Strona 6 z 7

: wt mar 03, 2009 11:13 am
autor: ciemol
oddaje pewnien procent zassanego powietrza bo czesc zuzyta jest do spalania[/quote]

: wt mar 03, 2009 11:37 am
autor: turbomaniak
To jestem ciekawy co pcha ten tlok na dol jak wg ciebie wiecej gazow wpada do cylindra niz z niego wylatuje

: wt mar 03, 2009 12:17 pm
autor: ZibiUT
No jak to co:

ciśnienie spręzarki

: wt mar 03, 2009 1:08 pm
autor: turbomaniak
Zastanowcie sie co wy piszecie, to jak silnik bedzie bez sprezarki to nie bedzie pracowal?!

Po to leje sie to paliwo do cylindra zeby sie spalalo i zwiekszalo cisnienie w cylindrze, skoro jest wieksze cisnienie to i wieksza objetosc po rozprezeniu

: wt mar 03, 2009 3:01 pm
autor: ciemol
turbomaniak pisze:To jestem ciekawy co pcha ten tlok na dol jak wg ciebie wiecej gazow wpada do cylindra niz z niego wylatuje
w cyklu pracy tłok jest na dole 2 razy : raz po zassaniu powietrza a drugi po wybuchu

: wt mar 03, 2009 3:09 pm
autor: DeviL
ciemol pisze:
turbomaniak pisze:To jestem ciekawy co pcha ten tlok na dol jak wg ciebie wiecej gazow wpada do cylindra niz z niego wylatuje
w cyklu pracy tłok jest na dole 2 razy : raz po zassaniu powietrza a drugi po wybuchu
Nuklearnym ? :twisted: eh nie moglem sie powstrzymac hehe

: wt mar 03, 2009 3:41 pm
autor: ciemol
Tobie to chyba juz nic nie pomoze :D zamiast bym wdziecznym za cenne informacje to szydzi :wink:

: wt mar 03, 2009 3:50 pm
autor: DeviL
ciemol pisze:Tobie to chyba juz nic nie pomoze :D zamiast bym wdziecznym za cenne informacje to szydzi :wink:
Hehe i kto to mowi :P W sumie to ja nie potrzebuje informacji w tym temacie , polecam ksiazke maximum boost corky bella , albo gej krofta ksiazke o twin camach :twisted: Obie ksiazki daja wystarczajaco wiedzy w temacie tuningu i wloszczyzny

: wt mar 03, 2009 3:53 pm
autor: ciemol
dobra bo odbieglismy od tematu :D
jak to z tym przepływem spalin przy konkretnych obrotach?
ile lb dla ilu rpm, jak pytałem wczesniej to sie liczy czy sa ogolne wartosci jakies?

: wt mar 03, 2009 3:56 pm
autor: DeviL
Wrzucalem screen z engin analyzera , uzyj IQ i zanalizuj exh press do boost press , i napisz mi przy jakich obrotach w moim silniku turbo napedza sie energia spalin na tyle mocno ,ze praktycznie nie ma laga po nacisnieciu sandala . Czekam na odpowiedz z wyjasnieniem :twisted:

: wt mar 03, 2009 6:23 pm
autor: ciemol
od 3,5tys zaczyna sie nakrecac a od 4tys juz spokojnie mozesz deptac

: wt mar 03, 2009 11:25 pm
autor: turbomaniak
Devil, jak zaczniemy jezdzic na uranie to beda nuklearne :D :twisted:

: śr mar 04, 2009 1:56 pm
autor: ciemol
DeviL pisze:Wrzucalem screen z engin analyzera , uzyj IQ i zanalizuj exh press do boost press , i napisz mi przy jakich obrotach w moim silniku turbo napedza sie energia spalin na tyle mocno ,ze praktycznie nie ma laga po nacisnieciu sandala . Czekam na odpowiedz z wyjasnieniem :twisted:
...od 3,5tys zaczyna sie nakrecac a od 4tys juz spokojnie mozesz deptac

no i co z tym, po co Ci to było?

: śr mar 04, 2009 5:50 pm
autor: DeviL
Mnie po nic , ale ty powinnes wiedziec z tych danych jak sie napedza turbo , oraz jakie cisnienie daje silnik :P

: śr mar 04, 2009 5:53 pm
autor: ciemol
tylko ze mi nie chodziło o cisnienie dla oborotów tylko przepływ w lb lub jakiejkolwiek innej jednostce
poza tym co mi po tym cisnieniu jak w kazdym silniku dla roznych turbin to bedzie inaczej