garrett t25 , t25/28 , t28
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Niedługo zdam relację co naprawdę potrafi GT2056. Będzie hamowany Sej z 1.4 16V T-Jet a całość sterowana Vems'em.
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
- chemmist
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
sebec? błekitny?2rotor pisze:Niedługo zdam relację co naprawdę potrafi GT2056. Będzie hamowany Sej z 1.4 16V T-Jet a całość sterowana Vems'em.

F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
- chemmist
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
oj oj oj2rotor pisze:Taa błękitny G0 SEBEC

F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
-
- Użytkownik
- Posty: 87
- Rejestracja: sob lip 18, 2009 1:34 pm
- Miejscowość: Milicz
- Auto: Uno 1.3T
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
bedzie killer 
tylko zapewne od 100-wy bedzie łapał trakcje a do setki bedzie standardowo ok 6...

tylko zapewne od 100-wy bedzie łapał trakcje a do setki bedzie standardowo ok 6...
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Gdyby ktoś szukał gt2056s to może szukać również gt20s, ponieważ to te same turbiny które montowali w nowszych iveco. 

Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

- gajos3
- Aktywny użytkownik
- Posty: 181
- Rejestracja: ndz sie 13, 2006 3:08 pm
- Miejscowość: Bielsk Podlaski
- Auto: Inne
- Kontakt:
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Mam takie pytanie czy uszczelka od lublina podejdzie pod garetta T28? Sprawa jest o tyle ciekawa, że nie chodzi o UT czy PGT tylko o Nissana 200sx s14 z SR20DET.
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
podejdzie pod każde t25/t28
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Uszczelka podejdzie jakakolwiek byle była pod flanszę t25/t28. Ja mam turbo z SR20DET i uszczelkę chyba od IVECO o ile pamięć mnie nie myli.
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
- omagi
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: wt sty 11, 2011 1:44 pm
- Miejscowość: Zawiercie
- Auto: Punto GT
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Są 3 turbiny do Iveco Daily 2.8 i teraz czym one się różnią? Która będzie ok ?
http://allegro.pl/turbina-turbosprezark ... 44931.html
http://allegro.pl/turbina-turbosprezark ... 44932.html
http://allegro.pl/turbina-turbosprezark ... 20461.html
I o co chodzi z rozwierceniem tego otworu wg? Znaczy że ma przepuszczać spaliny? Może toś ma zdjęcie jak to wygląda przed i po? I jeszcze czy w gt3 trzeba wymieniać dp czy da radę jakoś wykorzystać stary z IHI ?
http://allegro.pl/turbina-turbosprezark ... 44931.html
http://allegro.pl/turbina-turbosprezark ... 44932.html
http://allegro.pl/turbina-turbosprezark ... 20461.html
I o co chodzi z rozwierceniem tego otworu wg? Znaczy że ma przepuszczać spaliny? Może toś ma zdjęcie jak to wygląda przed i po? I jeszcze czy w gt3 trzeba wymieniać dp czy da radę jakoś wykorzystać stary z IHI ?
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Ta z pierwszego linka wyglada jak gt2056 ale lepiej zadzwonic i sie upewnic, druga gt2052 a trzecia td04-?
Ciebie interesuje pierwsza. DP nie bedzie pasowal trzeba strugac nowy, a otwor jest za maly i beda jajca z doladowaniem
Ciebie interesuje pierwsza. DP nie bedzie pasowal trzeba strugac nowy, a otwor jest za maly i beda jajca z doladowaniem
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
ta z 1 linku to napewno gt2056 bo takowa mam ;]
- omagi
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: wt sty 11, 2011 1:44 pm
- Miejscowość: Zawiercie
- Auto: Punto GT
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
To znaczy jaki otwor ? To znaczy co będzie się działo? Klapka się nie otwiera tak ? czy co.turbomaniak pisze:a otwor jest za maly i beda jajca z doladowaniem
A te następne to czym się różnią? 2 to chyba mniejsza a 3 ?
Oki czyli pierwsza to ta właściwa.
Jeszcze pytanie czy nie będę musiał odprężać silnika na większe doładowanie ? Z tego co pamiętam po planowaniu głowicy sprężanie jest na poziomie 10-11bar ??
Jeszcze czy gt2056s jest na łożysku kulkowym ? Oraz gdzie zrobić dp ? I ile by to kosztowało ?
- omagi
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: wt sty 11, 2011 1:44 pm
- Miejscowość: Zawiercie
- Auto: Punto GT
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Czy ta turbinka była by ok ? czy to coś innego ?
http://allegro.pl/show_item.php?item=1688161492
http://allegro.pl/show_item.php?item=1688161492
-
- Obserwator
- Posty: 17
- Rejestracja: pn lip 16, 2012 9:54 pm
- Miejscowość: wawa
- Auto: Uno 1.4T
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
to może ktoś określi która lepsza. bo ja teraz stoję przed wyborem i nie wiem do końca która. T25/28 GT2056 GT20 K14 . warunki jakie ma spełniać: możliwie wczesny start(jazda po mieście) , stabilne doładowanie w szerokim zakresie obrotów, moc okolice 200. wtryski już jadą 373ccm. kolektory od PGT z przepustnicą od FC. wałek zamówiony u Świątka(chyba że ktoś ma lepsze w dobrej cenie). IC duży o przelocie 63mm.