Strona 6 z 7
: wt mar 03, 2009 11:13 am
autor: ciemol
oddaje pewnien procent zassanego powietrza bo czesc zuzyta jest do spalania[/quote]
: wt mar 03, 2009 11:37 am
autor: turbomaniak
To jestem ciekawy co pcha ten tlok na dol jak wg ciebie wiecej gazow wpada do cylindra niz z niego wylatuje
: wt mar 03, 2009 12:17 pm
autor: ZibiUT
No jak to co:
ciśnienie spręzarki
: wt mar 03, 2009 1:08 pm
autor: turbomaniak
Zastanowcie sie co wy piszecie, to jak silnik bedzie bez sprezarki to nie bedzie pracowal?!
Po to leje sie to paliwo do cylindra zeby sie spalalo i zwiekszalo cisnienie w cylindrze, skoro jest wieksze cisnienie to i wieksza objetosc po rozprezeniu
: wt mar 03, 2009 3:01 pm
autor: ciemol
turbomaniak pisze:To jestem ciekawy co pcha ten tlok na dol jak wg ciebie wiecej gazow wpada do cylindra niz z niego wylatuje
w cyklu pracy tłok jest na dole 2 razy : raz po zassaniu powietrza a drugi po wybuchu
: wt mar 03, 2009 3:09 pm
autor: DeviL
ciemol pisze:turbomaniak pisze:To jestem ciekawy co pcha ten tlok na dol jak wg ciebie wiecej gazow wpada do cylindra niz z niego wylatuje
w cyklu pracy tłok jest na dole 2 razy : raz po zassaniu powietrza a drugi po wybuchu
Nuklearnym ?

eh nie moglem sie powstrzymac hehe
: wt mar 03, 2009 3:41 pm
autor: ciemol
Tobie to chyba juz nic nie pomoze

zamiast bym wdziecznym za cenne informacje to szydzi

: wt mar 03, 2009 3:50 pm
autor: DeviL
ciemol pisze:Tobie to chyba juz nic nie pomoze

zamiast bym wdziecznym za cenne informacje to szydzi

Hehe i kto to mowi

W sumie to ja nie potrzebuje informacji w tym temacie , polecam ksiazke maximum boost corky bella , albo gej krofta ksiazke o twin camach

Obie ksiazki daja wystarczajaco wiedzy w temacie tuningu i wloszczyzny
: wt mar 03, 2009 3:53 pm
autor: ciemol
dobra bo odbieglismy od tematu
jak to z tym przepływem spalin przy konkretnych obrotach?
ile lb dla ilu rpm, jak pytałem wczesniej to sie liczy czy sa ogolne wartosci jakies?
: wt mar 03, 2009 3:56 pm
autor: DeviL
Wrzucalem screen z engin analyzera , uzyj IQ i zanalizuj exh press do boost press , i napisz mi przy jakich obrotach w moim silniku turbo napedza sie energia spalin na tyle mocno ,ze praktycznie nie ma laga po nacisnieciu sandala . Czekam na odpowiedz z wyjasnieniem

: wt mar 03, 2009 6:23 pm
autor: ciemol
od 3,5tys zaczyna sie nakrecac a od 4tys juz spokojnie mozesz deptac
: wt mar 03, 2009 11:25 pm
autor: turbomaniak
Devil, jak zaczniemy jezdzic na uranie to beda nuklearne

: śr mar 04, 2009 1:56 pm
autor: ciemol
DeviL pisze:Wrzucalem screen z engin analyzera , uzyj IQ i zanalizuj exh press do boost press , i napisz mi przy jakich obrotach w moim silniku turbo napedza sie energia spalin na tyle mocno ,ze praktycznie nie ma laga po nacisnieciu sandala . Czekam na odpowiedz z wyjasnieniem

...od 3,5tys zaczyna sie nakrecac a od 4tys juz spokojnie mozesz deptac
no i co z tym, po co Ci to było?
: śr mar 04, 2009 5:50 pm
autor: DeviL
Mnie po nic , ale ty powinnes wiedziec z tych danych jak sie napedza turbo , oraz jakie cisnienie daje silnik

: śr mar 04, 2009 5:53 pm
autor: ciemol
tylko ze mi nie chodziło o cisnienie dla oborotów tylko przepływ w lb lub jakiejkolwiek innej jednostce
poza tym co mi po tym cisnieniu jak w kazdym silniku dla roznych turbin to bedzie inaczej