mapa

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Post autor: ciemol »

oddaje pewnien procent zassanego powietrza bo czesc zuzyta jest do spalania[/quote]
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Post autor: turbomaniak »

To jestem ciekawy co pcha ten tlok na dol jak wg ciebie wiecej gazow wpada do cylindra niz z niego wylatuje
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

No jak to co:

ciśnienie spręzarki
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Post autor: turbomaniak »

Zastanowcie sie co wy piszecie, to jak silnik bedzie bez sprezarki to nie bedzie pracowal?!

Po to leje sie to paliwo do cylindra zeby sie spalalo i zwiekszalo cisnienie w cylindrze, skoro jest wieksze cisnienie to i wieksza objetosc po rozprezeniu
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Post autor: ciemol »

turbomaniak pisze:To jestem ciekawy co pcha ten tlok na dol jak wg ciebie wiecej gazow wpada do cylindra niz z niego wylatuje
w cyklu pracy tłok jest na dole 2 razy : raz po zassaniu powietrza a drugi po wybuchu
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

ciemol pisze:
turbomaniak pisze:To jestem ciekawy co pcha ten tlok na dol jak wg ciebie wiecej gazow wpada do cylindra niz z niego wylatuje
w cyklu pracy tłok jest na dole 2 razy : raz po zassaniu powietrza a drugi po wybuchu
Nuklearnym ? :twisted: eh nie moglem sie powstrzymac hehe
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Post autor: ciemol »

Tobie to chyba juz nic nie pomoze :D zamiast bym wdziecznym za cenne informacje to szydzi :wink:
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

ciemol pisze:Tobie to chyba juz nic nie pomoze :D zamiast bym wdziecznym za cenne informacje to szydzi :wink:
Hehe i kto to mowi :P W sumie to ja nie potrzebuje informacji w tym temacie , polecam ksiazke maximum boost corky bella , albo gej krofta ksiazke o twin camach :twisted: Obie ksiazki daja wystarczajaco wiedzy w temacie tuningu i wloszczyzny
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Post autor: ciemol »

dobra bo odbieglismy od tematu :D
jak to z tym przepływem spalin przy konkretnych obrotach?
ile lb dla ilu rpm, jak pytałem wczesniej to sie liczy czy sa ogolne wartosci jakies?
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Wrzucalem screen z engin analyzera , uzyj IQ i zanalizuj exh press do boost press , i napisz mi przy jakich obrotach w moim silniku turbo napedza sie energia spalin na tyle mocno ,ze praktycznie nie ma laga po nacisnieciu sandala . Czekam na odpowiedz z wyjasnieniem :twisted:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Post autor: ciemol »

od 3,5tys zaczyna sie nakrecac a od 4tys juz spokojnie mozesz deptac
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Post autor: turbomaniak »

Devil, jak zaczniemy jezdzic na uranie to beda nuklearne :D :twisted:
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Post autor: ciemol »

DeviL pisze:Wrzucalem screen z engin analyzera , uzyj IQ i zanalizuj exh press do boost press , i napisz mi przy jakich obrotach w moim silniku turbo napedza sie energia spalin na tyle mocno ,ze praktycznie nie ma laga po nacisnieciu sandala . Czekam na odpowiedz z wyjasnieniem :twisted:
...od 3,5tys zaczyna sie nakrecac a od 4tys juz spokojnie mozesz deptac

no i co z tym, po co Ci to było?
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Mnie po nic , ale ty powinnes wiedziec z tych danych jak sie napedza turbo , oraz jakie cisnienie daje silnik :P
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Post autor: ciemol »

tylko ze mi nie chodziło o cisnienie dla oborotów tylko przepływ w lb lub jakiejkolwiek innej jednostce
poza tym co mi po tym cisnieniu jak w kazdym silniku dla roznych turbin to bedzie inaczej
Zablokowany