garrett t25 , t25/28 , t28
- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
duzo pod te turbo bedzie przeróbek?
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
- McBanan
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
- Miejscowość: CK Kielce
- Auto: Uno 1.4T
- Kontakt:
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Przerobka tzn rozwiercenie otworu pod klapka wg wlasnie po to zeby nie ladowala kosmicznego cisnienia odrazu przy niskich obrotach.
Jesli chodzi o montaz w uno 1,4 ze skrzynia z gornym wybieraniem to do wymiany caly dp lub sama flansza w moim przypadku, dalej albo przerobka ciegien skrzyni biegow lub ustawienie takiego kata zimnej czesci turbiny ze wylot wyjdzie miedzy silnikiem a ciegnami od biegow. Jak wycelujesz tak ze minie ciegna to odrazu kupuj kolanko 45 stopni 51mm np. Samco bo inaczej nie wyrobisz sie z polaczeniem z dalsza czescia dolotu.
Jesli chodzi o montaz w uno 1,4 ze skrzynia z gornym wybieraniem to do wymiany caly dp lub sama flansza w moim przypadku, dalej albo przerobka ciegien skrzyni biegow lub ustawienie takiego kata zimnej czesci turbiny ze wylot wyjdzie miedzy silnikiem a ciegnami od biegow. Jak wycelujesz tak ze minie ciegna to odrazu kupuj kolanko 45 stopni 51mm np. Samco bo inaczej nie wyrobisz sie z polaczeniem z dalsza czescia dolotu.
UT 1,4 Racing
-
- Użytkownik
- Posty: 112
- Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:02 pm
- Miejscowość: Sochaczew
- Auto: Punto GT
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
dla PGT
dp nowy potrzeba nowa flansza pod turbo tzn T2
spływ oleju (ja do nowej niedostałem)
rozwiercic otwor wg do 17 mm (wiecej sie juz chyba nieda)
pozbyc sie zasilania wodnego GT2056s nie posiada chlodzenia wodą
i to chyba wszystko reszta pasuje prawie P&P
pozdr.
dp nowy potrzeba nowa flansza pod turbo tzn T2
spływ oleju (ja do nowej niedostałem)
rozwiercic otwor wg do 17 mm (wiecej sie juz chyba nieda)
pozbyc sie zasilania wodnego GT2056s nie posiada chlodzenia wodą
i to chyba wszystko reszta pasuje prawie P&P
pozdr.
- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
dobra pany, ma ktoś jakieś dojscia zeby kupić GT2056s po jakimś rabacie?
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Co powiecie na temat turbiny GT20S o num.-751578-5001
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
- omagi
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: wt sty 11, 2011 1:44 pm
- Miejscowość: Zawiercie
- Auto: Punto GT
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Znalazłem takie coś jak Garrett k16 co o tym sądzicie? Była by ok ?
- goofer007
- Spamer :P
- Posty: 722
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
- Miejscowość: SZA
- Auto: Punto GT
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
To zdecyduj się, czy Garrett czy KKKomagi pisze:Garrett k16

176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
146A2.246 1301 TIE
- omagi
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: wt sty 11, 2011 1:44 pm
- Miejscowość: Zawiercie
- Auto: Punto GT
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
to kkk to nie garretta ?
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
- omagi
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: wt sty 11, 2011 1:44 pm
- Miejscowość: Zawiercie
- Auto: Punto GT
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
No to to k16 czego by nie było ? Jest to porównywalne z t25/t28 ? większe czy mniejsze ?
-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
omagi pisze:Garrett k16

- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
http://www.preturb.pl/turbosprezarki/tu ... 9,1,0.html" target="_blank <-- sprawdzajcie google a potem sie smiejcie 

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
fajne Wg ma:D
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Przeciez to turbo to kkk k16 a nie zaden garrettDeviL pisze:http://www.preturb.pl/turbosprezarki/tu ... 9,1,0.html" target="_blank <-- sprawdzajcie google a potem sie smiejcie


- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
ciąg dalszy poszukiwań turbiny trwa, budrzet zwiększony do 2tys.
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!