i dość szybko bylo za mało mocy za to gt25R robi juz swoja robote
PUNTO GT25R
LIKWIDACJA MAŁYCH USTEREK ALE JUZ LATA

-
- Obserwator
- Posty: 17
- Rejestracja: pn lip 16, 2012 9:54 pm
- Miejscowość: wawa
- Auto: Uno 1.4T
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
a jakie masz w tej chwili osiągi i na jakich podzespołach??
- DymusPGT
- Użytkownik
- Posty: 100
- Rejestracja: pn maja 11, 2009 10:53 pm
- Miejscowość: Starogard Gdański
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Wiesz co jeszcze nie hamowany co do gratow to gt25r ostry walem zrobiona glowica i caly motor na nowych gratach zrobiony kolektor ssacy pompa paliwa z 20vt wtryski 380ccm duzy ficmic mbc bov hks ekumajster jeszcze lezy w pudelku wydech przelot od poczatku tylko koncowy wydech supersprinta plany ogarnac jakas dobra chlodniczke oleju wyslac kompa do zibiego na przesuniecie odcinki i w koncu wystroic majsterkiem a mam jeszcze map sensor 2.5barowy tez do podlaczenia co do koniow to mam nadzieje na 200+++
PUNTO GT25R
LIKWIDACJA MAŁYCH USTEREK ALE JUZ LATA
