Głowica
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Głowica
Pewnie do innego auta ale w IC są przy uno w katalogu. Ja wkłądałem 2,9 to już prawie szklanki dotykała krzywka.
Można szklanki troszke zdjąć np o te 0,1 i bedzie ok.
Można szklanki troszke zdjąć np o te 0,1 i bedzie ok.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Głowica
W moim przypadku, nawet stosujac to, będzie brakować x części milimetra i chyba trzeba bedzie sfrezowac te zawory. Wczoraj wymyslilem, ze kupie blache 1mm i zrobie z niej podkladke dystansową, ale nie wiem czym zrobic w niej otwory fi9, bo wiertłami nie da sie tego zrobic w tak cienkiej blasze.
- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT
Re: Głowica
jak mam przeniesc ten rozdzielacz z walka w blok?? domyslam sie ze na glowiczce w miejsce rozdzielacza jakas zaslepka. rozdzielacz z 1.4T i co dalej??gdzie w blok to wpakowac jest tam jakis zaslepiony otwor?
PGT T25
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: Głowica
Kupjesz rozdzielacz z 1.4 t i wkladasz go w blok po lewej stronie od miarki oleju. Musisz jeszcze miec zaslepke po starym aparacie i dluuuuuugi kabel zaplonowy od cewki do rozdzielacza
- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT
-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: Głowica
panowie szybkie pytanie, ile mozna max zebrac planujac głowice, gosc mi powiedział ze niby 0,2
a to bedzie mało bo mam jakies doły
i jak to potem wyrownac jakby np zebrał >0,5 zeby wszystko było ok i np tłok nie uderzył w zawór
a to bedzie mało bo mam jakies doły
i jak to potem wyrownac jakby np zebrał >0,5 zeby wszystko było ok i np tłok nie uderzył w zawór
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
Re: Głowica
Weź też pod uwage to, że głowica siądzie troche niżej i przy okazji przesuną się troche czasy otwarcia i zamknięcia zaworów, ponieważ "skróci się" pasek rozrządu 

- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: Głowica
Mozna to skorygowac niby jakas gruba metalowa uszczelka , ale nie wiem na jakie cisnienia to wystarczy 

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Głowica
Zmotnuj obudowe walka z glowica. Zakrec walkiem tak zeby jeden z zaworow byl max wychylony. Zanotuj ile wyzej jest jego szczyt w stosunku do plaszczyzny glowicy, nastepnie zmierz grubosc uszczelki i odl. tloka w GMP od powierzchni bloku, potem odejmij z tego cos w zaleznosci jak twarda jest uszczelka i masz przyblizone dane.
-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: Głowica
moze tak, uszczelka ma 2mm:
1. zbieram 0.5mm i jestem powiedzmy te 0.5 w plecy bo zmniejszam komore spalania zwiekszajac tym samym stopien sprezania - dobrze czy zle i dlaczego?
2. zbieram tyle samo albo nawet 1mm ale daje grubsza uszczelke taka co ma te 3mm i jestem na rowno lub daje 2 uszczelki i jestem 3mm na plusie, zwiekszam komore spalania i zmniejszam stopien sprezania - dobrze czy zle i dlaczego?
prosze o konkrety, sprawa dosyc pilna bo w sobote gosc przyjezdza i musimy cos ustalic
1. zbieram 0.5mm i jestem powiedzmy te 0.5 w plecy bo zmniejszam komore spalania zwiekszajac tym samym stopien sprezania - dobrze czy zle i dlaczego?
2. zbieram tyle samo albo nawet 1mm ale daje grubsza uszczelke taka co ma te 3mm i jestem na rowno lub daje 2 uszczelki i jestem 3mm na plusie, zwiekszam komore spalania i zmniejszam stopien sprezania - dobrze czy zle i dlaczego?
prosze o konkrety, sprawa dosyc pilna bo w sobote gosc przyjezdza i musimy cos ustalic
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Głowica
Jaki jest cel takiego planowania glowicy? Jezeli chodzi Ci o doly, to najpierw niech ktos to dobrze zabieli, a potem sprawdz te nierownosci i wtedy podejmoj decyzje.
BTW Informacja: obudowe walka przykreca sie do glowicy momentem 20 Nm!!!!(pisze to po to zeby inni nie byli w plecy tak jak ja ok. 200pln)
BTW Informacja: obudowe walka przykreca sie do glowicy momentem 20 Nm!!!!(pisze to po to zeby inni nie byli w plecy tak jak ja ok. 200pln)
-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: Głowica
mam doły w głowicy, gosc ktory sie tym zajmuje powiedział ze moze zdjac bezpiecznie 0.2mm
a to w tym przypadku jest mało, on moze brac wiecej ale ja musze wiedziec jak zrobic zeby to potem hulało
a to w tym przypadku jest mało, on moze brac wiecej ale ja musze wiedziec jak zrobic zeby to potem hulało
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Głowica
Do tego wniosku doszedles na zabielonej glowicy czy z nalotami kamienia, resztkami uszczelki itp. Jezeli w drugiej sytuacji, to jest na pewno nie poprawny wniosek.uniak 1.4T pisze:mam doły w głowicy, gosc ktory sie tym zajmuje powiedział ze moze zdjac bezpiecznie 0.2mm
a to w tym przypadku jest mało, on moze brac wiecej ale ja musze wiedziec jak zrobic zeby to potem hulało
- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT