mapa
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Przeczytaj ponownie te 3 strony watku i linki do innych for i napewno znajdziesz odpowiedz.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Jezeli wychodzisz po lewej stronie po za mape to znaczy ze trzeba ograniczyć doładowanie w tym miejscu.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła
no totez dlatego o tym napisałem, chocby nie wiem jakie cisnienie dmuchac, to jak sie linie na mapie pociagnie to nigdy jej nie przekroczy jedynie zita z mapy, jedynie przy wyzszych wartosciach obrotowych lub wiekszej pojemnosci flow min przesunie sie do srodka mapy i wtedy wszystko pasuje
ale wtedy te obliczenia sa bezsensowne bo wyszłoby np ze turbina bije od 4-6,7 a przeciez bedzie bic wczesniej, i o co tu chodzi?
ale wtedy te obliczenia sa bezsensowne bo wyszłoby np ze turbina bije od 4-6,7 a przeciez bedzie bic wczesniej, i o co tu chodzi?
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła
wielkie mi tłumaczenie, na 4 strony jest 8 konkretnych postow
konkretny temat a tu jakies po zal sie Boze komentarze z dupy takie jak Twoj ostatni.
Przypominam ze to jest forum UNO TURBO a nie WYŻAL SIE.pl Nie chce Ci sie tłumaczyc to nie tłumacz nikt Ci nie karze ale nie pisz pierdoł bo psujesz atmosfere i zasmiecasz forum.
Sa psychologowie dla ludzi z problemami

konkretny temat a tu jakies po zal sie Boze komentarze z dupy takie jak Twoj ostatni.
Przypominam ze to jest forum UNO TURBO a nie WYŻAL SIE.pl Nie chce Ci sie tłumaczyc to nie tłumacz nikt Ci nie karze ale nie pisz pierdoł bo psujesz atmosfere i zasmiecasz forum.
Sa psychologowie dla ludzi z problemami
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Na 1 stronie tego watku jest odpowedz na twoje pyanie tzn mój drugi post.
Jak nie bedzie odpowiedniego przepływu spalin to nie wejdziesz w surge. Ciśnienie bedzię takie na jakie pozwoli sprezarka i przepływ. W silniku przepływ zmienia się wraz z zmiana kata zapłonu ilościa paliwa itd. Nie da się jednoznacznie określić ze przy 3500 to jeszcze nie bedzie biła a przy 4000 już tak.
Przestańcie już sobie dogryzać. W watku są odpowiedzni na prawie wszystkie pytania.
Jak nie bedzie odpowiedniego przepływu spalin to nie wejdziesz w surge. Ciśnienie bedzię takie na jakie pozwoli sprezarka i przepływ. W silniku przepływ zmienia się wraz z zmiana kata zapłonu ilościa paliwa itd. Nie da się jednoznacznie określić ze przy 3500 to jeszcze nie bedzie biła a przy 4000 już tak.
Przestańcie już sobie dogryzać. W watku są odpowiedzni na prawie wszystkie pytania.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Latwo mozna sprawdzic w jakich obrotach jest wystarczajaca energia spalin , znalesc autostrade i 4/5 bieg dla 2/3/4/5/6 tys obr odpuszczac i przyciskac gaz , tam gdzie cisnienie doladowania samo sie praktycznie robi jest blisko max energii , ja tak mam ze przy 5tys obr turbo z samej energii spalin syczy (sie napedza)
Znajac to co powyzej napisane , mozna sobie badac mape , a najlepiej miec cos do logowania boost/obroty i potem sobie dostroic woz

Znajac to co powyzej napisane , mozna sobie badac mape , a najlepiej miec cos do logowania boost/obroty i potem sobie dostroic woz

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
raczej jak przekoloryzujesz z robieniem hybrydy i będzie bardzo duża zimna i mała gorącaDeviL pisze: , chyba ,ze sie zapoda turbo ze smiglowca
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Surge sie pojawia jak jest wiecej powietrza tloczone niz silnik moze przyjac ,przez co ow powietrze wraca powodujac zakretke wirnika w druga strone, i wlasnie po to sie liczy mapy ,by tego nie doswiadczyc
http://en.wikipedia.org/wiki/Compressor_stall <-- opisane mniej wiecej
http://en.wikipedia.org/wiki/Compressor_stall <-- opisane mniej wiecej
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 
