Strona 5 z 6

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: sob kwie 02, 2011 3:47 pm
autor: 2rotor
Niedługo zdam relację co naprawdę potrafi GT2056. Będzie hamowany Sej z 1.4 16V T-Jet a całość sterowana Vems'em.

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: ndz kwie 03, 2011 7:22 am
autor: chemmist
2rotor pisze:Niedługo zdam relację co naprawdę potrafi GT2056. Będzie hamowany Sej z 1.4 16V T-Jet a całość sterowana Vems'em.
sebec? błekitny? :D

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: ndz kwie 03, 2011 10:08 am
autor: 2rotor
Taa błękitny G0 SEBEC :D

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: ndz kwie 10, 2011 8:43 pm
autor: chemmist
2rotor pisze:Taa błękitny G0 SEBEC :D
oj oj oj :(

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: ndz kwie 10, 2011 9:36 pm
autor: wachus
bedzie killer :)
tylko zapewne od 100-wy bedzie łapał trakcje a do setki bedzie standardowo ok 6...

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: ndz kwie 24, 2011 2:41 pm
autor: BARTEKcoupe
Gdyby ktoś szukał gt2056s to może szukać również gt20s, ponieważ to te same turbiny które montowali w nowszych iveco. :wink:

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: pt kwie 29, 2011 5:44 pm
autor: gajos3
Mam takie pytanie czy uszczelka od lublina podejdzie pod garetta T28? Sprawa jest o tyle ciekawa, że nie chodzi o UT czy PGT tylko o Nissana 200sx s14 z SR20DET.

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: pt kwie 29, 2011 6:48 pm
autor: BARTEKcoupe
podejdzie pod każde t25/t28

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: pt kwie 29, 2011 10:15 pm
autor: 2rotor
Uszczelka podejdzie jakakolwiek byle była pod flanszę t25/t28. Ja mam turbo z SR20DET i uszczelkę chyba od IVECO o ile pamięć mnie nie myli.

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: wt cze 28, 2011 1:07 pm
autor: omagi
Są 3 turbiny do Iveco Daily 2.8 i teraz czym one się różnią? Która będzie ok ?

http://allegro.pl/turbina-turbosprezark ... 44931.html
http://allegro.pl/turbina-turbosprezark ... 44932.html
http://allegro.pl/turbina-turbosprezark ... 20461.html

I o co chodzi z rozwierceniem tego otworu wg? Znaczy że ma przepuszczać spaliny? Może toś ma zdjęcie jak to wygląda przed i po? I jeszcze czy w gt3 trzeba wymieniać dp czy da radę jakoś wykorzystać stary z IHI ?

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: wt cze 28, 2011 4:49 pm
autor: turbomaniak
Ta z pierwszego linka wyglada jak gt2056 ale lepiej zadzwonic i sie upewnic, druga gt2052 a trzecia td04-?
Ciebie interesuje pierwsza. DP nie bedzie pasowal trzeba strugac nowy, a otwor jest za maly i beda jajca z doladowaniem

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: wt cze 28, 2011 10:32 pm
autor: Miczal
ta z 1 linku to napewno gt2056 bo takowa mam ;]

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: wt cze 28, 2011 10:36 pm
autor: omagi
turbomaniak pisze:a otwor jest za maly i beda jajca z doladowaniem
To znaczy jaki otwor ? To znaczy co będzie się działo? Klapka się nie otwiera tak ? czy co.

A te następne to czym się różnią? 2 to chyba mniejsza a 3 ?

Oki czyli pierwsza to ta właściwa.

Jeszcze pytanie czy nie będę musiał odprężać silnika na większe doładowanie ? Z tego co pamiętam po planowaniu głowicy sprężanie jest na poziomie 10-11bar ??

Jeszcze czy gt2056s jest na łożysku kulkowym ? Oraz gdzie zrobić dp ? I ile by to kosztowało ?

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: śr cze 29, 2011 10:23 am
autor: omagi
Czy ta turbinka była by ok ? czy to coś innego ?
http://allegro.pl/show_item.php?item=1688161492

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: czw sie 09, 2012 12:40 am
autor: krzywy_bajbus
to może ktoś określi która lepsza. bo ja teraz stoję przed wyborem i nie wiem do końca która. T25/28 GT2056 GT20 K14 . warunki jakie ma spełniać: możliwie wczesny start(jazda po mieście) , stabilne doładowanie w szerokim zakresie obrotów, moc okolice 200. wtryski już jadą 373ccm. kolektory od PGT z przepustnicą od FC. wałek zamówiony u Świątka(chyba że ktoś ma lepsze w dobrej cenie). IC duży o przelocie 63mm.