Strona 4 z 7

: śr lut 25, 2009 1:50 pm
autor: ZibiUT
Przeczytaj ponownie te 3 strony watku i linki do innych for i napewno znajdziesz odpowiedz.

: śr lut 25, 2009 1:56 pm
autor: ciemol
na tym sie wzorowałem, szukam poprostu potwierdzenia tego o co pytałem przy mapie

: śr lut 25, 2009 4:46 pm
autor: DeviL
Samo narysowanie lini na mapie nie znaczy ,ze silnik da rade w danych obrotach tak zassac ,na to wplyw maja tez kolektory,komora spalania , walki , zawory , itd

: śr lut 25, 2009 5:48 pm
autor: ciemol
pytałem jeszcze jak to z tym wychodzeniem za mape z lewej strony przy wyzszym cisnieniu kiedy turbo ma zapas na wiecej, nie dla tego silnika wyzsze wartosci cisnienia czy cos innego?

: śr lut 25, 2009 8:27 pm
autor: ZibiUT
Jezeli wychodzisz po lewej stronie po za mape to znaczy ze trzeba ograniczyć doładowanie w tym miejscu.

: śr lut 25, 2009 10:22 pm
autor: DeviL
Wg mnie surge jest jedynie pod ALS-a , normalnie jest srednio mozliwe by to uzyskac , chyba ,ze sie zapoda turbo ze smiglowca :twisted:

: czw lut 26, 2009 9:30 am
autor: ciemol
no totez dlatego o tym napisałem, chocby nie wiem jakie cisnienie dmuchac, to jak sie linie na mapie pociagnie to nigdy jej nie przekroczy jedynie zita z mapy, jedynie przy wyzszych wartosciach obrotowych lub wiekszej pojemnosci flow min przesunie sie do srodka mapy i wtedy wszystko pasuje
ale wtedy te obliczenia sa bezsensowne bo wyszłoby np ze turbina bije od 4-6,7 a przeciez bedzie bic wczesniej, i o co tu chodzi?

: czw lut 26, 2009 3:31 pm
autor: DeviL
Ty naprawde nie kapujesz tego tematu i poprzednich postow jak chociazby energia spalin napedzajaca turbo , itp sprawy , a mnie sie juz nie chce tlumaczyc , jak sam do tego nie dojdziesz to pisanie w kolko tego samego nic nie pomoze :P

: czw lut 26, 2009 5:36 pm
autor: ciemol
wielkie mi tłumaczenie, na 4 strony jest 8 konkretnych postow :!:
konkretny temat a tu jakies po zal sie Boze komentarze z dupy takie jak Twoj ostatni.
Przypominam ze to jest forum UNO TURBO a nie WYŻAL SIE.pl Nie chce Ci sie tłumaczyc to nie tłumacz nikt Ci nie karze ale nie pisz pierdoł bo psujesz atmosfere i zasmiecasz forum.
Sa psychologowie dla ludzi z problemami

: czw lut 26, 2009 6:00 pm
autor: DeviL
To przestan sie zalic , wpisz w google.pl swoj problem i go znajdziesz , lub poszukaj ksiazek po angielsku ktore wytlumacza ci o co chodzi .
Nudzisz juz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! idz sio przepadnij silo nieczysta :twisted:

: czw lut 26, 2009 6:08 pm
autor: ZibiUT
Na 1 stronie tego watku jest odpowedz na twoje pyanie tzn mój drugi post.
Jak nie bedzie odpowiedniego przepływu spalin to nie wejdziesz w surge. Ciśnienie bedzię takie na jakie pozwoli sprezarka i przepływ. W silniku przepływ zmienia się wraz z zmiana kata zapłonu ilościa paliwa itd. Nie da się jednoznacznie określić ze przy 3500 to jeszcze nie bedzie biła a przy 4000 już tak.

Przestańcie już sobie dogryzać. W watku są odpowiedzni na prawie wszystkie pytania.

: czw lut 26, 2009 6:13 pm
autor: DeviL
Latwo mozna sprawdzic w jakich obrotach jest wystarczajaca energia spalin , znalesc autostrade i 4/5 bieg dla 2/3/4/5/6 tys obr odpuszczac i przyciskac gaz , tam gdzie cisnienie doladowania samo sie praktycznie robi jest blisko max energii , ja tak mam ze przy 5tys obr turbo z samej energii spalin syczy (sie napedza) :P
Znajac to co powyzej napisane , mozna sobie badac mape , a najlepiej miec cos do logowania boost/obroty i potem sobie dostroic woz :P

: czw lut 26, 2009 8:14 pm
autor: turbomaniak
Devil odpusc!

: czw lut 26, 2009 10:52 pm
autor: Lui
DeviL pisze: , chyba ,ze sie zapoda turbo ze smiglowca :twisted:
raczej jak przekoloryzujesz z robieniem hybrydy i będzie bardzo duża zimna i mała gorąca

: czw lut 26, 2009 11:59 pm
autor: DeviL
Surge sie pojawia jak jest wiecej powietrza tloczone niz silnik moze przyjac ,przez co ow powietrze wraca powodujac zakretke wirnika w druga strone, i wlasnie po to sie liczy mapy ,by tego nie doswiadczyc
http://en.wikipedia.org/wiki/Compressor_stall <-- opisane mniej wiecej