Strona 4 z 4

Re: problem punto gt 1.4 pomocy!!!

: sob cze 26, 2010 11:23 pm
autor: simon1989
zenekqa89 pisze:czy turbina w pgt jest chłodzona płynem chłodzącym? Bo jak dziś odpiolem od turbiny jeden przewód to zaczęła lecieć ciecz
:niewiem: brak słów
Forum jest po to aby m.in. zdobywac informacje, ale zadawajemy pytania na tematy, ktore jeszcze nie byly poruszane. Jak Tobie sie nie chce zmarnowac 2 minut na poszukanie odpowiedzi, to mi sie nie chce Tobie pomagac.

Re: problem punto gt 1.4 pomocy!!!

: ndz cze 27, 2010 7:43 am
autor: zenekqa89
niestety dalej nie znam przyczyny dymienia punciaka. Może turbina(właściciel mówi że napewno nie turbo bo regenerowane pół roku temu) może coś innego a w domowych warunkach nic nie zdziałam bez kanału itp + brak kasy... wyrok - gtka skazana na postój do zimy aż zbiorę fundusze

Re: problem punto gt 1.4 pomocy!!!

: ndz cze 27, 2010 11:16 am
autor: turbomaniak
Sprawdziles to co napisalem???

Re: problem punto gt 1.4 pomocy!!!

: ndz cze 27, 2010 2:02 pm
autor: zenekqa89
sprawdzałem narazie ic... cały w oleju . Jeszcze zauważyłem nieszczelnośći na turbinie między kolektorem a turbo i na uszczelkach turbo też... ale ten dym smierdzi jak olej z płynem raczej bo to taki specyficzny zapach... no i dym biały ciagle od samego zapalenia

Re: problem punto gt 1.4 pomocy!!!

: ndz cze 27, 2010 4:55 pm
autor: DeviL
Ten temat jest caly niescislosci i jakiejs bajki , pisales ,ze masz kase na odbudowe autka , dlatego sie smiales z tych co kupuja pgty powyzej 1500zl ,a teraz ,ze nie masz . Eeeeee

Re: problem punto gt 1.4 pomocy!!!

: czw lip 01, 2010 12:35 am
autor: JARO_Cz-wa
zenekqa89 pisze:...właściciel mówi że napewno nie turbo bo regenerowane pół roku temu...
Turbo może się posypać po 500 metrach, zależy w jakim stanie silnik, osprzęt sterujący i przede wszystkim jaki fachmistrz dokonał tej regeneracji :idea:

Moje rady:
1. Sprawdź czego Ci ubywa ( płyn chłodzący, olej) czy jedno do drugiego nie przenika
2. Wykręć wszystkie świece i sprawdź czy wszystkie są takiego samego wyglądu (ceglate, w czarnej mazi lubo może czyściutki)
3. Zrób zdjęcie turbiny od dołu z różnych kątów, tak żeby było widać po czym dokładnie płynie olej.
4. Poszukaj odpowiedzi na forum, wiele ludzi przerabiało już różne awarie w tych silnikach i jest to tu opisane !!