Strona 4 z 4
Re: problem punto gt 1.4 pomocy!!!
: sob cze 26, 2010 11:23 pm
autor: simon1989
zenekqa89 pisze:czy turbina w pgt jest chłodzona płynem chłodzącym? Bo jak dziś odpiolem od turbiny jeden przewód to zaczęła lecieć ciecz

brak słów
Forum jest po to aby m.in. zdobywac informacje, ale zadawajemy pytania na tematy, ktore jeszcze nie byly poruszane. Jak Tobie sie nie chce zmarnowac 2 minut na poszukanie odpowiedzi, to mi sie nie chce Tobie pomagac.
Re: problem punto gt 1.4 pomocy!!!
: ndz cze 27, 2010 7:43 am
autor: zenekqa89
niestety dalej nie znam przyczyny dymienia punciaka. Może turbina(właściciel mówi że napewno nie turbo bo regenerowane pół roku temu) może coś innego a w domowych warunkach nic nie zdziałam bez kanału itp + brak kasy... wyrok - gtka skazana na postój do zimy aż zbiorę fundusze
Re: problem punto gt 1.4 pomocy!!!
: ndz cze 27, 2010 11:16 am
autor: turbomaniak
Sprawdziles to co napisalem???
Re: problem punto gt 1.4 pomocy!!!
: ndz cze 27, 2010 2:02 pm
autor: zenekqa89
sprawdzałem narazie ic... cały w oleju . Jeszcze zauważyłem nieszczelnośći na turbinie między kolektorem a turbo i na uszczelkach turbo też... ale ten dym smierdzi jak olej z płynem raczej bo to taki specyficzny zapach... no i dym biały ciagle od samego zapalenia
Re: problem punto gt 1.4 pomocy!!!
: ndz cze 27, 2010 4:55 pm
autor: DeviL
Ten temat jest caly niescislosci i jakiejs bajki , pisales ,ze masz kase na odbudowe autka , dlatego sie smiales z tych co kupuja pgty powyzej 1500zl ,a teraz ,ze nie masz . Eeeeee
Re: problem punto gt 1.4 pomocy!!!
: czw lip 01, 2010 12:35 am
autor: JARO_Cz-wa
zenekqa89 pisze:...właściciel mówi że napewno nie turbo bo regenerowane pół roku temu...
Turbo może się posypać po 500 metrach, zależy w jakim stanie silnik, osprzęt sterujący i przede wszystkim jaki fachmistrz dokonał tej regeneracji
Moje rady:
1. Sprawdź czego Ci ubywa ( płyn chłodzący, olej) czy jedno do drugiego nie przenika
2. Wykręć wszystkie świece i sprawdź czy wszystkie są takiego samego wyglądu (ceglate, w czarnej mazi lubo może czyściutki)
3. Zrób zdjęcie turbiny od dołu z różnych kątów, tak żeby było widać po czym dokładnie płynie olej.
4. Poszukaj odpowiedzi na forum, wiele ludzi przerabiało już różne awarie w tych silnikach i jest to tu opisane !!