Strona 4 z 5

Re: Głowica

: wt wrz 22, 2009 9:27 pm
autor: ZibiUT
Pewnie do innego auta ale w IC są przy uno w katalogu. Ja wkłądałem 2,9 to już prawie szklanki dotykała krzywka.
Można szklanki troszke zdjąć np o te 0,1 i bedzie ok.

Re: Głowica

: wt wrz 22, 2009 9:39 pm
autor: simon1989
W moim przypadku, nawet stosujac to, będzie brakować x części milimetra i chyba trzeba bedzie sfrezowac te zawory. Wczoraj wymyslilem, ze kupie blache 1mm i zrobie z niej podkladke dystansową, ale nie wiem czym zrobic w niej otwory fi9, bo wiertłami nie da sie tego zrobic w tak cienkiej blasze.

Re: Głowica

: wt wrz 22, 2009 11:20 pm
autor: szymons1990
jak mam przeniesc ten rozdzielacz z walka w blok?? domyslam sie ze na glowiczce w miejsce rozdzielacza jakas zaslepka. rozdzielacz z 1.4T i co dalej??gdzie w blok to wpakowac jest tam jakis zaslepiony otwor?

Re: Głowica

: wt wrz 22, 2009 11:24 pm
autor: turbomaniak
Kupjesz rozdzielacz z 1.4 t i wkladasz go w blok po lewej stronie od miarki oleju. Musisz jeszcze miec zaslepke po starym aparacie i dluuuuuugi kabel zaplonowy od cewki do rozdzielacza

Re: Głowica

: wt wrz 22, 2009 11:35 pm
autor: szymons1990
czyli wszystko bez wiekszych problemow. dzieki

Re: Głowica

: czw wrz 24, 2009 5:10 pm
autor: uniak 1.4T
panowie szybkie pytanie, ile mozna max zebrac planujac głowice, gosc mi powiedział ze niby 0,2
a to bedzie mało bo mam jakies doły
i jak to potem wyrownac jakby np zebrał >0,5 zeby wszystko było ok i np tłok nie uderzył w zawór

Re: Głowica

: czw wrz 24, 2009 5:17 pm
autor: JARO_Cz-wa
Weź też pod uwage to, że głowica siądzie troche niżej i przy okazji przesuną się troche czasy otwarcia i zamknięcia zaworów, ponieważ "skróci się" pasek rozrządu :!:

Re: Głowica

: czw wrz 24, 2009 6:04 pm
autor: DeviL
Mozna to skorygowac niby jakas gruba metalowa uszczelka , ale nie wiem na jakie cisnienia to wystarczy :wink:

Re: Głowica

: czw wrz 24, 2009 6:08 pm
autor: JARO_Cz-wa
Ewentualnie zakładając regulowane kółko rozrządu :wink:

Re: Głowica

: czw wrz 24, 2009 7:13 pm
autor: simon1989
Zmotnuj obudowe walka z glowica. Zakrec walkiem tak zeby jeden z zaworow byl max wychylony. Zanotuj ile wyzej jest jego szczyt w stosunku do plaszczyzny glowicy, nastepnie zmierz grubosc uszczelki i odl. tloka w GMP od powierzchni bloku, potem odejmij z tego cos w zaleznosci jak twarda jest uszczelka i masz przyblizone dane.

Re: Głowica

: czw wrz 24, 2009 9:01 pm
autor: uniak 1.4T
moze tak, uszczelka ma 2mm:

1. zbieram 0.5mm i jestem powiedzmy te 0.5 w plecy bo zmniejszam komore spalania zwiekszajac tym samym stopien sprezania - dobrze czy zle i dlaczego?
2. zbieram tyle samo albo nawet 1mm ale daje grubsza uszczelke taka co ma te 3mm i jestem na rowno lub daje 2 uszczelki i jestem 3mm na plusie, zwiekszam komore spalania i zmniejszam stopien sprezania - dobrze czy zle i dlaczego?

prosze o konkrety, sprawa dosyc pilna bo w sobote gosc przyjezdza i musimy cos ustalic

Re: Głowica

: czw wrz 24, 2009 9:27 pm
autor: simon1989
Jaki jest cel takiego planowania glowicy? Jezeli chodzi Ci o doly, to najpierw niech ktos to dobrze zabieli, a potem sprawdz te nierownosci i wtedy podejmoj decyzje.
BTW Informacja: obudowe walka przykreca sie do glowicy momentem 20 Nm!!!!(pisze to po to zeby inni nie byli w plecy tak jak ja ok. 200pln)

Re: Głowica

: czw wrz 24, 2009 9:41 pm
autor: uniak 1.4T
mam doły w głowicy, gosc ktory sie tym zajmuje powiedział ze moze zdjac bezpiecznie 0.2mm
a to w tym przypadku jest mało, on moze brac wiecej ale ja musze wiedziec jak zrobic zeby to potem hulało

Re: Głowica

: czw wrz 24, 2009 9:59 pm
autor: simon1989
uniak 1.4T pisze:mam doły w głowicy, gosc ktory sie tym zajmuje powiedział ze moze zdjac bezpiecznie 0.2mm
a to w tym przypadku jest mało, on moze brac wiecej ale ja musze wiedziec jak zrobic zeby to potem hulało
Do tego wniosku doszedles na zabielonej glowicy czy z nalotami kamienia, resztkami uszczelki itp. Jezeli w drugiej sytuacji, to jest na pewno nie poprawny wniosek.

Re: Głowica

: czw wrz 24, 2009 10:43 pm
autor: szymons1990
glowica byla zabielona z tego co widzialem