Strona 3 z 3

: pt sie 25, 2006 11:33 pm
autor: DeviL
Dzieki za fajne wyjasnienia , mam niskoomowe wtryski , wiec jak co nie bedzie problemu . Seryjne stykaja do jakis 230km wiec spox :)

: pn sie 28, 2006 12:20 am
autor: DeviL
"sprawdź wężyk dochodzący do mapensora też tak miałem poprostu był za miekki i go zgniatało podciśnienie jakie robi się w kolektorze po zamknięciu przepustnicy co powodowało złą jego pracę i zalewanie świec ! " <-- cytat
colin jak myslisz czy wezyk moze to powodowac ?

: pn sie 28, 2006 6:31 pm
autor: colin
No pewno moze - zalezy od materialu wezyka:)

: czw sie 31, 2006 10:47 pm
autor: ziuzio
A jaki masz regulator ciśnienia paliwa? Czy jest szczelny i np. nie puszcza paliwa do kolektora ssącego przez wężyk 'sterujący'?
Jaka elektronika steruje tym silnikiem?
I z jakiej Lancii dokładnie jest ten silnik, bo nie kojarzę Delty z 1.6 16V(tylko 8V widziałem, ale może nie spotkałem takiego modelu):)?

: czw sie 31, 2006 10:56 pm
autor: DeviL
Z delty hf turbo czyli 1.6 8v i.e , regulator seryjny , ecu chyba taki jak we wszystkich deltach turbo o ile sie nie myle (ponoc w coswortah tez taki montowali) , co Ci to mowi ? :wink:

: czw sie 31, 2006 11:20 pm
autor: ziuzio
A kto montował silnik? ASO Frey na Sierpowej(robił się tam jakiś Punciak II, też biały, z podobnym planem, tylko coś projekt się trochę ciągnął):)?
Powodów problemu z odpalaniem może być pełno - świece czyste, czy przykopcone? No i jeszcze nie padła odpowiedź jakie wartości daje MAP:)?

: czw sie 31, 2006 11:40 pm
autor: DeviL
ziuzio pisze:A kto montował silnik? ASO Frey na Sierpowej(robił się tam jakiś Punciak II, też biały, z podobnym planem, tylko coś projekt się trochę ciągnął):)?
Powodów problemu z odpalaniem może być pełno - świece czyste, czy przykopcone? No i jeszcze nie padła odpowiedź jakie wartości daje MAP:)?
Poczytaj temat to sie dowiesz ,ze map padl , swiece czarne , bo zalewa (o czym mowi temat) , halo :lol:
ASO frey hehe ale nazwa , powinno sie zwac inaczej , ale bym musial nabluzgac

: pt wrz 01, 2006 12:40 am
autor: ziuzio
Padł i nie daje sygnału?Sprawdzałeś:)?

: pt wrz 01, 2006 12:51 am
autor: DeviL
ziuzio pisze:Padł i nie daje sygnału?Sprawdzałeś:)?
Elektronik Goduli sprawdzal , i mowil ,ze nie daje sygnalu . Podpinali sie pod ecu i widzieli co i jak o czym chyba juz wczesniej pisalem , halo :P

: pt wrz 01, 2006 12:55 am
autor: ziuzio
DeviL pisze: Elektronik Goduli sprawdzal , i mowil ,ze nie daje sygnalu . Podpinali sie pod ecu i widzieli co i jak o czym chyba juz wczesniej pisalem , halo :P
Ale pisałeś o jakichś dwóch sztukach MAPów, że na jednym przerywał, na drugim nie, ale skoro padnięty to w sumie jasne:).

: pt wrz 01, 2006 12:57 am
autor: DeviL
ziuzio pisze:
DeviL pisze: Elektronik Goduli sprawdzal , i mowil ,ze nie daje sygnalu . Podpinali sie pod ecu i widzieli co i jak o czym chyba juz wczesniej pisalem , halo :P
Ale pisałeś o jakichś dwóch sztukach MAPów, że na jednym przerywał, na drugim nie, ale skoro padnięty to w sumie jasne:).
No bo 1 byl padniety , 2gi niby nie , a teraz nagle padl , pewnie sie okaze ze rurka jest zle podlaczona od podcisnienia :wink: Bo niby mi tam ktos mowil ,ze pokazuje odczyt 40kPa , a map jest z zakresu 20-250 , wiec jakby padl to chyba by wogole nie dal odczytu , eh ogolnie jeden gada to drugi tamto :twisted:

: pn wrz 04, 2006 2:15 pm
autor: DeviL
mpx4250ap daje rade , auto normalnie pali , nie zalewa juz , wiec polecam ten wynalazek (mam nadzieje ,ze sie nie popsuje) :wink:

: pn wrz 04, 2006 2:21 pm
autor: colin
DeviL pisze:mpx4250ap daje rade , auto normalnie pali , nie zalewa juz , wiec polecam ten wynalazek (mam nadzieje ,ze sie nie popsuje) :wink:
Cieszyc sie ze dziala:) Ogolnie rzecz biorac jak go zepsujesz, to znaczy sie ze cos nie tak z elektryka w aucie. No i mam nadzieje ze tak zamontowany ze sie nie urwie nic.

: pn wrz 04, 2006 2:34 pm
autor: DeviL
colin pisze:
DeviL pisze:mpx4250ap daje rade , auto normalnie pali , nie zalewa juz , wiec polecam ten wynalazek (mam nadzieje ,ze sie nie popsuje) :wink:
Cieszyc sie ze dziala:) Ogolnie rzecz biorac jak go zepsujesz, to znaczy sie ze cos nie tak z elektryka w aucie. No i mam nadzieje ze tak zamontowany ze sie nie urwie nic.
No mam nadzieje , teraz cos ponoc przy turbinie nie bangla , a byla robiona w TDC