Strona 3 z 3
: pt sie 19, 2005 11:51 am
autor: Lui
To normalne że na niskich jest na minus,
DV jest w gąszczu przewodów po prawej stronie patrząc z przodu samochodu.... idź po przewodzie wychodzącym z góry rury metalowej co idzi od IC do przepustnicy, tak trafisz
A co z blachy robiłeś kupowałeś może nową podłogę??
: pt sie 19, 2005 1:05 pm
autor: ziuzio
Ciśnienie oleju na wolnych obrotach powinno być conajmniej 1bar(ale w związku ze zużywaniem się bączka od wskaźnika oleju możliwe jest wskazanie 0bar:)).
Kopułka powinna pasować od Cromy(wyjścia na kable też na bok, ale wtedy kolejność kabli musisz sam ustalić bo te z kopułki nie pokrywają się) lub ze zwykłego Una(tyle że wyjścia są wtedy na wprost). Poza tym najlepiej weź ze sobą kopułkę i najlepiej dobierz.
1. Jeżeli chodzi o cofający się czujnik doładowania to trzeba rozebrać zegary, od tyłu jest taki opor nie pozwalający się cofać-czasem po prostu go niszczy od pociśnienia i wystarczy dolutować coś w zamian.
2. Czujnik temperatury oleju powinien być wkręcony w tą wkrętkę ktorą przykręca się wąż od chłodnicy oleju do podstawki filtra oleju.
3. DV znajdziesz na dolocie do turbiny(w tym węży między przepływką a wlotem turbiny).
: pt sie 19, 2005 1:07 pm
autor: murcki
Lui pisze:No złożyłem i wszystko OK, jakie powinno byc ciśnienie oleju na wolnych obrotach?
A kopółka zapłonu jest taka sama w innych fiatach? Bo do turbacza krzykneli 50zł to jeszcze poszukam...
3,5 bara (według instrukcji

)
Kopułka pasuje chyba od tipo/tempra 1.4/1.6
: pt sie 19, 2005 5:57 pm
autor: jugo500
właśnie troszkę pośmigałem dzisiaj po okolicy i jest tak ...
na 2 biegu troszkę go dławi

jakby coś mu podcinało skrzydła
obrotomierz dochodzi do 3000 tyś i staje a silnik kręci
WG podłączyłem bezpośrednio do kolektora a wskażnik do węża idącego z zimnej strony turbo (zmienie to ) w okolicy przepływki coś syczy ,sprawdziłem instalacje i nic

zero dziury czy lużnego węża
po 30 minutowej jeżdzie na pełnym gazie po upływie chwile odkręciłem korek wlewu oleju i czuć tam zapach spalin i paliwa

: pt sie 19, 2005 6:27 pm
autor: ZibiUT
jugo500 pisze:a wskażnik do węża idącego z zimnej strony turbo (zmienie to ) w okolicy przepływki coś syczy ,sprawdziłem instalacje i nic

zero dziury czy lużnego węża
po 30 minutowej jeżdzie na pełnym gazie po upływie chwile odkręciłem korek wlewu oleju i czuć tam zapach spalin i paliwa

Wskaźnik powinien być podłączony do kolektora ssącego. Załóż trójnik na przewodzie idącym do Mikroplexa i potem do wskaźnika.
Przy przepływce masz taki mały cybancik i on powinien być zaślepiony. Najlepiej zdejmij rurę idącą od przepływki do turbo i popatrz czy nie ma gdzieś dziury bo ona jest taka twardsza i czasami w okolicach podłączenia odmy potrafi pęknąć.
Paliwo i spaliny to i w moim po remoncie czuć jak się ostro wstawia. Niestety w twoim moze tak być z powodu już troszkę zużytego silnika.
Nigdy nie bedzie tak, że nie bedzie spalin w skrzyni korbowej bo po coś tą odmę zamontowali. Zresztą gdzieś czytałem że jeżeli po jeździe wyjmie się korek od wlewu oleju i unosi się troszkę spalin to jest normalnie. Jakby ostro dawało to już by była lipa ale to wtedy np bagnetem potrafi olej wywalać albo coś w tym stylu.
: pt sie 19, 2005 9:00 pm
autor: ziuzio
jugo500 pisze:
na 2 biegu troszkę go dławi

...
po 30 minutowej jeżdzie na pełnym gazie po upływie chwile odkręciłem korek wlewu oleju i czuć tam zapach spalin i paliwa

Prawdopodobnie masz za bogatą mieszankę(czego przyczyną może być: regulacja na przepływce, czujnik temperatury przy termostacie i wiele inncyh).
: ndz sie 21, 2005 10:46 pm
autor: Lui
Może mi ktoś podać odległość kreski min i max od początku (tam gdzie sie opiera) na bagnecie oleju?? Ten muj coś jakimś drutem smierdzi... nie wiem cz dobrze pokazuje, w sumie to nie wiem co on pokazuje
chodzi o 1.3T
Ile kosztują przednie tarcze?? Od $$ - do $$ ??
: ndz sie 21, 2005 11:58 pm
autor: ZibiUT
Tarszy przednych szukaj od Palio 1,2 16V bo są takie same a o 30% tańsze.
Ceny od 100 zł do 300 zł za szt.
Za 100 Mikado czy jakoś tak
Za 120-130 Brembo
Za 180 Pagid chyba
itd
: pn sie 22, 2005 11:20 am
autor: ziuzio
Lui pisze:Może mi ktoś podać odległość kreski min i max od początku (tam gdzie sie opiera) na bagnecie oleju??
Jest 18mm między min i max, a odległość max od gumki to 215mm
: pn sie 22, 2005 12:03 pm
autor: Lui
Mikoda....
Właśnie myślałem o paliowych, w końcu ma wiele wspólnego z uno.
: pn sie 22, 2005 12:08 pm
autor: ZibiUT
Znam takiego co na nich pomyka i na klockach Ferrodo i nie narzeka ale słyszałem od kobitki co tym handluje że w połączeniu z takimi klockami to te tarcze sie szybk skonczą i że nie poleca tej firmy.
: pn sie 22, 2005 1:15 pm
autor: KYS
Lui pisze:Mikoda....
Właśnie myślałem o paliowych, w końcu ma wiele wspólnego z uno.
a jaka firma robi tarcze montowane fabrycznie w fiatach
(w CCS tarcze fiatowskie z klockami ferodo sprawdzają się
rewelacyjnie 
)
: pn sie 22, 2005 2:22 pm
autor: Lui
Nie działa mi wentylator chłodnicy, tzn sam wentylator działa sprawdzałem na krótko, pewnie czujnik zwalony albo coś, co i jak posprawdzać?
A wentylator może chodzić tak na pełny gwizdek prosto z aku?? Bo chce zrobić włącznik w kabinie który będzie włączał go bez żadnych czujników, może być prąd bezpośrenio z aku (przez przekaźnik) ? Czasami lepiej włączać wcześniej.... Wentylator ciągnie z chłodnicy czy dmucha (np. w bmw tak jest...)
Jeszcze jedna sprawa kiedy ma chodzić wentylator od wtryskiwaczy? Cały czas czy też włączanu jest jakimś czujnikiem.
: pn sie 22, 2005 2:32 pm
autor: ZibiUT
Czujnik do chłodnicy weź sobie od 1,4 i zepnij na szybszy bieg
Wentylator wtryskóe ma czujnik na tym plastiku przy wtryskach. To on załącza i wyłacza wentylator. Powinien chodzić po ostrym nagrzaniu