garrett t25 , t25/28 , t28

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
2rotor
Aktywny użytkownik
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 10, 2007 1:24 pm
Auto: Uno 1.3T

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: 2rotor »

Niedługo zdam relację co naprawdę potrafi GT2056. Będzie hamowany Sej z 1.4 16V T-Jet a całość sterowana Vems'em.
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
Awatar użytkownika
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: chemmist »

2rotor pisze:Niedługo zdam relację co naprawdę potrafi GT2056. Będzie hamowany Sej z 1.4 16V T-Jet a całość sterowana Vems'em.
sebec? błekitny? :D
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
Awatar użytkownika
2rotor
Aktywny użytkownik
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 10, 2007 1:24 pm
Auto: Uno 1.3T

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: 2rotor »

Taa błękitny G0 SEBEC :D
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
Awatar użytkownika
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: chemmist »

2rotor pisze:Taa błękitny G0 SEBEC :D
oj oj oj :(
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
wachus
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: sob lip 18, 2009 1:34 pm
Miejscowość: Milicz
Auto: Uno 1.3T

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: wachus »

bedzie killer :)
tylko zapewne od 100-wy bedzie łapał trakcje a do setki bedzie standardowo ok 6...
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: BARTEKcoupe »

Gdyby ktoś szukał gt2056s to może szukać również gt20s, ponieważ to te same turbiny które montowali w nowszych iveco. :wink:
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
Awatar użytkownika
gajos3
Aktywny użytkownik
Posty: 181
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 3:08 pm
Miejscowość: Bielsk Podlaski
Auto: Inne
Kontakt:

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: gajos3 »

Mam takie pytanie czy uszczelka od lublina podejdzie pod garetta T28? Sprawa jest o tyle ciekawa, że nie chodzi o UT czy PGT tylko o Nissana 200sx s14 z SR20DET.
:cool: Uno 75 1.5 S.i.e. + LPG
:) Punto mkII FL 1.2 8V Active + LPG
:D MZ ETZ 250
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: BARTEKcoupe »

podejdzie pod każde t25/t28
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
Awatar użytkownika
2rotor
Aktywny użytkownik
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 10, 2007 1:24 pm
Auto: Uno 1.3T

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: 2rotor »

Uszczelka podejdzie jakakolwiek byle była pod flanszę t25/t28. Ja mam turbo z SR20DET i uszczelkę chyba od IVECO o ile pamięć mnie nie myli.
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
Awatar użytkownika
omagi
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt sty 11, 2011 1:44 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: omagi »

Są 3 turbiny do Iveco Daily 2.8 i teraz czym one się różnią? Która będzie ok ?

http://allegro.pl/turbina-turbosprezark ... 44931.html
http://allegro.pl/turbina-turbosprezark ... 44932.html
http://allegro.pl/turbina-turbosprezark ... 20461.html

I o co chodzi z rozwierceniem tego otworu wg? Znaczy że ma przepuszczać spaliny? Może toś ma zdjęcie jak to wygląda przed i po? I jeszcze czy w gt3 trzeba wymieniać dp czy da radę jakoś wykorzystać stary z IHI ?
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: turbomaniak »

Ta z pierwszego linka wyglada jak gt2056 ale lepiej zadzwonic i sie upewnic, druga gt2052 a trzecia td04-?
Ciebie interesuje pierwsza. DP nie bedzie pasowal trzeba strugac nowy, a otwor jest za maly i beda jajca z doladowaniem
Miczal
Obserwator
Posty: 10
Rejestracja: pn lip 19, 2010 11:58 pm
Miejscowość: cze wa

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: Miczal »

ta z 1 linku to napewno gt2056 bo takowa mam ;]
Awatar użytkownika
omagi
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt sty 11, 2011 1:44 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: omagi »

turbomaniak pisze:a otwor jest za maly i beda jajca z doladowaniem
To znaczy jaki otwor ? To znaczy co będzie się działo? Klapka się nie otwiera tak ? czy co.

A te następne to czym się różnią? 2 to chyba mniejsza a 3 ?

Oki czyli pierwsza to ta właściwa.

Jeszcze pytanie czy nie będę musiał odprężać silnika na większe doładowanie ? Z tego co pamiętam po planowaniu głowicy sprężanie jest na poziomie 10-11bar ??

Jeszcze czy gt2056s jest na łożysku kulkowym ? Oraz gdzie zrobić dp ? I ile by to kosztowało ?
Awatar użytkownika
omagi
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt sty 11, 2011 1:44 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: omagi »

Czy ta turbinka była by ok ? czy to coś innego ?
http://allegro.pl/show_item.php?item=1688161492
krzywy_bajbus
Obserwator
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 16, 2012 9:54 pm
Miejscowość: wawa
Auto: Uno 1.4T

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: krzywy_bajbus »

to może ktoś określi która lepsza. bo ja teraz stoję przed wyborem i nie wiem do końca która. T25/28 GT2056 GT20 K14 . warunki jakie ma spełniać: możliwie wczesny start(jazda po mieście) , stabilne doładowanie w szerokim zakresie obrotów, moc okolice 200. wtryski już jadą 373ccm. kolektory od PGT z przepustnicą od FC. wałek zamówiony u Świątka(chyba że ktoś ma lepsze w dobrej cenie). IC duży o przelocie 63mm.
ODPOWIEDZ