garrett t25 , t25/28 , t28

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: MARCIN »

duzo pod te turbo bedzie przeróbek?
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: McBanan »

Przerobka tzn rozwiercenie otworu pod klapka wg wlasnie po to zeby nie ladowala kosmicznego cisnienia odrazu przy niskich obrotach.
Jesli chodzi o montaz w uno 1,4 ze skrzynia z gornym wybieraniem to do wymiany caly dp lub sama flansza w moim przypadku, dalej albo przerobka ciegien skrzyni biegow lub ustawienie takiego kata zimnej czesci turbiny ze wylot wyjdzie miedzy silnikiem a ciegnami od biegow. Jak wycelujesz tak ze minie ciegna to odrazu kupuj kolanko 45 stopni 51mm np. Samco bo inaczej nie wyrobisz sie z polaczeniem z dalsza czescia dolotu.
UT 1,4 Racing
mr2j
Użytkownik
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:02 pm
Miejscowość: Sochaczew
Auto: Punto GT

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: mr2j »

dla PGT
dp nowy potrzeba nowa flansza pod turbo tzn T2
spływ oleju (ja do nowej niedostałem)
rozwiercic otwor wg do 17 mm (wiecej sie juz chyba nieda)
pozbyc sie zasilania wodnego GT2056s nie posiada chlodzenia wodą
i to chyba wszystko reszta pasuje prawie P&P
pozdr.
Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: MARCIN »

dobra pany, ma ktoś jakieś dojscia zeby kupić GT2056s po jakimś rabacie?
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: MARCIN »

Co powiecie na temat turbiny GT20S o num.-751578-5001
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
Awatar użytkownika
omagi
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt sty 11, 2011 1:44 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: omagi »

Znalazłem takie coś jak Garrett k16 co o tym sądzicie? Była by ok ?
Awatar użytkownika
goofer007
Spamer :P
Posty: 722
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: goofer007 »

omagi pisze:Garrett k16
To zdecyduj się, czy Garrett czy KKK :wpysk:
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
Awatar użytkownika
omagi
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt sty 11, 2011 1:44 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: omagi »

to kkk to nie garretta ?
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: turbomaniak »

:hahaha:
Awatar użytkownika
omagi
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt sty 11, 2011 1:44 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: omagi »

No to to k16 czego by nie było ? Jest to porównywalne z t25/t28 ? większe czy mniejsze ?
uniak 1.4T
Spamer :P
Posty: 522
Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: uniak 1.4T »

omagi pisze:Garrett k16
:lol:
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: DeviL »

http://www.preturb.pl/turbosprezarki/tu ... 9,1,0.html" target="_blank <-- sprawdzajcie google a potem sie smiejcie :wpysk:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: adrian055 »

fajne Wg ma:D
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: turbomaniak »

DeviL pisze:http://www.preturb.pl/turbosprezarki/tu ... 9,1,0.html" target="_blank <-- sprawdzajcie google a potem sie smiejcie :wpysk:
Przeciez to turbo to kkk k16 a nie zaden garrett :fuck: Albo pomylka w opisie albo w tej firmie maja takie pojecie o turbinach :mrgreen:
Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: MARCIN »

ciąg dalszy poszukiwań turbiny trwa, budrzet zwiększony do 2tys.
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
ODPOWIEDZ