Strona 4 z 4
Re: Padła uszczelka
: pt gru 10, 2010 3:30 pm
autor: wsk
Nie bede zakladal nowego tematu bo to w pewnym stopniu kontynuacja.
Jaka ciecza mam wykonac pomiar objetosci komory spalania oraz pomiar objetosci przestrzeni nad tlokiem za pomoca biurety??? Bo musze wkoncu wyliczyc ten stopien sprezania, nie daje mi to spokoju.
Re: Padła uszczelka
: pt gru 10, 2010 8:36 pm
autor: simon1989
Kup w aptece 100ml parafiny(4zl

). Musisz miec biurete z podzialka nie wieksza niz 0.2ccm, bo taka niby ma byc maksymalna roznica objetosci pomiedzy 4 komorami spalania.
Jak plaszczyzna glowicy bedzie po frezowaniu to dookola komory spalania posmaruj byle jakim smarem zeby parafina nie przeszla miedzy plaszczyzne a szklo.
Re: Padła uszczelka
: pt gru 10, 2010 11:12 pm
autor: turbomaniak
Pawel napisz czego potrzebujesz do projektu i policze Ci wszystko, moj nr fona chyba masz wiec dzwon 602...

Re: Padła uszczelka
: sob gru 11, 2010 11:09 am
autor: wsk
Na biurete czekam az przyjdzie, moj nr bloku 176A9000 i znalazlem sporo sprzecznych informacji na temat CR 9,2:1, 9,5:1, 9,8:1, tez nie wiem jaka ma byc na tym orginalnie glowica, te dwie ostatnie to sporo za duzo jak na 1 bar. Spoko chce sobie sprobowac, pozniej zweryfikujemy jakos te obliczenia, nr nie mam bo zgubilem tel i mam nowy nr

, juz bym chcial gada palic, wczoraj po dlugich bojach zobaczylem iskre oraz jak cykaja wtyrski za pomoca Megasquirt-a

.
Powiedzcie mi ile sie zgniecie uszelka pod glowice jak dokrece??? Uszczelka to Victor Reinz sruby rownierz.