Strona 3 z 4

: śr maja 13, 2009 1:40 pm
autor: ant_eater
Dzieki Dymus.
Porownalem Goertza (Victora) i Elringa z glowa:
Obrazek

Obrazek
Elring

Obrazek
Goertz-Victor

Ten sam rocznik samochodu, niby ten sam typ glowicy a niektorych kanalow w ogole niet, niektore wieksze, niektore mniejsze. Chyba, ze moja glowa nie jest z turbolota, co raczej moge wykluczyc. Ciekawe.

: śr maja 13, 2009 2:40 pm
autor: turbomaniak
Najprosciej bedzie jak porownasz ze stara uszczelka :wink:

: śr maja 13, 2009 2:58 pm
autor: ant_eater
Racja, myslalem tylko, ze jesli bedzie zla to do soboty zanim sciagne leb to zamowie inna. Ale wiekszych roznic miedzy ta moja a reszta nie widze, wiec chyba bedzie ok.

: śr maja 13, 2009 3:12 pm
autor: ZibiUT
Po pierwsze zdjecie głowicy powinno być w odbiciu lustrzanym aby to sie pokrywało. Po drugie to ze w uszeczelce jest otwór a w głowicy nie ma to nic nie szkodzi, Po trzecie uszczelka z 1,4 NA czy turbo pasuje do 1,3T a róznią się tylko 1 kanałem z tego co pamietam.

: śr maja 13, 2009 7:00 pm
autor: DymusPGT
niby tak ale ja wolabym zalozyc taka uszczelke jaka byla zeby wszytsko bylo pieknie ladnie dopasowane z tymi kanalami sa rozne opinie jedni mechanicy mówia ze moga sie troche roznic inni ze Sie pier....li głowica

: śr maja 13, 2009 8:24 pm
autor: tusiu1988
A ja powiem tak, wymieniałem już kilka razy uszczelke pod głowicą i do 1.3 to 1.3 a 1.4 to 1.4 i tego nie da sie pomyliś(albo debil sprzedawca) ,kanały sie nie pokrywają i mają sie nie pokrywać( nie wszyskie) tak ma być ale jak ktoś chce ulepszać i ryzykować to jego sprawa

: śr maja 13, 2009 10:07 pm
autor: ant_eater
Ok chlopaki, dzieki za wyjasnienie tematu. Zobaczymy po weekendzie jak uda mi sie to poskladac do kupy. Mam tylko nadzieje, ze dol silnika nie dostal w d***ko.

Re: Padła uszczelka

: ndz maja 17, 2009 2:41 pm
autor: ant_eater
Ok! Nie jest zle :)
Walczylem wczoraj z autem 12h. Dostep do silnika u mnie w aucie z racji malej ilosci miejsca jest mocno ograniczony, dlatego musialem rozebrac praktycznie polowe auta, lacznie z wydechem, chlodnica oleju, calutki dolot itd itp. Stara glowica nie ma oznak pekniec i generalnie wyglada zdrowo. Na wszelki wypadek zalozylem nowa, ktora jest juz splanowana i na tyle, na ile mozna bylo w warunkach domowych wybadac temat - nie wyglada, zeby byla popekana. Turbina tez wyglada na zdrowiutka, nie wyczulem luzu na wirniku w zadnej plaszczyznie. Zalozylem sobie tez nowy IC, bo stary byl sklejony jakas przezuta guma do zucia. Poprawilem tez dolot z bocznych wlotow - powycinalem plastiowe elementy kratki, co zwiekszylo otwor o jakies 30%. Poprawi to tez na pewno chlodzenie oleju przez lepszy nadmuch na chlodnice przy drugim wlocie. Do ogarniecia mam jeszcze temat podpiecia elektronicznego zaplonu, ale nie dobilem wczoraj do tego etapu. Chce tez przerzucic zbiorniczek wyrownawczy do bagaznika z tylu, co zapewni jeszcze lepszy przeplyw powietrza przez komore silnika. Ten niebieski X1/9 z czarna maska ma tez 1.3 T, ok 130 KM. Wrazenia z jazdy sa super, niecale 950 kg z napedem na tyl i silnikiem centralnie zapewnia super prowadzenie i osiagi, jest motywacja :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Padła uszczelka

: wt lis 23, 2010 9:11 am
autor: adrian055
koledzy nie zakladajac nowego tematu, zamowilem w wawie uszczelke pod glowice wzmacniana do PGT tylko ze, gosc nie wie z jakim momentem ma byc dokrecona, gdzie albo jak to mam obliczyc, wiem ze musze zmienic nowe sruby najlepiej wzmacniane arp ale tez nie mam dostepu gdzie, moze ktosc mi pomoze ;>??

Re: Padła uszczelka

: wt lis 23, 2010 4:00 pm
autor: uniak 1.4T
40N i potem 2x90stopni

Re: Padła uszczelka

: wt lis 23, 2010 4:48 pm
autor: adrian055
40n i 2x90 a z kad takie wartosci jesli mozna wiedziec;>? zkad info:D?

Re: Padła uszczelka

: wt lis 23, 2010 7:19 pm
autor: dzikidaniel
Z instrukcji...

Re: Padła uszczelka

: wt lis 23, 2010 7:30 pm
autor: adrian055
dobra ale nie chodzi mi o orginalna uszczelke a metalowa a z tego co wiem to sa inne momenty przykrecania uszczelki i sie roznia

Re: Padła uszczelka

: wt lis 23, 2010 9:45 pm
autor: uniak 1.4T
nie wiem po co sie tak spuszczac nad konkretnymi momentami, dokreca sie z czuciem do oporu potem o 90st i gra gitara

Re: Padła uszczelka

: wt lis 23, 2010 9:51 pm
autor: turbomaniak
Zainwestuj w dobre srubki, 12.9 i dokrec tak jak pisze producent i bedzie git, mnie przy 1.5 brara podnoslo glowice a uszczelki nie ruszylo